Звіт класного керівника про результати виховної та навчальної діяльності в класному колективі 3 класу за 1 семестр 2023 н.р.
Класний керівник
В 3 класі навчається 6 учнів. Впродовж семестру вибув 1 учень. Більшість дітей виховуються в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. Дітям класу властива самостійність, прояви самоорганізації, громадянська позиція у більшості учнів сформована. Більшість дітей у класі відповідально ставляться до навчання. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. Діти чуйні один до одного, дружелюбні. Моїм головним завданням, як класного керівника є : формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня. Прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ; підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні; формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки; розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей; сформувати навички здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я; виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку, що більшою мірою вдалось втілити у життя класу за 1 семестр 2023 н. р Аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів повністю використовують свій інтелектуальний потенціал. Проведені діагностувальні роботи з основних предметів показали достатній та середній рівень знань учнів. Третьокласники були активні, вміло виконували різні доручення. Упродовж року постійно підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях , а саме : «Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика», «Тиждень спорту» , Шкільні ігри «Пліч-о-пліч зі спортом». Були залучені до шкільних і позашкільних заходів: Акція милосердя «Зроби подарунок дітям сходу», «Замість квітів донат для ЗСУ», «Шкільний ярмарок для ЗСУ» та інше. Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання. Отже, підводячи підсумок у роботі, я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.