Педагогічна практика - важливий етап професійної підготовки студентів інституту хімічної освіти. Вона тісно пов’язана з навчальним процесом,оскільки дає можливість студентам використати здобуті теоретичні знання під час самостійного проведення навчальних занять з учнями,а також усвідомити багатогранність роботи вчителя. Студенти починають працювати в умовах учительського та учнівського колективу і приносять в цей колектив нові ідеї з університетського середовища. Вступ
Актуалізація опорних знань: «Хімічна мозаїка», «Вірю-не вірю», «Лови помилку», «Мікрофон». «Мандрівка», «Взаємоопитування»Мотивація навчальної діяльності: «»Дивуй!», «Приваблива мета»,»Фантастична добавка», «Мікрофон», «Проблемне питання». Вивчення нового матеріалу: «Творча лабораторія», «Мандрівка». «Дерево рішень», « Конкурс запитань», «Шпаргалка». Закріплення знань: « Прес- конференція», «Чомучка», «Світлофор», «Вірю-не вірю», «Хімічний диктант», « Власні приклади». Рефлексія: -Про що ми вчили на сьогоднішньому уроці? -Чи досягли ми очікуваних результатів? -Що сподобалось на уроці? – Що не сподобалося?Домашнє завдання: «Дуже корисне домашнє завдання», «Випереджальне домашнє завдання», «Диференційоване домашнє завдання». Форми роботи з учнями на різних етапах уроку,які я застосовувала
Цікаві уроки , щасливі посмішки дітей , та море позитивних емоцій. Найбільше, що запало в душу - це дружні стосунки вчителів з дітьми. Та їх вміння дати гарну пораду, підтримати в будь-якій ситуації, та дати впевненість в тому ,що ти, перш за все друг, а вже потім педагог!Враження від практики