25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Звіт про методичну роботу під час запровадження карантину

Про матеріал
• впровадження моделі вихователя, якого чекають; • створення особистісно орієнтованої моделі методичної роботи; • постійне підвищення педагогічної майстерності, професіоналізму вихователя; • продовжувати запроваджувати в процес навчання і виховання інноваційні технології; • створення позитивного іміджу школи.
Перегляд файлу

Звіт методичної роботи вихователя

Пасюк Світлани Павлівни

на весняні канікули

(23.03.2020 – 27.03.2020)

№ п.п.

Дата

Зміст роботи

Час виконання

Форма проведення

Відмітка про виконання

1

 

 

 

 

 

2

23.03

Перегляд вебінару «Створення освітнього середовища під час карантинних заходів»

 

 

«Сучасні педагогічні проблеми у вихованні дітей. Методи та шляхи їх вирішення»

9.00 –10.30

 

 

 

 

 

 

 

11.00 - 14.00

освітній проект

«На урок»

 

 

 

дистанційно

виконано

(презентація)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3997&v=NQQqPv_z7Sc&feature=emb_logo

 

виконано

(реферат)

3

 

 

 

 

 

 

 

4

24.03

Ознайомлення з рекомендаціями психолога «Вплив інформаційно – комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління»

 

Вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

10.00 –11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.30 - 14.00

дистанційно

 

 

 

 

 

 

 

освітній портал

«Всеосвіта»

виконано

 

 

 

 

 

 

 

виконано

(інформація

 в документі

word)

https://www.youtube.com/watch?v=omSH5KnON28

5

 

 

6

 

 

 

7

25.03

Онлайн – анкетування (психолог)

 

«Використання нестандартних методик у виховній роботі»

 

Перегляд відеофільму «Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки»

9.00 – 10.00

 

 

 

10.30 - 12.00

 

 

 

 

12.30 - 14.00

дистанційно

 

 

онлайн-конференція

 

 

онлайн-фільм

виконано

 

 

виконано

(презентація)

 

 

виконано

(презентація)

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

26.03

Ознайомлення з методичними рекомендаціями соціального педагога «Соціально – педагогічна робота з дітьми у конфліктний та пост конфліктний період »

 

Опрацювання основних тез виступу «Мотиваційний чотирикутник в інклюзії»

9.00 – 12.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.30 –14.00

 

 

дистанційно

 

 

 

 

 

 

 

освітній проект

«На урок»

виконано

 

 

 

 

 

 

 

виконано

(презентація)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=424&v=49zI6_F6ahk&feature=emb_logo

10

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

27.03

Віртуальний круглий стіл «Обмін досвідом. Банк методичних ідей»

 

Перегляд відеоролику «Самоосвіта – найважливіший шлях підвищення педагогічної майстерності»

 

Підготовка звіту з дистанційної роботи за тиждень

9.00 – 12.00

 

 

 

 

 

12.30 –13.00

 

 

 

 

 

 

13.30 –14.00

 

група

viber

 

 

дистанційно

 

 

 

 

 

дистанційно

 

виконано

 

 

 

виконано

(презентація)

https://www.youtube.com/watch?v=qZZTKB_OTKE

 

 

виконано

 

 

Очікувані результати:

  • впровадження моделі вихователя, якого чекають;
  • створення особистісно орієнтованої моделі методичної роботи;
  • постійне підвищення педагогічної майстерності, професіоналізму вихователя;
  • продовжувати запроваджувати в процес навчання і виховання інноваційні технології;
  • створення позитивного іміджу школи.

 

Слід зазначити, що під час роботи методичного тижня  та в результаті ознайомлення з запропонованими темами, можу з впевненістю сказати, що мала можливість розвинути професійні компетентності та набути нових навичок комунікації, з задоволенням  ознайомилася з досвідом роботи колег з різних регіонів країни.

Тому, набуті знання допоможуть розширити спектр навчальних інструментів, які можна щоденно використовувати в освітній та виховній діяльності, а набуті компетентності допоможуть побудувати власну траєкторію роботи з учнями, використовуючи сучасні та актуальні робочі інструменти.

 

docx
Додано
24 травня
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку