1
З 12 квітня по 16 квітня 2021 року було проведено традиційний Тиждень початкової школи. Тиждень розпочав роботу згідно Річного плану школи, у відповідності до Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа», Закону України «Про освіту» від 5 вересня 2017 р. №2145-ІІІ, Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 21 лютого 2018 р., Типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти, затверджених рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 р.
Було сплановано і проведено заходи як теоретичні (виступи вчителів, звіти вчителів, які атестуються тощо), так і практичні (уроки, конкурси, вікторини, виховні заходи, проєкти, ранкове коло)
Дата |
Назва заходу |
Клас |
Вчитель |
№ уроку |
Місце проведення |
|
Особливості організації освітнього середовища у початковій школі в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»
Концепція «Нова українська школа». Чинники якісної початкової освіти
Технології підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи
Сучасні технології навчання у початковій школі. Застосування LEGO в освітньому процесі
Формування та розвиток предметних компетентностей молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій навчання
|
|
|
|
|
|
Вікторина до Всесвітнього дня води «Без води нема життя» У країні рідної мови. Виховний захід |
|
|
|
|
|
Ранкове коло. Весна Ранкове коло. Весна Заняття з предмету «Я досліджую світ» «Час» Математичний КВК |
|
|
|
|
|
Твої друзі. Виховна година
Заняття з розвитку емоційного інтелекту (Курс «Монсики і фарби емоцій»). Посміхайка і фарба сміху
Медіапроєкт : «Класна газета». Як створити класну газету
Шляхи підвищення ефективності уроку. Стимулювання здобувачів освіти з метою запобігання неуспішності. Практичні прийоми
Математична вікторина
«Круглий стіл» вчителів початкових класів. Про підсумки проведення Тижня початкових класів «Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість» |
|
|
|
|
Мета Тижня початкової школи полягає в тому, щоб допомогти вчителю зрозуміти ідеологію змін в освіті, на практиці забезпечити плідну співпрацю вчителів, батьків та дітей на засадах взаємної довіри й поваги, бути готовими до інновацій, застосовуючи компетентнісний підхід, а також посилити інтерес учнів до певного предмета, виявити і розвинути дитячі здібності, презентувати нові форми, моделі, технології організації навчання та змістовного дозвілля учнів.
Форми реалізації цієї мети спрямовані на виявлення найбільш творчих учителів, обдарованих учнів; на узагальнення кращого педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій; на з’ясування методичних умов, що забезпечують успішну діяльність учителів.
Формула Нової української школи складається з дев’яти
ключових компонентів:
Саме останньому був присвячений змістовний виступ-презентація «Особливості організації освітнього середовища у початковій школі в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа», який підготувала вчитель Заплотна С. М. Крім теоретичних відомостей, вчитель надала практичні рекомендації щодо організації сучасного освітнього простору для учнів 1-4 класів.
Наша школа - це навчальний заклад, що сприяє духовному збагаченню особистості, створенню умов для самореалізації учителів та учнів у різних видах творчої діяльності, задоволення їх потреб та інтересів, вихованню духовної культури та формуванню національної свідомості.
Цікаво, весело та пізнавально для молодших школярів пройшов Тиждень початкової школи. Конкурси, свята, інтелектуальні змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними.
До проведення Тижня «Формула Нової української школи. Рік третій» учні початкових класів готувалися заздалегідь. Протягом тижня було проведено виховні заходи
«У країні рідної мови» ( 1-В клас; класний керівник )
«Твої друзі». Виховна година (2-Б клас, класний керівник ).
Вчителі розробили та провели «Ранкові кола»
«Що дарує нам весна?»
Виховний захід «Без води нема життя» (2-А ) мав на меті розширити знання учнів про значення водних ресурсів, бережне використання природних багатств, розвиток вміння правильно, раціонально використовувати воду у побуті.
Вчитель (2-В) підготувала заняття з розвитку емоційного інтелекту
(Курс «Монсики і фарби емоцій»). Посміхайка і фарба сміху.
Математичний КВК, математичну вікторину було проведено у 3-А та 4-Б, 4-В класах. Вчителі ставили на меті активізацію пізнавальної діяльності учнів,розвиток логічного мислення, мовлення, пам’яті, уваги.
Вчителі вдало поєднали традиційні форми і методи роботи із сучасними Основним дидактичним методом заходів було обрано діяльнісний метод навчання, застосовано мультимедійне обладнання.
Вчитель використовувала роботу в групах, клоуз-тест, ситуативну гру, проведення дослідів, роботу з картами, тлумачним словником. Заняття з предмету «Я досліджую світ» за темою «Час» пройшло у формі ігрового проекту.
Вчитель Пєнкіна О. А. підготувала разом з учнями медіапроєкт «Класна газета. Як створити класну газету». Другокласники ознайомились із професією журналіста, вчились добирати заголовок до статті, правильно оформлювати її, створювати ілюстрації, об’єднувати наявні матеріали у спільний проект, працюючи у групах.
На засіданні МО вчителів початкових класів було підбито підсумки проведення Тижня «Формула нової української школи. Рік третій» та відзначено найактивніших учасників