Звіт дистанційного навчання

Про матеріал
Звіт про виконану роботу під час дистанційного навчання. Містить матеріал про проведення уроків та завдання для учнів на дистанційному навчанні.
Перегляд файлу

Полтавська спеціалізована мистецька школа-інтернат

І-ІІІ ступенів імені Софії Русової

 

 

 

 

 

 

Звіт про виконану роботу

під час дистанційного навчання

(02. 11 – 20. 11. 2020 р.)

 

 

вчителя української мови та літератури

Мантрової Анни Леонідівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Полтава, 2020

Звіт
про виконану роботу під час дистанційного навчання
на період з 02.11 по 20.11. 2020 р.
вчителя української мови та літератури

Мантрової Анни Леонідівни


              Відповідно до складеного плану роботи на період з 2 листопада  по 20 листопада 2020 року  дистанційного навчання було виконано всі поставлені мною задачі.

У першу чергу було проінформовано учнів та батьків про серйозність вірусу та засоби дезінфекцій, провела підбір та розмістила  для  учнів  8  класу та їх батьків в класній групі Viber інформацію на тему «Як запобігти коронавірусу?». Розроблено план роботи дистанційного навчання учнів  5 – 11 класів, відкореговано КТП з урахуванням дистанційного навчання, проведено онлайн уроки з 5-9 та 11 класами із зарубіжної літератури, з 11 класом з української мови та літератури, із 7 класом з англійської мови.  Було  проведена робота зі шкільною документацією  (робота з класними журналами).

Систематично проводилися індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги під час дистанційного  навчання. Постійно здійснюється перевірка виконаних учнями завдань під дистанційного навчання на платформі classroom.

 

 

 

 

 

 

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Використані ресурси

примітки

1

02.11

1. Коригування КТП з урахуванням дистанційного навчання.

2. Складання плану роботи та самоосвіти на період дистанційного навчання.

3. Консультації з учнями

4.  Консультації з батьками з питань дистанційного навчання

5. Інформація для дітей та батьків «Як запобігти коронавірусу?»

 

Google Class room

 

 

 

Мобільний зв’язок

 

Мобільний зв’язок

Розміщення в групі  Viber

Вик.

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

Вик.

2.

03.11

1. Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах  дистанційного навчання

3. Розробка  завдань для учнів 6 - 11 класів  з української мови та літератури, зарубіжної літератури

4. Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі

https://mon.gov.ua

 

 

 

 

 

classroom

 

 

 

classroom

 

 

Viber

 

Вик.

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

Вик.

 

3

05.11

1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали)

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО

3. Розробка завдань для учнів 11 класу  з  української мови та літератури  дистанційного навчання

4. Перегляд вебінару: «Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання» відбувся12 березня

 

 

 

 Viber /classroom

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

4

06.11

1. Опрацювання фахової літератури

2. Перегляд відео уроків, пошук  відповідних матеріалів  з української мови «Словосполучення», «Типи речень»

.

 

https://www.youtube.com

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

 

5

09.11

1 . Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

2. Підготовка дидактичних матеріалів  для 7 класу з англійської мови

(відеоролики та презентації)

Viber /мобільний зв'язок

 

 

https://www.youtube.com

 

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

6

11.11

1. Робота з функцією  онлайн-тести на платформі Google Class room, створення завдань для дистанційної форми навчання.

2. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань.

3. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційної підготовки учнів 5-11 класів (зарубіжна література)

 

 

Google Class room

 

 

 

Viber /мобільний зв'язок

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

7

12.11

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань.

2. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційної підготовки учнів 5-11 класів (зарубіжна література)

Google Class room

 

 

Розміщення в групі  Viber

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

8.

13.11

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань.

2. Перевірка та оцінювання виконаних завдань.

3. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання

Google Class room

Розміщення в групі  Viber

 

 

Viber

вик.

 

 

Вик.

 

 

Вик.

