Звіт про дистанційне навчання

Про матеріал
Якщо комусь потрібен зразак звіту про проведену роботу під час дистанційного навчання, то прошу - використовуйте!
Перегляд файлу

Звіт про роботу

вчителя української мови та літератури, німецької мови

Осипчук Мар'яни Степанівни

під час дистанційного навчання

         Відповідно до складеного календарного плану роботи на  І семестр було виконано всі поставлені мною (згідно програми) завдання.

         Була  проведена робота зі шкільною документацією  ( робота з класними журналами). Були перевірені учнівські зошити,   виготовлений дидактичний матеріал та підібрані інтернет-ресурси  для уроків української мови, літератури, німецької мови для учнів 5, 6,7,11 класів, опрацьована інструкція та методичні рекомендації щодо проведення дистанційного навчання.

Систематично проводилися індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги у вивченні української мови  та літератури, німецької мови під час дистанційного  навчання. Постійно здійснюється перевірка виконаних учнями завдань під час дистанційного навчання.

Кожного дня проводилися:

  1.  Уроки на платформі «Zoom».

 

 

 

 

 

 

 

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі «Viber» завдань та відео-, аудіосупроводу (пояснення матеріалу  для учнів 5,6,7,11  класів).

3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів в онлайн – режимі.

4. Перевірка виконаних завдань.

5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

6. Підготовка учнів 11 класу до ЗНО (готуємося за програмою ЗНО)

7. Створено «Мій клас» у Classrom (для кожного класу окремо).

 

 

 

 

 

 

 

8. Створено групи  (для кожного класу окремо) у Viber.

Щодня, згідно розкладу учні приєднувалися до уроків на платформі «Zoom», отримували завдання, рекомендації, відеоролики чи відеоуроки.  Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася аудіо або відео поясненням. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення, а також проходили тестування на сайті «Classrom». Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям у телефонному режимі.

Протягом даного періоду працювала над самоосвітою:

  • вивчала освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину.
  • опрацювала методичні поради щодо організації освітнього процесу
  • систематично опрацьовувала статті на сайтах «Всеосвіта», «На Урок», «Освіторія» та на інших.

Якщо виникне потреба, можу відео-, фото-, аудіоматеріали надіслати.

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
7744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку