Зразок протоколу №2 засідання команди супроводу

Про матеріал
Зразок протоколу №2 засідання команди психолого-педагогічного супроводу розробка та затрвердження ІПР дитини з ООП.
Перегляд файлу

 

 

ПРОТОКОЛ № 02

 

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

дитини з особливими освітніми потребами

ПІП дитини

 

від    вересня 2024р.

Присутні:

1.

2.

 

Батьки:

1.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

  1. Ознайомлення з результатами спостереження та короткого моніторингу навчальних знань та умінь на початок навчального року.
  2. Про розробку та затвердження індивідуальної програми розвитку учня 3 класу ПІП дитини з особливими освітніми потребами.

Перше питання порядку денного:

 

Слухали:

ПІП– асистент вчителя, яка розповіла що дитина навчається в 3 класі та 2 рік інклюзивного навчання. Учень навчається по модифікованій освітній  програмі з трьох предметів: математика, українська мова та англійська мова. Також поділилася своїми спостереженнями за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів.

 

ПІП – вчитель-класовод, зазначила, що дитина не демонструє помітного прогресу в засвоєнні навчальної програми. Іноді пасивний на уроках, відмовляється писати та читати. Потребує багаторазового повторення нового матеріалу. Читає по складах в повільному темпі, не розуміючи прочитане. Пише каліграфічно, але повільно, помилку самостійно виправити не може. Математичні дії виконує з допомогою табличок та асистента вчителя. Дитина потребує додаткового контролю з боку батьків під час виконання домашніх завдань. 

 

Друге питання порядку денного:

 

Слухали:

ПІП – асистент вчителя, яка ознайомила присутніх з внесеними пропозиціями в індивідуальну програму розвитку для учня 3 класу, згідно висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку та  згідно спостережень за учнем в умовах закладу освіти.

Наголосила, що корекційно-розвиткові заняття вже проводяться. 

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Затвердити індивідуальну програму розвитку учневі  3 класу ПІП дитини.
  2. Затвердити з командою психолого-педагогічного супроводу наступні корекційно-розвиткові заняття:
  •          корекція розвитку       1 год.
  •          розвиток мовлення      2 год.
  •          ритміка                         1 год.

 

Голова засідання __________  ПІП

 

Секретар засідання_________ ПІП

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Найменування посади

Підпис

 

Директор закладу

 

 

Заступник директора з НР

 

 

Фахівець-консультант ІРЦ;

 

 

Вчитель-класовод

 

 

Асистент вчителя

 

 

Вчитель іноземної мови

 

 

Вчитель-логопед

 

 

Психолог

 

 

Вчитель мистецтва

 

 

Вчитель інформатики

 

 

Корекційний педагог ЛФК

 

 

Шкільна медсестра

 

 

Мама учня з ООП

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 листопада
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку