Тема уроку: «Розв’язування задач за допомогою рівнянь »
Номер слайду 2
Мета уроку: Домогтися засвоєння схеми розв'язування задач за допомогою рівнянь;Сформувати вміння розв'язувати текстові задачі за допомогою рівнянь, зокрема задачі на знаходження чисел за їх сумою.
Номер слайду 3
Схема розв'язання задач за допомогою рівнянь1. Позначити одну з невідомих величин (зазвичай найменшу з - поміж решти) буквою.2. Виразити через цю букву решту невідомих величин (за умовою задачі).3. Скласти вираз, що містить букву, яка відповідає величині, значення якої відоме за умовою задачі; скласти рівняння;4. Розв'язати рівняння та пояснити зміст знайдених у рівнянні чисел.
Номер слайду 4
Розв’язування задач за допомогою рівнянь {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Задача. Величина. Вираз. Одне із чисел на 8 менше за друге. Менше із чисел позначено через x. Вирази через x друге число. Перше число: ?, на 8 менше. Друге число: ?Перше із чисел на 5 більше за друге. Більше із чисел позначено через x. Вирази через х менше число. Перше число: ?, на 5 більше. Друге число: ?Перше із чисел у 3 рази менше від другого. Менше із чисел позначено через x. Вирази через x друге число. Перше число: ?, у 3 р.менше. Друге число: ?
Номер слайду 5
У двох вагонах метро разом 78 пасажирів, причому в першому вагоні пасажирів на 6 менше, ніж у другому. По скільки пасажирів у кожному з вагонів?{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 вагон?, на 6 менше 78 пасажирів2 вагон?(ч) – пасажирів у 2 вагоні(ч) – пасажирів у 1 вагоніВідповідь:42; 36
Номер слайду 6
Виконуємо самостійно: Розбираємо параграф 49;Записуємо алгоритм розв'язування задач за допомогою рівнянь в зошит;Записуємо задачі з презентації в зошит;Виконуємо письмово: №№ 1360, 1361, 1363, 1366, 1368).