ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ НАРАТИВНОГО ЗВІТУ ЗА МЕТОДИКОЮ Conners-3

Про матеріал
Зразок оформлення наративного звіту за результатами психодіагностичного обстеження за методикою CONNERS-3
Перегляд файлу

Зразок написання наративного звіту за методикою Conners-3

 

Біографічна інформація

Ім’я дитини: ХХХХХХХ                                                

Ім’я респондента: ХХХХХХХ

Вік дитини: 8 років

 

Дата проведення тестування: ХХХХХХХ

Ім’я спеціаліста: ХХХХХХХ

 

 

 

Інтерпретація

Оцінка валідності за трьома опитувальниками:

У результаті проведення трьох форм онлайн-опитувальників були отримані наступні результати. Бали, отримані за шкалами «Позитивне враження» та «Негативне враження» по всіх трьох формах (форма для матері,  форма для вчителя та самозвіт дитини) не свідчать про схильність складати надмірно позитивне/негативне враження. Спостерігається непослідовність у відповідях за шкалою «Індекс непослідовності» у формі матері. При бесіді з матір’ю вдалося встановити, що відповіді вона давала відповідно до ситуацій, які траплялися у житті дитини. У різних ситуаціях дитина діє по різному що і призвело до непослідовності.

Отже, можна вважати що тест є валідним та надійним.

Результати:

 

Оцінювач

Результати Conners-3

Форма для матері

Conners – 3 – P

Форма для вчителя початкової ланки Conners – 3 – Т

Форма для дитини Conners – 3 – S

Шкали валідності

Позитивне враження

Не свідчить

Не свідчить

Не свідчить

Негативне враження

Не свідчить

Не свідчить

Не свідчить

Індекс непослідовності

Непослідовність у відповідях помічено

Непослідовність у відповідях не помічено

Непослідовність у відповідях не помічено

Контент-шкали (Т-бали)

Неуважність

43

49

35

Гіперактивність/Імпульсивність

42

42

39

Проблеми у навчанні/Виконавчі функції

-

44

-

Проблеми у навчанні 

40

43

35

Виконавчі функції

57

53

-

Агресивно-викликаюча поведінка

43

40

35

Сосунки з однолітками

45

41

-

Сімейні стосунки

-

-

35

Шкали симптомів (Т-бали та симптоми)

РДУГ Неуважного типу

45

46

40

РДУГ Неуважного типу (6 з 9)

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

РДУГ Гіперактивно-імпульсивного типу

45

42

43

РДУГ Гіперактивно-імпульсивного типу (6 з 9)

Такий, що імовірно  не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

РДУГ Комбінованого типу

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Розлад поведінки

44

42

39

Розлад поведінки (3 з 15)

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Опозиційний розлад непокори

40

39

38

Опозиційний розлад непокори (4 з 8)

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Такий, що імовірно не трапляється

Пункти порушень

Шкільна робота/Оцінки

0

0

0

Дружба/Стосунки

0

0

0

Домашнє життя

0

-

0

Індекс 

Глобальний індекс Conners-3

37

38

-

Пункти скринінгу

Тривожність

Підтверджено

Підтверджено

Підтверджено

Депресія

Підтверджено

Не підтверджено

Не підтверджено

Критичні пункти

Тяжкий розлад поведінки

Не підтверджено

Не підтверджено

Не підтверджено

 

 

Додаткові теми для обговорення: Пункт скринінгу «Тривожність» та «Депресія»

 

Оцінка пунктів порушень:

Бали за шкалою «Неуважність» свідчать про те, що дитина має незначні труднощі при концентрації  на діяльності,  може помилятися через неуважність. Як і більшість дітей може уникати виконання домашнього завдання.

Бали за шкалою «Гіперактивніть/імпрульсивність» свідчать про те, що у дитини має достатній рівень активності, може бути невгамовною проте при виконанні завдання вміє себе контролювати. Може перебивати інших.

