ПРОТОКОЛ № 02
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
дитини з особливими освітніми потребами
ПІП дитини
від вересня 2024р.
Присутні:
1.
2.
…
Батьки:
1.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Перше питання порядку денного:
Слухали:
ПІП– асистент вчителя, яка розповіла що дитина навчається в 3 класі та 2 рік інклюзивного навчання. Учень навчається по модифікованій освітній програмі з трьох предметів: математика, українська мова та англійська мова. Також поділилася своїми спостереженнями за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів.
ПІП – вчитель-класовод, зазначила, що дитина не демонструє помітного прогресу в засвоєнні навчальної програми. Іноді пасивний на уроках, відмовляється писати та читати. Потребує багаторазового повторення нового матеріалу. Читає по складах в повільному темпі, не розуміючи прочитане. Пише каліграфічно, але повільно, помилку самостійно виправити не може. Математичні дії виконує з допомогою табличок та асистента вчителя. Дитина потребує додаткового контролю з боку батьків під час виконання домашніх завдань.
Друге питання порядку денного:
Слухали:
ПІП – асистент вчителя, яка ознайомила присутніх з внесеними пропозиціями в індивідуальну програму розвитку для учня 3 класу, згідно висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку та згідно спостережень за учнем в умовах закладу освіти.
Наголосила, що корекційно-розвиткові заняття вже проводяться.
УХВАЛИЛИ:
Голова засідання __________ ПІП
Секретар засідання_________ ПІП
Прізвище, ім’я, по батькові |
Найменування посади |
Підпис |
|
Директор закладу |
|
|
Заступник директора з НР |
|
|
Фахівець-консультант ІРЦ; |
|
|
Вчитель-класовод |
|
|
Асистент вчителя |
|
|
Вчитель іноземної мови |
|
|
Вчитель-логопед |
|
|
Психолог |
|
|
Вчитель мистецтва |
|
|
Вчитель інформатики |
|
|
Корекційний педагог ЛФК |
|
|
Шкільна медсестра |
|
|
Мама учня з ООП |
|