Звіт про реалізацію навчальної програми «Я у Медіапросторі»

Про матеріал
Запровадження курсу «Я у Медіапросторі» має свою мету, але в наш, коли ми зорієнтовані на зменшенні кількості предметів, немає сенсу обмежувати ці знання одним предметом. Дітям цієї інформації замало. Ми повинні інтегрувати медіаосвіту в інші предмети, в першу чергу гуманітарного циклу, бо вони є основними носіями критичного мислення. Ми повинні залучати педагогів, і навіть батьків до цих знань. Бо тільки разом ми зможемо навчити дітей не протистояти медіасвіту, а підкорити та існувати в ньому.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальна програма «Я у Медіапросторі»ОДЕСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС«МОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №24 І-ІІІ СТУПЕНІВ» Одеської міської ради Одеської областіОДЕСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС«МОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 24 І-ІІІ СТУПЕНІВ» Одеської міської ради Одеської області

Номер слайду 2

ОПИС ПРОЕКТУОДЕСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС«МОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 24 І-ІІІ СТУПЕНІВ» Одеської міської ради Одеської областіНазва: навчальна програма «Я у Медіапросторі»Мета: формування медіаграмотності засобами медіаосвіти; навчання дитини спілкуванню із ЗМК в процесі соціалізації; захист дітей від потенційно шкідливих ефектів медіа і виховання такого споживача медіа, котрий міг би ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи ЗМК; вироблення вміння користуватися інформаційно-комунікативною технікою; виховання бажання збагачувати словник, добре володіти усним та писемним мовленням, адекватно ставитись до критики, бути культурним та етичним медіаспоживачем. Завдання: ознайомити учнів з основними етапами історії розвитку феномену медіакультури, закономірностями функціонування засобів масової комунікації та технологіями їхнього впливу; дослідити з учнями різні види медіатекстів та використані в них медіатехнологій, стимулювати розвиток критичного мислення та свідомого ставлення до медіапродукції загалом; формувати практичні вміння: пошук необхідної та відсторонення від непотрібної медіаінформації, створення власних медіатекстів; Рівень реалізації: локальний. Напрямок за змістом: інтелектуальний. Вид за домінуючою діяльністю: практичний. Цільова аудиторія: учніТермін реалізації: середньотривалий (1-3 роки)Ініціатори: ОДЕСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «МОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №24 І-ІІІ СТУПЕНІВ» Шкільний координатор: Ніколаєва Сніжана Олегівна, педагог-організатор

Номер слайду 3

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУСтворення медіа-продукта - газети. Створення медіа-продукта – сценарій мультфільму. Практична робота. «Як би ви відповіли на лист незнайомця в соцмережах?»Практична робота. «Створення пам'ятки безпечного Інтернету»Створення медіа-продукта – сценарій відеоблогу. Практична робота. «Вчимося дивитися мультфільми»

Номер слайду 4

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУОДЕСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС«МОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 24 І-ІІІ СТУПЕНІВ» Одеської міської ради Одеської області1. Учні набувають практичних медіа-знань без заучування інформації, ведення конспектів та виконання обов’язкових домашніх завдань.2. Створення уроку як певної проблеми, вирішення якої вимагає відповідей та ефективних рішень. В кожному класі ці рішення є своїми, деяким учням даються вони легко, деяким – не зовсім. Наприклад, на одному з перших уроків-практикумів «Історії з торбинки», метою якого було навчити учнів критично мислити, відрізняти реальність від фейковості та формувати навички світосприйняття. Перед учнями постало завдання проаналізувати життєві ситуації щодо їх істинності у формі гри «Так чи ні». Результати були очікувані, майже 50 % учнів не вміють відрізняти фейк від реальної історії. 3. Щоб зробити курс більш цікавим, на уроках ми не тільки аналізуємо і практикуємося у розумінні природи інформації та вирізненні правдивого повідомлення від фейкового. Ми також приділяємо багато уваги творчості та самовираженню. Тому були створені такі ланки:«Школа юного кореспондента», в основі якого, методи рольової гри та групової роботи (головний редактор, кореспондент, коректор, фотограф та інші). Учня самостійно шукали інформацію, створювали дизайн, підбирали фото та тексти для свого періодичного видання;«Кращий диктор», де учні читали представлені тексти, записували та слухали самі себе;«Складання улюбленого музичного меню», де учні із великим захопленням демонстрували свої улюблені музичні твори; «Юний фотограф», де учні самостійно фотографують та оброблюють фото. 4. Найпопулярнішими засобами медіа для учнів є музика, фотографія та інтернет, найменш популярними періодика, радіо та телебачення. Зараз соціальні мережі та відеохостинг YOUTUBE замінюють дітям реальний світ. 5. Запровадження курсу «Я у Медіапросторі» має свою мету, але в наш, коли ми зорієнтовані на зменшенні кількості предметів, немає сенсу обмежувати ці знання одним предметом. Дітям цієї інформації замало. Ми повинні інтегрувати медіаосвіту в інші предмети, в першу чергу гуманітарного циклу, бо вони є основними носіями критичного мислення. Ми повинні залучати педагогів, і навіть батьків до цих знань. Бо тільки разом ми зможемо навчити дітей не протистояти медіасвіту, а підкорити та існувати в ньому.

pptx
Додано
17 квітня 2019
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку