Зустріч 67. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ТІЛА Й РЕЧОВИНИ?

Про матеріал
Зустріч 67. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ТІЛА Й РЕЧОВИНИ? Мета: перевірити знання учнів за вивченим розділом; розвивати пам’ять, мислення; ви-ховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

Зустріч 67. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ТІЛА Й РЕЧОВИНИ?

Мета: перевірити знання учнів за вивченим розділом; розвивати пам’ять, мислення; ви­ховувати культуру оформлення письмових робіт.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Відповіді на запитання рубрики «Запитання і завдання для тих, хто прагне розуміти природу» (с. 190)

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 191)

Учні працюють за завданнями підручника.

2. Фізкультхвилинка

3. Тематичне оцінювання за розділом «Тіла та речовини»

І рівень

Дайте правильну відповідь.

1. Усі речовини складаються із:

а) молекул;

б) тіл;

в) кристалів.

2. У рідких тілах молекули рухаються:

а) швидко;

б) дуже швидко;

в) повільно.

Дайте відповідь «так» чи «ні».

3. Природа дає все, що потрібно людям для життя.

а) Так;

б) ні.

4. Природний газ — це рідке тіло.

а) Так;

б) ні.

5. Яке з наведених понять позначає фізичну величину?

 а) Сталь;

б) метр;

в) лінійка;

г) температура.

6. Яке з наведених слів позначає одиницю фізичної величини?

а) Сталь;

б) метр;

в) лінійка;

г) температура.

7. Що належить до природи? Підкресліть.

Місяць, вітер, парта, морозиво, кукурудза, береза, кит.

8. Доповніть речення.

____ тіла зберігають свою форму.

(Тверді, рідкі, газоподібні)

ІІ рівень

9. Позначте стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.

Тверде тіло

Рідке тіло

Газоподібне тіло

 

крапля олії

повітря

цукор

сік

вітер

срібна монета

 

10. Продовжіть «ланцюжок».

Заєць, метелик, карась, ____.

11. Позначте слова, що позначають речовини.

а) Зошит;

б) вода;

в) бензин;

г) ручка.

12. Позначте поняття, що позначають фізичні тіла.

а) Віск;

б) птах;

в) порцеляна;

г) чашка.

13. Позначте стрілкою, будову якої речовини позначено на малюнках.

Рідка

Тверда

Газоподібна

ІІІ рівень

14. Що «зайве» у кожному рядку? Підкресліть.

Соняшник, сонце, білка, синиця, суниця.

Земля, вода, небо, літак, дощ.

Вода, олія, повітря, молоко, сік.

15. Визначте ціну поділки термометра і його показання.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чи вдалося впоратися з усіма завданнями перевірної роботи?

Примітка. Зустріч 68 «Природознавча вікторина» вчитель проводить на власний розсуд.

 

doc
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку