Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Звіт про проходження виробничої практики на посаді вчителя початкових класів

Про матеріал
Можливо комусь знадобиться))) Проходження практики на посаді вчителя початкових класів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

       Звіт з виробничої практики

Проведеної  у  ЗОШ № __

З 5 квітня по 25 квітня 2016 року

Студента – практиканта  __ групи

Факультету початкової освіти та  філології

Хмельницької  гуманітарно – педагогічної академії

ПІП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  Виробничу практику проходив з 5 квітня 2016 року по 25 квітня 2016.

2. ЗОШ №22 м. Хмельницького,2-А клас . Класний керівник 2-А класу – ПІП

3.У 2 класі 23 учнів,усі учні класу старанні та відповідальні діти. Клас має «сильних» учнів, та учнів, які відстають, але в цілому діти на свій вік розвиваються нормально, знають матеріал, який вивчають, усі були зацікавлені навчально-виховним процесом. Протягом 1 – го тижня відведених виробничої практики, я відповідально віднісся до цього виду  практики, зумів виконати поставлені перед собою завдання, а саме:  здійснював спостереження за роботою вчителя, вивчав матеріальну базу класу, проводив усі уроки відведені за розкладом,а саме: української  мови, літературного читання,музики, образотворчого мистецтва, основи здоров’я, математики,   природознавства та фізичного виховання.

4.Протягом виробничої практики я здійснював не тільки навчальну, але і виховну діяльність, проводив виховні заходи на такі теми: « Екологічний квест», «Добро починається з тебе », « Світ професій »,виготовляв дидактичний матеріал, вносив записи до щоденника педагогічної практики, намагався, щоб навчальний процес для дітей був цікавий і пізнавальний,проводив  індивідуальну роботу з дітьми, з дотриманням всіх правили і норм. В цілому своєю роботою задоволений.

5. Здійснював самостійну підготовку до проведення уроків і позакласних занять. В своїй підготовці звертався до методичних рекомендацій, інтернет ресурсів та педагогічної літератури.

6.Використовував  різні форми та методи в системі навчально-виховної роботи школи та класу, а саме найбільше використовував, фронтальну форму, та групову, рідше індивідуальну форму у вигляді позаурочних занять, використовував метод наукового впливу, зв’язку теорії з практикою та науки з життям, для цього були організовані екскурсії, вікторини, ігри.

7. Після перших 2 – х днів напруженої праці, я помітив, що всі діти , навіть хлопчики, які відставали, почали цікавитись такими предметами, як літературне читання,образотворче мистецтво, трудове навчання, їм були цікаві різні вірші, оповідання, твори відомих  письменників, різні  техніки роботи з папером, бісером та ін. Навіть у  класі, знайшовся хлопчик, який любить писати невеличкі вірші про рідне місто.

8. Протягом практики я ознайомився  з досвідом вчителя 2-А  класу, в своїй роботі вона використовує досвід інших вчителів, який вивчає з наукових посібників та журналів такі як : «Основа», «На допомогу вчителю» .

9. На мою думку ця педагогічна практика для мене дуже корисна тому, що сприяла формуванню  і закріпленню інтересу до професії вчителя,формуванню педагогічних здібностей.

   В роботі спостерігались деякі труднощі, тому що я виконував обов’язки вчителя, а це велика відповідальність за те, щоб дати учням знання доступні для їх розумового, фізичного і психічного розвитку. Але найтяжчим мені здалося проведення перших уроків. Адже потрібно було точно розробити план  проведення, а потім правильно, цікаво і красиво провести.

Ефективність роботи в класах  сприяло те, що я зміг  знайти спільну мову з дітьми – це, вважаю найбільшим своїм досягненням здобутим під час проходження практики. Але все ж, за оцінкою вчителя, та на основі власних спостережень, можу сказати, що , на мою думку, я виконав усі поставлені завдання, адже віддавався на всі 100 %, своєю працею задоволений.

10.Мені  виробнича педагогічна практика дала:

1. Можливість застосовувати свої теоретичні знання, вміння і навички на практиці.

2. Закріпив і поглибив психолого-педагогічні знання.

3. Оволодів навичками взаємодії з учнями, знаходження спільної мови з учнями.

4. Навчився планувати свою роботу.

5. Навчився розробляти і проводити різноманітні за формою уроки, з використанням різних методів і прийомів.

6. Навчився ефективно проводити виховні бесіди з учнями, переконувати їх.

7. Ознайомився з передовим педагогічним досвідом самого вчителя..

8. Навчився аналізувати і проводити самоаналіз уроків, помічати свої помилки і виправляти їх.

9. Зрозумів, що я можу бути гарним вчителем, використовувати новітні технології навчання, творчо підходити до педагогічної діяльності.

10. Переконався в тому, що необхідно не лише мати гарні знання , але і вміти використовувати їх на практиці.

Позитивним в організації і проведенні педагогічної практики було те, що ми, практиканти, завжди могли отримати консультацію або пораду у вчителів. Ці консультації допомагали виявити недоліки у нашій роботі і стимулювали працювати над вдосконаленням своїх уроків.

 

11.Моєю пропозицією, щодо підвищення ефективності формування готовності майбутніх вчителів до проходження педагогічної практики, є по можливості, розповідати студентам не лише про функції та обов’язки вчителя початкових класів, а й про проблеми які можуть виникати і хоча б приблизні способи їх розв’язання, щоб морально підготувати студентів до реальної дійсності шкільного життя. Забезпечити можливість використовувати новітні засоби навчання,деяке приладдя, яке потрібне для робіт, адже не усі діти мають змогу купити; ознайомлюватися з зарубіжним досвідом класних керівників;за можливістю фінансування зробити доступ до сучасних мереж Wi-fi, щоб студенти завжди мали швидкий доступ до Інтернету і потрібної інформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. рибка маша
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
15613
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку