Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №119
Методичне об’єднання вчителів початкових класів
.
ЗВІТ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ
ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
«Формула Нової української школи»
04 березня – 07 березня 2019 року
З 4 березня по 7 березня 2019 року було проведено традиційний
Тиждень початкової школи. Тиждень розпочав роботу згідно Річного плану школи, у відповідності до Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа», Закону України «Про освіту» від 5 вересня 2017 р. №2145-ІІІ, Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 21 лютого 2018 р., Типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти, затверджених рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 р.
Мета Тижня початкової школи полягає в тому, щоб допомогти вчителю зрозуміти ідеологію змін в освіті, на практиці забезпечити плідну співпрацю вчителів, батьків та дітей на засадах взаємної довіри й поваги, бути готовими до інновацій, застосовуючи компетентнісний підхід, а також посилити інтерес учнів до певного предмета, виявити і розвинути дитячі здібності, презентувати нові форми, моделі, технології організації навчання та змістовного дозвілля учнів.
Форми реалізації цієї мети спрямовані на виявлення найбільш творчих учителів, обдарованих учнів; на узагальнення кращого педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій; на з’ясування методичних умов, що забезпечують успішну діяльність учителів.
Формула Нової української школи складається з дев’яти
ключових компонентів:
Саме останньому був присвячений змістовний виступ-презентація «Сучасне освітнє середовище», який підготувала вчитель Заплотна С. М. Крім теоретичних відомостей, вчитель надала практичні рекомендації щодо організації сучасного освітнього простору для учнів 1-4 класів.
Наша школа - це навчальний заклад, що сприяє духовному збагаченню особистості, створенню умов для самореалізації учителів та учнів у різних видах творчої діяльності, задоволення їх потреб та інтересів, вихованню духовної культури та формуванню національної свідомості.
Цікаво, весело та пізнавально для молодших школярів пройшов Тиждень початкової школи. Конкурси, свята, змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними.
До проведення Тижня «Формула Нової української школи» учні початкових класів готувалися заздалегідь. Тому першого дня було організовано виставку газет, складання та розгадування кросвордів, ребусів (3-А, 4-Г класи, класні керівники Божко І. В., Пєнкіна О. А.).
Протягом тижня спільно з батьками було проведено виховні заходи
«Зірки для мами» ( 2-В клас; класний керівник Танько А. О.)
«Березневе свято» (4-Б клас, класний керівник Ющенко І. В.). До написання сценарію було залучено ученицю 4-Б Рябініну Варвару .
Вчителі Ломака Н. А., Галівець Н. В., Сердюченко О. М., Беспалова М. С. розробили та провели «Ранкові кола»
«Домашні улюбленці»
«Моя улюблена іграшка»
«Що дарує нам весна?»
Виховний захід «Майбутнє України» (3-В, Калюжна О. О.) мав на меті розширити знання учнів про Україну як державу, в якій ми живемо; ознайомити дітей з відомими місцями України, розвивати пізнавальний інтерес до минулого і сьогодення. Форма проведення – віртуальна екскурсія.
Вчитель Сердюченко О. М. (4-В) підготувала інтегрований навчальний день«Славетні українці», вдало поєднавши формування предметних та ключових компетентностей (комунікативної, соціальної, інформаційної, громадянської).
Тематичний день «Як українці святкують прихід весни» було проведено у
2-Б класі (вчитель Шарапа С. В.). Інтегровано навчальні галузі
мовно-літературну
природничу
мистецьку
технологічну
фізкультурну
Вихованці групи подовженого дня перших класів взяли участь у заході «Добро починається з тебе», підготовленому Веремко Н. Є. Метою було створення умов для формування предметних та базових компетенцій у першокласників. Учні ознайомились із творами В. О. Сухомлинського, вчились організовувати спільний пошук розв’язання завдання, спільно домовлятися про правила роботи і виконувати їх.
Вчитель Ткаченко Н. М. вдало поєднала традиційні форми і методи роботи із сучасними в уроці математики «Величини. Довжина. Сантиметр». Основним дидактичним методом уроку відкриття нових знань було обрано діяльнісний метод навчання, застосовано ТЗН.
Вчитель Стативка Т. В. використовувала роботу в групах, клоуз-тест, ситуативну гру, проведення дослідів, роботу з картами, тлумачним словником Урок «Вивчаємо природу, знаємо все про воду» пройшов у формі ігрового проекту.
На засіданні МО вчителів початкових класів було підбито підсумки проведення Тижня «Формула нової української школи» та відзначено найактивніших учасників.