9

16.11

1. Розсилання матеріалів для виконання домашніх завдань

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу , підготовка до ЗНО

3. Опрацювання фахової літератури

https://dyvoslovo.com.ua/

https://vseosvita.ua/news

 

Viber /classroom

 

 

 

 

 

 

vseosvita

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

10

17.11

1.  Індивідуальні онлайн консультації з учнями

2. Перегляд відео уроків, пошук  відповідних матеріалів  з української мови «Синтаксична норма»

 Viber

 

 

https://www.youtube.com

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

 

11

19.11

1. Підготовка матеріалів до контрольних робіт та розробка тестів з української мови та літератури, зарубіжної літератури

2. Перевірка та оцінювання зроблених завдань

Viber

 

Google meet

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

Завдання, які учні отримували та виконували

на час дистанційного навчання.

Завдання із зарубіжної літератури для 5 класу на період 02.11-06.11.

Тема: Брати Якоб і Вільгельм Грімм казка "Пані Метелиця", прочитати сторінки 62-70. Олександр Сергійович Пушкін "Казка про мертву царівну і сімох богатирів", прочитати сторінки 86-87.

Завдання із зарубіжної літератури для 5 класу на період 09.11-13.11.

Тема: Ганс Крістіан Андерсен. Життя і творчість письменника. «Непохитний олов’яний солдатик», «Соловей», сторінки за підручником 88-100.

На сторінці 100 виконати творче завдання. Написати твір на тему «Мій улюблений герой з казки Андерсена».

Завдання із Зарубіжної літератури для 5 класу на період 16.11-20.11.

Тема: Оскар Уальд «Хлопчик-зірка», сторінки 101-122 прочитати.

На сторінці 100 виконати творче завдання. Написати твір на тему «Мій улюблений герой з казки Андерсена». (для учнів, які не виконали це завдання).

Підготуватися до контрольної роботи за темою «Казки народів світу», «Літературні казки».

Завдання із зарубіжної літератури для 6 класу на період 02.11-06.11.

Байки. Іван Крилов "Квартет", "Бабка і Муравель", "Вовк і ягня", прочитати сторінки 48-54. на сторінці 54 таблицю переписати в зошит. вивчити будь-яку байку Крилова на пам'ять.

Завдання із зарубіжної літератури для 6 класу на період 09.11-13.11.

Тема: Пригодницький роман, сторінки 56-57. У зошит виписати ознаки пригодницького роману.

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан», сторінки 58-75.

Охарактеризуйте образ головного героя Діка Сенда (письмово).

 

 

Завдання із зарубіжної літератури для 6 класу на період 16.11-20.11.

Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан», продовжити роботу над вивченням твору, сторінки 58-75.

Охарактеризуйте образ головного героя Діка Сенда (письмово).

Підготуватися до контрольної роботи за темою «Міфи народів світу», «Мудрість байки».

Завдання із зарубіжної літератури  для 7 класу на період 02.11-06.11.

Вальтер Скотт історичний роман «Айвенго», прочитати роман, сторінки за підручником 56-90 читати і переказувати.

Письмове завдання: виписати усіх головних героїв, як вони були між собою пов’язані; скласти сенкан до образу Айвенго.

Завдання із зарубіжної літератури  для 7 класу на період 16.11-20.11.

Тема: Література проти війни. Альфред  Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд».

Константи  Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», сторінки 92-95.

Завдання з англійської мови  для 7 класу  на період  02.11-06.11.

Тема: Які домашні обов’язки я маю? Сторінка 48, вправа 1. Сторінка 49 Vocabulary вox – слова в словник.

Тема: Як ми допомагаємо мамі? Сторінка 52 Vocabulary вox – слова в словник, сторінки 52-53 прочитати  і перекласти  текст  (усно) Household chores, сторінка 54, вправа 3.

Тема: Як правильно вести господарство? Сторінка 57, прочитати правило про Somebody, Anybody.

Завдання з англійської мови  для 7 класу  на період  16.11-20.11.

Тема: Домашні обов’язки. Допомога по господарству.  Сторінка 61, переписати слова в словник із вправи 5  та Vocabulary вox. Вивчити іх.

Сторінка 62, вправа 6.

Тема: Їжа. Сторінка 67 Vocabulary вox , слова в словник.

 

Завдання із зарубіжної літератури для 8 класу на період 02.11-06.11.

Гомер "Іліада", "Двобій Ахілла і Гектора", сторінки 64-78. Тіртей "Добре вмирати тому...", сторінки 81-83. Сапфо "До Афродіти", сторінки 84-88. Сторінки 88-93 написати конспект у зошит.

