Зразок Протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу за підсумками І семестру за ІПР дітей із ООП

Про матеріал
Зразок Протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу за підсумками І семестру за ІПР дітей із ООП надано в запропонованому матеріалі
Перегляд файлу

   Протокол №4

Засідання   команди  психолого-педагогічного    супроводу

Волноваської ЗОШ I-IIIступенів №7

від 09.01.2021р.

Присутні:

_____________ директор школи;

_______________, заступник директора з НВР;

____________, учитель 4-Б класу;

_____________,асистент учителя 4-Б класу;

______________,логопед;

________________,учитель-дефектолог;

 ______________,практичний психолог;

______________,педагог-оганізатор;

______________,соціальний педагог;

______________,шкільна медсестра.

Порядок денний

 

1.     Обговорення  результатів  корекційно – розвивальної роботи з учнем  4-Б класу  ________________протягом І семестру 2020 – 2021 н.р. Аналіз навчальних досягнень учнів за підсумками І семестру 2020-2021 н.р.

Слухали: ____________________заступника директора з НВР, яка довела до  відома присутніх, що індивідуальний навчальний план та індивідуальна програма  розвитку

 ( ІПР)були розроблені відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня _________________________.

____________________зазначила, що учень, згідно Висновку про повторну  комплексну психолого-педагогічну оцінку  розвитку дитини від 12.09.2020 хлопчик навчається за загальноосвітньою програмою для дітей із порушенням слуху.  Було акцентовано увагу, що учень згідно  індивідуального  навчального плану, не повинен відвідувати уроки англійської мови, але на підставі заяви матері _______________ учень був присутнім на уроках, але не оцінювався.

Виступили: ________________асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу  учня 4____ класу знижений. На уроках  хлопчик неуважний, дуже швидко втомлюється , впертий, погано утримує увагу на  навчальному предметі і завданнях. Зорова і слухова пам`ять розвинені на низькому рівні. Виконання вправ потребує збільшення часу, додаткового заохочення і стимуляції.

1.______________ учитель _______ класу акцентувала увагу, що  через особливості стану здоров`я учневі важко даються завдання на слух. Обсяг навчального матеріалу уроку______________  засвоює на 10- 15%. Має довільну зорову та слухову пам'ять.  На уроках працює не в повну міру своїх сил. Читає  нижче норми, розуміє прочитане частково, списує тексти, але не   вміє будувати зв’язні висловлювання. Мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення. Письмові роботи виконуються неохайно,  не дотримується правил оформлення  письмових робіт.

Основний матеріал з математики засвоїв  на середньому рівні. Виконує завдання лише за  допомогою асистента вчителя. Самостійно виконує лише елементарні завдання (списування з підручника і карток). Основним видом діяльності є гра у вигляді розваг,але його втомлює дотримування правил і вимог. В колективі почуває себе комфортно, вільно, але не вміє дотримуватись правил поведінки в  колективі. Учні класу ставляться до _______________толерантно.

_____________,логопед, у своєму виступі зазначили, що  ____________без бажання відвідує корекційні заняття,  виникають труднощі під час виконання завдань з логічним навантаженням. Словниковий запас  не відповідає віковій нормі, розуміє суть прочитаного тексту частково. Відмічаються порушення тонкої ручної моторики при письмі, графомоторні навички сформовані на низькому  рівні. Було наголошено, що хоча і спостерігаєься незначний прогрес   слухового сприймання, розвитку умінь усвідомленого сприйняття мовних елементів, розвитку мовленнєвої уваги та пам'ять, але зазначено, що  дуже незначний прогрес. Акцентовано, що всі завдання дитина виконує без бажання, часто  хлопчик просто відмовляється від запропонованої роботи. ____________________

підкреслили, що планує розвивати усвідомлене сприйняття мовленнєвих елементів(звуків, складів), формувати артикуляційні уміння фонематичного слуху: сприйняття, пам’яті, уваги.

___________________, практичний психолог, зазначила, що хлопчик не завжди вміє керувати своєю поведінкою, інтерес до співпраці нестійкий, постійно вимагає зовнішньої підтримки з боку дорослого. Об’єм оперативної та довготривалої пам’яті не відповідає віковим нормам.

В учня знижена пізнавальна активність, яскраво виражена  інертність, недостатня рухомість до мовленнєвого мислення, постійні труднощі переключення уваги, залежність продуктивності уваги від образності матеріалу.

Імпресивне мовлення перемагає над експресивним.

Під час корекційних занять не проявляє  інтересу до роботи, перебиває, не дотримується правил гри. Михайло схильний до афективних спалахів.

 

 

Ухвалили:

1.Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей потреб.

2.Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2020 – 2021 н.р., учня 4-Б класу  _______________позитивною, але скорегувати ІПР учня 4-Б класу.

3.Основними корекційно – розвивальними завданнями на ІІ семестр 2020 – 2021 н.р. вважати:

-Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;

-Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;

-Підвищення рівня розумового розвитку:

-Корекція мовленнєвого розвитку;

-Соціальну адаптацію.

 

Голова зборів                                                               ________________

Секретар зборів                                                           _________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
24663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку