Звіт проходження педагогічної практики. Виконала Студентка групи ХІМ-51 Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Дацька Людмила
Номер слайду 2
Педагогічна практика - важливий етап професійної підготовки студентів інституту хімічної освіти. Вона тісно пов’язана з навчальним процесом,оскільки дає можливість студентам використати здобуті теоретичні знання під час самостійного проведення навчальних занять з учнями,а також усвідомити багатогранність роботи вчителя. Студенти починають працювати в умовах учительського та учнівського колективу і приносять в цей колектив нові ідеї з університетського середовища. Вступ
Номер слайду 3
Основна мета проходження практики
Номер слайду 4
В період з 02 березня по 03 квітня 2020 року я перебувала на педагогічній практиці в Берестівському НВК. Провела в очній формі 8 уроків,а дистанційно 12 уроків у зв’язку з карантином у нашій державі. Навчальна робота
Номер слайду 5
Мною була проведена виховна година на тему: »Милосердя-перший крок до людяності». Також був проведений позакласний захід з хімії на тему: « Свято хімічної науки»Виховна робота
Номер слайду 6
Актуалізація опорних знань: «Хімічна мозаїка», «Вірю-не вірю», «Лови помилку», «Мікрофон». «Мандрівка», «Взаємоопитування»Мотивація навчальної діяльності: «»Дивуй!», «Приваблива мета»,»Фантастична добавка», «Мікрофон», «Проблемне питання». Вивчення нового матеріалу: «Творча лабораторія», «Мандрівка». «Дерево рішень», « Конкурс запитань», «Шпаргалка». Закріплення знань: « Прес- конференція», «Чомучка», «Світлофор», «Вірю-не вірю», «Хімічний диктант», « Власні приклади». Рефлексія: -Про що ми вчили на сьогоднішньому уроці? -Чи досягли ми очікуваних результатів? -Що сподобалось на уроці? – Що не сподобалося?Домашнє завдання: «Дуже корисне домашнє завдання», «Випереджальне домашнє завдання», «Диференційоване домашнє завдання». Форми роботи з учнями на різних етапах уроку,які я застосовувала
Номер слайду 7
Цікаві уроки , щасливі посмішки дітей , та море позитивних емоцій. Найбільше, що запало в душу - це дружні стосунки вчителів з дітьми. Та їх вміння дати гарну пораду, підтримати в будь-якій ситуації, та дати впевненість в тому ,що ти, перш за все друг, а вже потім педагог!Враження від практики
Номер слайду 8
Висновок. В процесі практики я поглибила і вдосконалила знання з фахової психолого-педагогічної дисципліни. Більше усвідомила,що таке бути вчителем та віддаватися повністю дітям! ЦЕ ТОГО ВАРТЕ !