Звіт про роботу гуртка "Основи екологічних знань"

Про матеріал

У формуванні світогляду підростаючого покоління важлива роль відводиться естетичному вихованню, що розвиває морально-естетичні якості, творчі здібності, смак, ідеали, культурний запит. Діти довірливі до дорослого. Їх душі відкриті навколишньому світу і нам, педагогам. Тому багато залежить від того, що доторкнувшись дитину одного разу, не залишить її.

Перегляд файлу

Звіт                                                                                                                                                                                                               про роботу гуртка «Основи екологічних знань»                                                                                                        Іванковецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів                                                                                                                     у 2012-2013 н.р.

Керівник гуртка: Гаврилюк О.С.

У формуванні світогляду підростаючого покоління важлива роль відводиться естетичному вихованню, що розвиває морально-естетичні якості, творчі здібності, смак, ідеали, культурний запит. Діти довірливі до дорослого. Їх душі відкриті навколишньому світу і нам, педагогам. Тому багато залежить від того, що  доторкнувшись дитину одного разу, не залишить її.

У 2012-2013 н.р. в Іванковецькій з/о школі діяв гурток «Основи екологічних знань», кількість учасників – 15 учнів школи.     

Мета гуртка:

  • Формування уявлення про цілісну картину світу, самоорганізацію та саморозвиток природи;
  • Пояснення взаємовідносин тваринного, рослинного та антропогенного світу;
  • Формування вміння співвідносити екологічні знання з життєвим досвідом;
  • Виховання елементів екологічної культури особистості дитини, накопичення морально-етичних уявлень, загальнокультурних елементів та ерудиції.

Основними формами роботи були:

  • Діалогічні (бесіда) (бесіда на тему: «Природа навколо нас», «Живлення рослин – фотосинтез» та інші);
  • Практичні (вивчення структури яру, опис профілю грунтів, спостереження за погодніми умовами та інші);
  • Екскурсії (екскурсія в природу для ознайомлення з елементами живої і неживої природи, екскурсія до водоймище для спостереження за життям у водному та прибережному середовищі, екскурсія до весняного лісу та інші).

На протязі навчального року гуртківці під час занять гуртка дізнавалися багато цікавого про взаємозв’язки у природі, природне середовище і фактори неживої природи, відносини між організмами і фактори живої природи, популяції організмів, природні угрупування, заповідна справа і екологічні стежки рідного краю. Під час практичних робіт вихованці гуртка закріплювали свої знання, здобули відповідні уміння та навички, підвищили спостережливість та увагу.

Вихованці гуртка на протязі навчального року прийняли участь у таких конкурсних програмах:

  • «Замість ялинки – зимовий букет»,
  • Дослідницька робота: спостереження за ростом насіння лимонів під впливом різних факторів (температура, вологість, освітленість),
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Труш Жанна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Екологія (профільний рівень) 10 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
3301
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку