План роботи класного керівника (класовода) з учнівським колективом ______ класу на ІІ семестр 20 __ - 20 __ н. р.
Етапи розвитку особис- тості |
Змістові лінії |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми Ді-сті Відповід. |
Дата |
|
Формування ціннісних орієнтацій |
Напрямки виховання |
||||
Фізичний розвиток |
1.Ціннісне ставлення до себе: до свого фізичного «Я» |
Фізичне Превентивне |
|
|
|
Психічний розвиток |
До свого психічного «Я» |
Духовно-моральне Розумове |
|
|
|
Соціальний розвиток |
До свого соціального «Я» |
Громадянське |
|
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Екологічне |
|
|
|
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетичне |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
5. Ціннісне ставлення до людей |
Родинне (родинносімейне, статеве) |
|
|
|
6. Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Національнопатріотичне. Громадянське (Правове, Полікультурне) |
|
|
|
План роботи класного керівника (класовода) з учнівським колективом ______ класу на ІІ семестр 20 __
Етапи розвитку особис- тості |
Змістові лінії |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми Ді-сті Відповід. |
Дата |
|
Формування ціннісних орієнтацій |
Напрямки виховання |
||||
Фізичний розвиток |
1.Ціннісне ставлення до себе: до свого фізичного «Я» |
Фізичне Превентивне |
|
|
|
Психічний розвиток |
До свого психічного «Я» |
Духовно-моральне Розумове |
|
|
|
Соціальний розвиток |
До свого соціального «Я» |
Громадянське |
|
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Трудове. Економічне Профорієнтаційна робота |
|
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Екологічне |
|
|
|
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетичне |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
5. Ціннісне ставлення до людей |
Родинне (родинносімейне, статеве) |
|
|
|
6. Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Національнопатріотичне. Громадянське (Правове, Полікультурне) |
|
|
|
№ п/п
|
Дата |
Індивідуальна робота з учнями |
Заходи з охорони здоров’я |
Робота з батьками |
Поточні питання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи класного керівника (класовода) з учнівським колективом ______ класу на ІІ семестр 20 __
Етапи розвитку особис- тості |
Змістові лінії |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми Ді-сті Відповід. |
Дата |
|
Формування ціннісних орієнтацій |
Напрямки виховання |
||||
Фізичний розвиток |
1.Ціннісне ставлення до себе: до свого фізичного «Я» |
Фізичне Превентивне |
|
|
|
Психічний розвиток |
До свого психічного «Я» |
Духовно-моральне Розумове |
|
|
|
Соціальний розвиток |
До свого соціального «Я» |
Громадянське |
|
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Трудове. Економічне Профорієнтаційна робота |
|
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Екологічне |
|
|
|
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетичне |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
5. Ціннісне ставлення до людей |
Родинне (родинносімейне, статеве) |
|
|
|
6. Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Національнопатріотичне. Громадянське (Правове, Полікультурне) |
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи класного керівника (класовода) з учнівським колективом ______ класу на ІІ семестр 20 __
Етапи розвитку особис- тості |
Змістові лінії |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми Ді-сті Відповід. |
Дата |
|
Формування ціннісних орієнтацій |
Напрямки виховання |
||||
Фізичний розвиток |
1.Ціннісне ставлення до себе: до свого фізичного «Я» |
Фізичне Превентивне |
|
|
|
Психічний розвиток |
До свого психічного «Я» |
Духовно-моральне Розумове |
|
|
|
Соціальний розвиток |
До свого соціального «Я» |
Громадянське |
|
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Трудове. Економічне Профорієнтаційна робота |
|
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Екологічне |
|
|
|
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетичне |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
5. Ціннісне ставлення до людей |
Родинне (родинносімейне, статеве) |
|
|
|
6. Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Національнопатріотичне. Громадянське (Правове, Полікультурне) |
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи класного керівника (класовода) з учнівським колективом ______ класу на ІІ семестр 20 __
Етапи розвитку особис- тості |
Змістові лінії |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми Ді-сті Відповід. |
Дата |
|
Формування ціннісних орієнтацій |
Напрямки виховання |
||||
Фізичний розвиток |
1.Ціннісне ставлення до себе: до свого фізичного «Я» |
Фізичне Превентивне |
|
|
|
Психічний розвиток |
До свого психічного «Я» |
Духовно-моральне Розумове |
|
|
|
Соціальний розвиток |
До свого соціального «Я» |
Громадянське |
|
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Трудове. Економічне Профорієнтаційна робота |
|
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Екологічне |
|
|
|
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетичне |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
5. Ціннісне ставлення до людей |
Родинне (родинносімейне, статеве) |
|
|
|
6. Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Національнопатріотичне. Громадянське (Правове, Полікультурне) |
|
|
|