Звіт
про організацію освітнього процесу в умовах дистанційного навчання вчителя математики Яровенко Тетяни Володимирівни
за період з 25.01 .2022р. по 07.02.2022р.(карантин) та
з 24.02.2022р. по 07.06.2022р. (воєнний стан)
Відповідно до складеного календарно-тематичного планування проводилися уроки математики у 8-А, 8-Б, 8-Г , 9-А і 11-А класах . Навчання проводила в синхронному режимі, що дозволяло співпрацювати з учнями в режимі реального часу. Щодня, згідно розкладу, учні приєднувалися до уроків на комунікативному онлайн-сервісі “Google Meet”. Покликання на урок, рекомендації щодо навчання й виконання робіт, надсилала в створені індивідуально для кожного класу групи у соцмережі “Viber”. Учні долучалися до уроку згідно розкладу, який був складений адміністрацією школи з дотриманням норм Санітарного регламенту для ЗЗСО у разі використання технічних засобів навчання. Перед першим уроком проходила «Хвилина мовчання».
На кожному уроці учні колективно розв'язувалися вправи та типові задачі, виконувалися тестові завдання та інтерактивні вправи. Для проведення ефективних онлайн-уроків математики придбала і вивчила всі можливості графічного планшета та встановила на комп'ютер. Виконані домашні завдання учні фотографували та надсилали на перевірку у приватні повідомлення. Якщо ж діти не мали доступу до мережі «Інтернет», тоді щоденні консультації надавалися дітям у телефонному режимі.
Була проведена робота зі шкільною документацією (робота з класними журналами). Були перевірені учнівські зошити (фото), виготовлений дидактичний матеріал та підібрані інтернет-ресурси для уроків математики , опрацьована інструкція та методичні рекомендації щодо проведення дистанційного навчання.
Систематично проводилися індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги у вивченні математики. Постійно здійснюється перевірка д.з.
Зразки перевірених домашніх завдань
Щоденно виконувала такі завдання:
У роботі використовувала електронні підручники: скріншоти сторінок розміщувала на онлайн-дошці.
Комп’ютерні презентації створювала самостійно у Power Point або оберала з сайтів «На урок», «Всеосвіта» тощо. Задачі на уроці розв’язували разом з учнями і записували на слайді презентації, аркуші документа Word та найчастіше на полотні онлайн-дошки Whiteboard від Microsoft. Тести для учнів створювала самостійно і розміщувала у гугл формах. Оцінки отримували учні за роботу на уроці і за виконання домашніх завдань.
Працювала з дітьми ВПО, які долучилися до навчання: у 8-А –Усанова Вікторія та Кукленко А., 9-А – Федоренко Даніїл. Всього було проведено 289 онлайн-уроки, з яких 84 під час карантину та 205 в період воєнного стану.
Робота класного керівника
3.Індивідуально консультувала учнів та їхніх батьків щодо організації навчального процесу під час воєнного часу, підвищення успішності учнів, відвідування ними синхронних уроків і виконання завдань асинхронно.
.