Звіт про роботу вчителя під час дистанційного навчання

Про матеріал
Звіт вчителя української мови та літератури, класного керівника про роботу під час карантину в умовах дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Звіт про роботу

вчителя української мови та літератури, класного керівника

Кропивницької Любові Іванівни

під час карантину з 15.02 до 9.04.2021 року

в умовах дистанційного навчання

Роботу вчителя та класного керівника під час карантину виконувала відповідно до складеного індивідуального плану роботи. Навчальний процес у 6 та 12 класах організовувала згідно з методичними рекомендаціями щодо дистанційного навчання учнів під час карантину. Виконану за цей період роботу можу систематизувати за такими трьома блоками (далі – детальніше).

Робота класного керівника

  1.               Розробила розклад уроків на кожен день тижня із зазначенням часу початку кожного уроку та покликанням на онлайн-зустріч у GoogleMeet. Щодня оновлювала розклад у групі «6 клас» месенджера Viber.
  2.               Проводила години спілкування та інструктажі в онлайн форматі.
  3.               Зареєструвала учнів на всеукраїнський інтернет-конкурс до 20-ї річниці акції «День без мобільного телефона» та організувала виконання ними цікавих завдань конкурсу.
  4.               Індивідуально консультувала учнів та їхніх батьків щодо організації навчального процесу під час карантину, підвищення успішності учнів, відвідування ними синхронних уроків і виконання завдань асинхронно.
  5.               Працювала зі шкільною документацією (класний журнал, журнал інструктажів).

Робота вчителя української мови та літератури

  1.               Переглядала матеріали на різних інтернет-ресурсах для підготовки до онлайн-уроків.
  2.               Підсумовувала знання, розробляла інтерактивні (для спільної роботи вчителя й учнів, з можливістю переходу на інші сайти, онлайн-вправи, тестування) опорні конспекти у власному блозі, розміщеному за покликанням https://liubo4ka95.blogspot.com/ на платформі Blogger.
  3.               Проводила уроки в синхронному режимі за допомогою сервісу GoogleMeet.
  4.               Розробляла та розміщувала домашні завдання для учнів в онлайн-кабінетах української мови та української літератури GoogleClassroom.
  5.               Створила власний відеоурок, розміщений за покликанням https://youtu.be/SmzS83IolGg на платформі YouTube.
  6.               Підбирала цікаві інтерактивні вправи на сайті https://learningapps.org/
  7.               Систематично поповнювала власний блог новими матеріалами: розробками уроків, підбірками картинок і відео для унаочнення теоретичного блоку на онлайн-уроках, тестами, матеріалами для випускників, що готуються до складання ЗНО.
  8.               Перевіряла виконані учнями письмові завдання в GoogleClassroom. Переглядала й аналізувала статистику виконання таких завдань.
  9.               Перевіряла робочі зошити здобувачів освіти за допомогою GoogleClassroom та виставляла там оцінки за їх ведення.
  10.          Зареєструвала учнів на декілька всеукраїнських інтернет-конкурсів від платформи «На Урок». Серед них «150 імен Лесі Українки», «Лайфхаки з української мови».
  11.          Провела відкритий онлайн-урок з теми «Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» на платформі GoogleMeet.
  12.          Заповнювала класні журнали.

Самоосвіта

  1.               Брала участь в онлайн-нарадах та обговореннях відкритих уроків учителів ліцею на платформі GoogleMeet.
  2.               Відвідала відкритий онлайн-урок фізики у синхронному режимі на платформі GoogleMeet.
  3.               У форматі онлайн пройшла атестацію педагогічного працівника, підвищила кваліфікаційну категорію – спеціаліст другої категорії.
  4.               Додавала розробки на сайт «На Урок», від якого отримала грамоту «за участь у формуванні освітнього простору бібліотеки розробок».
  5.               Зареєструвалася на платформі «Мій клас», освоювала її, використовувала можливості платформи, наявних на ній матеріалів на уроках української мови та літератури в 6 і 12 класах, отримала сертифікат від сайту.
  6.               Переглянула й повторила матеріали пройденого раніше онлайн-курсу для вчителів та керівників шкіл «Про дистанційний та змішаний формати навчання», особливо актуальний під час каратину.
  7.               Переглянула вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» на сайті https://vseosvita.ua
  8.               Переглянула лекції курсу «Лайфхаки з української літератури».
  9.               Переглянула вебінар «Створюємо захопливий онлайн-урок» на сайті https://vseosvita.ua
  10.          Продовжила роботу над курсом «Бери й роби» на сайті https://www.ed-era.com/
  11.          Опрацьовувала підручники для підготовки до ЗНО. Систематично проходила тестування для перевірки власних знань .

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабанюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 травня 2021
Переглядів
9492
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку