Мета уроку: Сформувати поняття подібних доданків;Сформувати вміння виконувати зведення подібних доданків.
Номер слайду 3
Виконання усних вправ: Назвіть коефіцієнт виразу:0,5a, -8z, -mn, x;2. Назвіть коефіцієнт кожного з доданків:-a + 3b + 4a – 0,8b;9m – n + p – 2k.
Номер слайду 4
Опорний конспект. Подібними доданками - називаються доданки, які мають однакову буквену частину і відрізняються один від одного тільки коефіцієнтами. Щоб звести подібні доданки, треба скласти їх коефіцієнти і результат помножити на їх спільну буквену частину. Наприклад:5a + (-8a) + (-4a) = a(5+ (-8) + (-4)) = -7a
Номер слайду 5
Опорний конспект. У виразі може бути кілька груп подібних доданків. Спрощуючи вираз, треба спочатку виділити групи подібних доданків і вже після цього в кожній із них звести подібні доданки. Наприклад: 8𝑏 + (-7c) – 6 – b + 5c = b(8 – 1) + c(-7 + 5) -6 = = 7b -2c – 6.