Зведені таблиці підсумкового оцінювання у 3 класі НУШ

Про матеріал
Зведені таблиці для підсумкового оцінювання у 3 класі. В таблиці вказані всі основні види перевірок з предметів у 3 класі, відповідно до наказу МОН України №813 від 13.07 2021 року
Перегляд файлу

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Читає складами,  частково словами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Читає складами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

Переказує за допомогою вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні  явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень 2 класу    ____________________________                    ПОТОЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Українська мова, читання)

Учень 2 класу    ____________________________                    ПОТОЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Математика )

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає  склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Розв’язує задачу з допомогою вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень 2 класу    ____________________________                    ПОТОЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Я досліджую світ )

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, утворює взаємозв’язки між ними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Називає та описує явища, які відбуваються в природі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує за допомогою вчителя отриманий результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Знаходить і показує на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає про/розпізнає символи держави (прапор, герб, гімн, державну мову)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Називає відомих українців, культурні та природні пам’ятки свого краю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Розповідає свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Визначає, як діяти в повсякденній ситуації без загрози для життя та здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ  (Українська мова)

 

Прізвище, ім’я

здобувача освіти

ВИДИ ПЕРЕВІРОК

І семестр

ІІ семестр

дата

дата

дата

підсумок

дата

дата

дата

дата

дата

дата

підсумок

Списування

 

Мовні

знання і

вміння

 

Диктант

 

 

 

Мовні

знання і

вміння

Диктант

Списування

Діалог

Диктант

 

 

 

Мовні

знання і

вміння

 

1

Білоусов Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Ізатов Мустафа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Кирик Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Колибенков Богдан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Коротушенко Давид

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Швець Олександр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ  ( Літературне читання)

 

Прізвище, ім’я

здобувача освіти

ВИДИ ПЕРЕВІРОК

І семестр

ІІ семестр

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

Аудіювання

Усний переказ

  Читання

   вголос

 

 

   Читання

  напам’ять

Аудіювання

Робота з літератур -

ним твором

  Читання

    вголос

 

 

 

   Читання напам’ять

1

Білоусов Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Ізатов Мустафа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Кирик Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Колибенков Богдан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Коротушенко Давид

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Швець Олександр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ  (Літературне читання)

Прізвище, ім’я

здобувача освіти

ПЕРЕВІРЯЮ СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ. ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ

І семестр

ІІ семестр

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

дата

 

дата

підсумок

«До школи,

до книги,

до друзів

душа

поривається

знов»

 

 

 

 

«Читаємо і пізнаємо

 таємниці рідної мови»

« В кожній казці є урок,

мов у квіточці медок»

«Щоб у серці жила

 Батьківщина»

«Зачарувала все зима…»

 

« Світ дитинства у творах українських письменників»

«У колі літературних

казок»

«Шевченкове слово»

«Надійшла весна

прекрасна…»

«Скільки на Землі іще

цікавого!». Що? Де? Чому?

 Навіщо?

 

1

Білоусов Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Ізатов Мустафа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Кирик Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Колибенков Богдан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Коротушенко Давид

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Швець Олександр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ  ( Математика )

 

          Прізвище, ім’я

        здобувача освіти

ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ

І семестр

ІІ семестр

 

 

Дата

№1

Дата

№2

Дата

№3

Дата

№4

Дата

№5

Дата

№6

Дата

№7

Дата

№8

Підсумок

1

Білоусов Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Ізатов Мустафа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Кирик Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Колибенков Богдан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Коротушенко Давид

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Швець Олександр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ  (Я досліджую світ)

 

          Прізвище, ім’я

        здобувача освіти

ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ

 

І семестр

ІІ семестр

 

 

Дата

№1

Дата

№2

Дата

№3

Дата

№4

Дата

№5

Дата

№6

Підсумок

1

Білоусов Іван

 

 

 

 

 

 

 

2

Ізатов Мустафа

 

 

 

 

 

 

 

3

Кирик Іван

 

 

 

 

 

 

 

4

Колибенков Богдан

 

 

 

 

 

 

 

5

Коротушенко Давид

 

 

 

 

 

 

 

6

Швець Олександр

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 грудня 2024
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку