Зразок характеристики на дитину з ООП ( РАС)

Про матеріал
Зразок характеристики на дитину з ООП. Що ніколи не можна писати в характеристиці ( інклюзивна дитина, інклюзивна форма навчання, дитина з інклюзією, тощо.) Що характеристика повинна містити: -характеристика повинна бути реальною (не про когось, а конкретно про того учня, ученицю, вихованця). Характеристика має бути максимально об’єктивною та обґрунтованою. Її складають на підставі систематичного, а не разового, вивчення дитини. -має бути чіткою, конкретною і зрозумілою - написано не загальними фразами, а суто те, що дитина робить, може, вміє, знає виконує, реагує, сприймає, любить і в чому є труднощі, які зафіксовано у закладі освіти ( не пишіть, що зріст чи вага відповідає віку, натомість вкажіть конкретні цифри; не пишіть, що дитина засвоює чи не засвоює програмовий матеріал, натомість конкретизуйте що дається краще по факту - сортує по кольорах (вкажіть кольори які знає дитина, які плутає, які ще не навчилась). характеристика повинна бути актуальною - написаною не про "колись", а те що дитина знає та вміє на даний момент часу. Не варто в характеристиці використовувати складну професійну лексику. Також не вказуйте без необхідності назви тестів, бали, отримані за методиками, тощо. зафіксовані сильні та слабкі сторони, інтереси, потреби. Керуйтесь віковим рівнем розвитку (для дошкілля Базовий компонент) повинна містити інформацію про комунікацію з дорослими та однолітками варто зазначити що уже застосовувалось при адаптації, що спрацювало і дає результати, а що не підходить дитині . Якщо у закладі освіти проводили обстеження та спостереження щодо надання І рівня підтримки, зафіксуйте ці дані.
Перегляд файлу

Характеристика на дитину з  ООП ( РАС)

Актуальний рівень знань і вмінь

Дата:

 П.І.П. ( вихованця) , ( вказати ЗДО та групу у якій навчався або навчається дитина з ООП) прийнятий у садок з ( вказати дату прийняття в садок) року,  іде за адаптованою програмою ( вказати за якою програмою навчається.).

 Дитина прийшла у ЗДО маючи такий наявний рівень знань і вмінь:

 Знижена психічна витривалість і розумова працездатність,

 При виконанні завдань не проявляє старанність через наявні порушення у розвитку,

 Засвоює навчальну програму на низькому рівні, виконує завдання повільно, характерним для дитини є нестійкість інтересу до завдань, висока його залежність від складності задачі.

 Якість виконання завдань дитиною не однакова, лише деякі завдання дитина виконує з значною допомогою, решту виконує частково, з неповним розумінням їх суті, навіть при значній допомозі асистента вихователя.

Дитина садочок відвідує з бажанням. Поведінка дитини в загальному не спокійна, часом проявляється емоційна нестійкість та знервованість. Він майже не контактує з дорослими та однолітками, прагне гратися самостійно, не виявляє інтерес до спільної діяльності. Прояви відкритої агресії та недружелюбності  проявляється, з іншими дітьми не свариться, не б’ється, може проявляти негативні емоції, коли не отримує бажане, наприклад, іграшка, якою грається інша дитина. Інструкції і доручення дорослого не завжди розуміє , виконує їх на низькому рівні. При звертанні до вихованця він не завжди реагує. На заняттях не проявляє ніякої цікавості, все зазвичай закінчується істерикою, хоче тільки гратися. На зауваження дорослого інколи може відредагувати плачем. Мовлення дитини не відповідає віковому розвитку. Хлопчик має середні знання про правила поведінки, слідує їм. Навички самообслуговування протягом періоду з вересня по травень значно покращилися, дитина самостійно одягається та роздягається ( при бажанні), сам відносить тарілку, чашку.

Для покращення контакту та заспокоєння хлопчика використовуються такі методи: заохочення та переконання.

На кінець першого року, ми досягли таких цілей:

Емоційно-вольова. Вихованець періодично не сприймає критику та зауваження, з однолітками не досягнув певних взаємин, не проявляє співчуття, коли помічає, що інша дитина засмучена.

Фізична. Покращено стан загальної та дрібної моторики, розвинуто компоненти рухової діяльності, уже на середньому рівні сформовані сила, гучність, спритність, швидкість, витривалість.

Конгнітивна.  Розвиток пізнавальних процесів залишився без змін, на низькому рівні розвиток сприймання, уваги та мислення.

Мовленнєва. Проводились корекційно-розвиткові заняття з вчителем-логопедом, у порівнянні з приходом дитини користування жестами та вигуками переходить в усне мовлення( за бажанням), яке є на середньому рівні, розвинена дрібна моторика рук.

Освітня. Дитина згідно “Базового компонента дошкільної освіти” не відповідє віковому рівню розвитку.

Соціальна.  Дитина не навчилась налагоджувати дружні стосунки з однолітками, не взаємодіє з оточуючими,  не співпрацює з дорослими,  не залучається до групових ігор.  ( Соціалізація дитини на низькому рівні.)

Загальний розвиток, відповідно до вікових норм, на низькому рівні.

docx
Додав(-ла)
Нижник Оля
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку