№ |
Характеристика результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Читає складами, частково словами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Читає складами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Переказує за допомогою вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учень 2 класу ____________________________ ПОТОЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Українська мова, читання)
Учень 2 класу ____________________________ ПОТОЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Математика )
№ |
Характеристика результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Розв’язує задачу з допомогою вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учень 2 класу ____________________________ ПОТОЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Я досліджую світ )
№ |
Характеристика результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, утворює взаємозв’язки між ними |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Називає та описує явища, які відбуваються в природі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує за допомогою вчителя отриманий результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Знаходить і показує на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає про/розпізнає символи держави (прапор, герб, гімн, державну мову) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Називає відомих українців, культурні та природні пам’ятки свого краю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Розповідає свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Визначає, як діяти в повсякденній ситуації без загрози для життя та здоров’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ (Українська мова)
№ |
Прізвище, ім’я здобувача освіти |
ВИДИ ПЕРЕВІРОК |
|||||||||||||||
І семестр |
ІІ семестр |
||||||||||||||||
дата |
дата |
дата |
підсумок |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
підсумок |
|||||||
Мовні знання і вміння |
Диктант |
|
Мовні знання і вміння |
Мовні знання і вміння |
|||||||||||||
1 |
Білоусов Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
2 |
Ізатов Мустафа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
3 |
Кирик Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
4 |
Колибенков Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
5 |
Коротушенко Давид |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
6 |
Швець Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Літературне читання)
№ |
Прізвище, ім’я здобувача освіти |
ВИДИ ПЕРЕВІРОК |
|||||||||||||||||
І семестр |
ІІ семестр |
||||||||||||||||||
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
||||||||
Читання вголос
|
Читання напам’ять |
Читання вголос
|
Читання напам’ять |
||||||||||||||||
1 |
Білоусов Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
Ізатов Мустафа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
3 |
Кирик Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
4 |
Колибенков Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
5 |
Коротушенко Давид |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
6 |
Швець Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ (Літературне читання)
№ |
Прізвище, ім’я здобувача освіти |
ПЕРЕВІРЯЮ СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ. ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ |
||||||||||||
І семестр |
ІІ семестр |
|||||||||||||
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата |
дата
|
дата |
підсумок |
||||
«До школи, до книги, до друзів душа поривається знов»
|
|
|||||||||||||
1 |
Білоусов Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
Ізатов Мустафа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
Кирик Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4 |
Колибенков Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
Коротушенко Давид |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
Швець Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ( Математика )
№ |
Прізвище, ім’я здобувача освіти |
ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ |
||||||||
І семестр |
ІІ семестр |
|||||||||
|
|
Дата №1 |
Дата №2 |
Дата №3 |
Дата №4 |
Дата №5 |
Дата №6 |
Дата №7 |
Дата №8 |
Підсумок |
1 |
Білоусов Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Ізатов Мустафа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Кирик Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Колибенков Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Коротушенко Давид |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Швець Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ (Я досліджую світ)
№ |
Прізвище, ім’я здобувача освіти |
ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ
|
||||||
І семестр |
ІІ семестр |
|||||||
|
|
Дата №1 |
Дата №2 |
Дата №3 |
Дата №4 |
Дата №5 |
Дата №6 |
Підсумок |
1 |
Білоусов Іван |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Ізатов Мустафа |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Кирик Іван |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Колибенков Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Коротушенко Давид |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Швець Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|