Завдання із зарубіжної літератури для 8 класу на період 09.11-13.11.

Тема: Батько античної трагедії  Есхіл, трагедія «Прометей закутий», сторінки 94-103.

Охарактеризуйте образ Прометея (письмово)!

Завдання із зарубіжної літератури для 8 класу на період 16.11-20.11.

Тема: Публій Вергілій Марон «Енеїда», сторінки 104-113.

Письмове завдання: Складіть і напишіть порівняльну характеристику Енея і Турна (що між ними спільного, а що відмінне).

Завдання із зарубіжної літератури  для 9 класу на період 02.11-06.11.

Генріх Гейне "Коли розлучаються двоє...", "Книга пісень", прочитати сторінки 46-54.

Джордж Байрон "Хотів би жити знов у горах", "Мій дух як ніч", поема "Мазепа", сторінки 55-65.

Зробити аналіз поеми "Мазепа" письмово.

Завдання із зарубіжної літератури  для 9 класу на період 09.11-13.11.

Тема: Взаємодія романтизму і реалізму, сторінки 67-69. Написати визначення понять «романтизм» та «реалізм».

Олександр Пушкін. Ознайомитися із лірикою поета, сторінки 70-77.

Завдання із зарубіжної літератури  для 9 класу на період 16.11-20.11.

Тема: Олександр Пушкін. Вивчити напам’ять поезію «Я мить чудову пам’ятаю» («Я помню чудное мгновенье»).

Прочитати «Євгеній Онєгін».

 

 

 

 

Завдання з української мови  для 11 класу на період 02.11-06.11.

Активні і пасивні дієприкметники, сторінки 51-52 вивчити правила, Вправи 83, 84, 85. Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка, сторінки 55-57 правила, Вправи 89, 91. Складні випадки синтаксичного узгодження, сторінка 59 правила, Вправи 95, 99.

Завдання з української мови  для 11 класу на період 09.11-13.11.

Складні випадки синтаксичного керування, сторінки 62-63 вивчити правила. Вправи 100, 102.

Завдання з української мови  для 11 класу на період 16.11-20.11.

Тема: Складні випадки синтаксичного керування, сторінки 64-65  Вправи 103, 105.

Підготуватися до контрольної роботи за темою «Морфологічна норма. Морфологічна помилка»

Завдання з української  літератури для 11 класу  на період 02.11-06.11.

Микола Хвильовий новела "Я (Романтика)", сторінки 45-63. Зробити повний аналіз новели.

Юрій Яновський роман "Чотири шаблі", роман "Вершники", "Майстер корабля", сторінки 64-84.

Написати твір на тему "Висловлення власного ставлення до проблеми збереження своїх коренів, небезпеки їхньої втрати".

Завдання з української  літератури для 11 класу  на період  09.11-13.11.

Тема: Валер’ян Підмогильний роман «Місто». Сторінки 85-96. Прочитати роман. Письмово описати проблеми порушені у творі, охарактеризувати героїв роману.

Завдання з української  літератури для 11 класу  на період  16.11-20.11.

Тема: Остап Вишня усмішки «Моя автобіографія», «Сом», «Письменники», сторінки  97-114.  На сторінці 101 виписати та вивчити поняття «усмішка», «фейлетон».

Підготуватися до контрольної роботи за творчістю М. Хвильового, Ю. Яновського, В. Підмогильного, О. Вишні.

Завдання із зарубіжної літератури  для 11 класу на період 02.11-06.11.

Михайло Опанасович Булгаков "Майстер і Маргарита", прочитати роман.Сторінки за підручником 38-48. Зробити образну характеристику Майстра, Маргарити.

Гійом Аполлінер "Зарізана голубка й водограй", "Міст Мірабо", сторінки

55-61. "Міст Мірабо" вивчити.

Завдання із зарубіжної літератури  для 11 класу на період 16.11-20.11.

Тема: Створити власні каліграми за зразком Гійома Аполлінера (Малюнок, у якому будуть вписані вірші поета).

Райнер Марія Рільке «Сонети до Орфея» ст 62-66. Прочитати «Сонети…»

docx
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку