Звіт майстра виробничого навчання про роботу у формі дистанційного навчання під час карантину
12.03.2020 – 20.03. 2020 р.
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ВІННИЦЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ СФЕРИ ПОСЛУГ»
21029 м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 145
Звіт
про роботу у формі дистанційного навчання
під час карантину
12.03.2020 – 20.03. 2020 р.
майстра виробничого навчання
Дата |
Зміст роботи |
Види роботи |
Використані ресурси |
Примітки |
12. 03 |
1. Аналіз змін у розкладі групи у зв′язку з переходом на дистанційну форму навчання
2. Інструктаж учнів щодо організації дистанційної форми навчання під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у Viber-групах інших інтернет-платформах.
3. Консультації з батьками з питань дистанційного навчання 4. Інформація для учнів та батьків «Як запобігти коронавірусу?» 5. Розробка, пошук та відбір навчального матеріалу організації дистанційного уроку виробничого навчання з професії «Адміністратор» - АДМ 1.1. «Обслуговування відвідувачів на підприємстві, в установі, організації»Тема уроку 1: « Організація робочого місця адміністратора. Безпека праці під час виконання роботи адміністратора» |
організаційно-педагогічна діяльність
організаційно-педагогічна діяльність
організаційно-педагогічна діяльність організаційно-педагогічна діяльність
методична робота
|
Viber https://www.facebook.com/messages/t
Мобільний зв’язок
Розміщення в групі Viber
Мобільний зв’язок
Розміщення в групі Viber
|
|
13. 03 |
1.Розробка інструкційної картки для дистанційного уроку виробничого навчання з професії «Адміністратор»
2. Вдосконалення сайту майстра виробничого навчання. Формування й розробка розділів сайту для дистанційного навчання.
3. Розміщення конспекту дистанційного уроку виробничого навчання на сайті
4. Розміщення завдань в групі Viber. 5. Онлайн консультації з учнями з приводу виконання самостійних завдань до уроку 2.
6. Розробка, пошук та відбір навчального матеріалу організації дистанційного уроку виробничого навчання Тема уроку 2: « Правила і методи організації процесу обслуговування відвідувачів» |
методична робота
методична робота
організаційно-педагогічна діяльність
організаційно-педагогічна діяльність
організаційно-педагогічна діяльність
методична робота
|
Viber
https://youtu.be/c4KClgQYwLU
Мобільний зв’язок
Viber
|
|
16. 03 |
1. Опрацювання фахової літератури
2. Розробка, пошук та відбір роздаткового ілюстраційного матеріалу для уроку 2: 3. Розміщення конспекту дистанційного уроку виробничого навчання на сайті 4. Розміщення завдань в групі Facebook та Viber
5. Онлайн консультації з учнями з приводу виконання самостійних завдань до уроку.
6. Пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи |
самоосвіта
організаційно-педагогічна діяльність
організаційно-педагогічна діяльність
організаційно-педагогічна діяльність
самоосвіта
|
https://www.you-books.com/book/E-A-Balashova/Gostinichnyj-biznes-Kak-dostich-bezuprechnogo-serv
https://fatavpusp.at.ua/publ/modul_1_1/statti2/2
Viber
https://stud.com.ua/65818/turizm/tehnologiya_anonimna_inspektsiya |
|
17. 03 |
1. Розробка, пошук та відбір навчального матеріалу.
2. Перевірка виконаних завдань на електронній пошті та Viber.
3. Розробка, пошук та відбір роздаткового ілюстраційного матеріалу для уроку 3: «Якість і культура обслуговування» 3. Розміщення конспекту дистанційного уроку 3: «Якість і культура обслуговування» виробничого навчання на сайті 4. Розміщення завдань в групі Viber
4.Індивідуальні консультації з учнями |
методична робота
організаційно-педагогічна діяльність
|
https://stud.com.ua/65770/turi
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox
https://fatavpusp.at.ua/publ/modul_1_1/statti2/urok_3_pravila_i_metodi_
https://mail.google.com
Мобільний зв’язок Розміщення в групі Viber Viber |
|
18.03 |
1. Перевірка виконаних завдань на електронній пошті та Viber.
2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій.
3. Робота документацією майстра (Журнал обліку виробничого навчання групи АТА-19-19)
4. Робота з особовою документацією (Написання характеристики на учня групи АТА-19-19 Дишканта В.О.)
5. Індивідуальні відпрацювання
6. Розробка, пошук та відбір навчального матеріалу для підготовки уроку виробничого навчання 3. «Якість і культура обслуговування»
7. Опрацювання фахової літератури
|
організаційно-педагогічна діяльність
самоосвіта
організаційно-педагогічна діяльність
методична робота
самоосвіта
|
Viber /мобільний зв'язок
https://mail.google.com
Viber
https://mail.google.com
https://mail.google.com Viber
http://llt.multycourse.com.ua/ua/print_page/module/22#10
|
|
19.03 |
1.Розробка інструкційної картки для дистанційного уроку виробничого навчання № 4 АДМ-1.1. « Особливості офіційно-ділового стилю». 2. Пошук, аналіз та апробація інтернет-ресурсів для виконання практичної частини уроку виробничого навчання 2.1. Аналіз онлайн ресурсу для створення макіяжу ділового образу жінки 2.2. Аналіз онлайн ресурсу для створення зразків дрес-коду для персоналу 2.3. Аналіз онлайн ресурсу для створення зразків дрес-коду для персоналу 3. Вдосконалення сайту майстра виробничого навчання. Формування й розробка розділів сайту для дистанційного навчання. 4. Розміщення конспекту дистанційного уроку виробничого навчання на сайті 5. Розміщення завдань в групі Viber. 6. Онлайн консультації з учнями з приводу виконання самостійних завдань до уроку 4. 7. Розробка, пошук та відбір навчального матеріалу організації дистанційного уроку виробничого Тема уроку 4: « Особливості офіційно-ділового стилю»8.Індивідуальні консультації |
методична робота
організаційно-педагогічна діяльність
методична робота
методична робота
методична робота
самоосвіта |
http://www.marykay.ua/ http://www.marykay.ua/
http://glamstorm.com/
https://mail.google.com Viber
https:// google.com Viber https://mail.google.com Viber |
|
20.03 |
1. Перевірка виконаних завдань по уроку виробничого навчання 3: «Якість і культура обслуговування» 2. Доопрацювання роздаткового ілюстраційного матеріалу для уроку 4: «Особливості офіційно-ділового стилю» 3. Розміщення конспекту дистанційного уроку виробничого навчання 4: «Особливості офіційно-ділового стилю» на сайті 4. Розміщення завдань в групі Viber 5.Індивідуальні консультації з учнями 6. Створення інтерактивного завдання для актуалізації опорних знань для дистанційного навчання |
організаційно-педагогічна діяльність
методична робота
організаційно-педагогічна діяльність
організаційно-педагогічна діяльність
|
Viber
https://mail.google.com
https://fatavpusp.at.ua/publ/modul_1_1/statti2/urok_4_osoblivosti_oficijno_dilovogo_stilju/2-1-0-4
https://fatavpusp.at.ua/publ/modul_1_1/statti2/urok_4_osoblivosti_oficijno_dilovogo_stilju/2-1-0-4
Viber https://mail.google.com
Мобільний зв’язок
|
|