Бали за шкалою «Проблеми у навчанні» мають низьке значення і свідчать про те, що рівень вираженості проблеми, нижчий ніж в середньому по вибірці. Ці дані свідчать про те, що дитина може закінчувати роботу в останню мить, має незначні труднощі з плануванням, визначенням пріоритетів та організацією.

Бали за шкалою «Агресивно-викликаюча поведінка» є найвищими у формі матері і свідчать про те, поведінка дитини вдома дещо відрізняється від поведінки в школі. Дитина може часто сперечатися, ігнорувати прохання батьків.

Бали за шкалою «Сосунки з однолітками». Рівень вираженості проблеми збігається з середнім по вибірці та свідчить про те, що в деяких ситуаціях дитина може мати проблеми із зав'язуванням дружби. Може бути неприйнятим групою однолітків. Ці дані підтверджені матір’ю під час бесіди.

Бали за шкалою «Сімейні стосунки» означають, що дівчинка може вважати, що батьки не люблять або не помічають її. Можливо, піддається незаслуженій критиці та/або покаранням вдома. Під час бесіди з матір’ю, вдалося встановити, що в дівчинки є молодший брат, з яким часто їх залишають самих вдома. Таким чином іноді покладають на дитину занадто багато непосильних обов’язків. Якщо дитина не справляється з поставленими завданнями дитину сварять чи карають інколи за компанію з молодшим братом.

 

На основі результатів проведеного дослідження вдалося встановити, що дитина не має РДУГ. Рівень вираженості РДУГ по всіх шкалах збігається з  середнім по вибірці, і означає що імовірно не трапляється.

Глобальний індекс також дорівнює оцінці яка є нижчою, ніж у середньому по вибірці, це свідчить про те, що дитина емоційно стабільна, може контролювати себе, в міру непосидюча.

 

Пункт скринінгу «Тривожність» підтверджений по всіх трьох формах. Це свідчить про те, що дитина переживає за велику кількість речей, стає дратівливою коли переживає та їй складно контролювати своє хвилювання.

Пункт скринінгу «Депресія» підтверджено за формою матері, і свідчить про те, що мати переживає за те, що дитина здається стомленою та мало енергійною.

Рекомендації

Індивідуальні цілі втручання:

Дитина в достатній мірі уважна, активна, не має проблем у навчанні (має високі оцінки), комунікабельна, виконує покладені на неї завдання. Труднощі у спілкуванні з однолітками є типовими для дитини даного віку. Тому всі перераховані вище сфери потрібно розвивати в домашньому та шкільному середовищі.

Що ж стосується корекції, то варто звернути увагу на високу тривожність дитини, та прояви депресії.

 

Терапевтичні завдання:

З метою зниження рівня тривожності дитини, були виділені основні завдання:

  • Підвищення впевненості в собі
  • Зняття емоційного та м’язового напруження
  • Навчання прийомам прояву емоцій і почуттів соціально прийнятними способами
  • Збагачення емоційної сфери дитини
  • Усунення ознак депресивного стану
  • Формування адекватної самооцінки

Очікувані результати: після закінчення корекційно-розвивальної роботи очікується зниження рівня тривожності, набуття почуття впевненості, формування адекватної самооцінки, розширення спектру емоцій, почуттів та зняття емоційного, м’язового напруження

 

Стратегії для втілення цілей:

На основі поставлених цілей та завдань практичний психолог закладу освіти повинен розробити індивідуальну програму  з корекції тривожності та усунення ознак депресивного стану у дитини. Дану програму слід реалізувати протягом першого півріччя.

 

Вчитель повинен створити сприятливу атмосферу у класі під час уроків та на перервах. Сприяти залученню дитину у колективні ігри. Контролювати прояви булінгу.

 

Батьки повинні менше непосильних завдань покладати на дитину. Більше часу проводити з дітьми. Залучати їх до спільної діяльності, а не ставити завдання та вимагати його виконання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маркова Наталія
    Дякую, зразок висновку був дуже корисним.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
23 січня 2021
Переглядів
1631
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку