Звіт про роботу
вчителя української мови та літератури, класного керівника
Кропивницької Любові Іванівни
під час карантину з 15.02 до 9.04.2021 року
в умовах дистанційного навчання
Роботу вчителя та класного керівника під час карантину виконувала відповідно до складеного індивідуального плану роботи. Навчальний процес у 6 та 12 класах організовувала згідно з методичними рекомендаціями щодо дистанційного навчання учнів під час карантину. Виконану за цей період роботу можу систематизувати за такими трьома блоками (далі – детальніше).
Робота класного керівника
-
Розробила розклад уроків на кожен день тижня із зазначенням часу початку кожного уроку та покликанням на онлайн-зустріч у GoogleMeet. Щодня оновлювала розклад у групі «6 клас» месенджера Viber.
-
Проводила години спілкування та інструктажі в онлайн форматі.
-
Зареєструвала учнів на всеукраїнський інтернет-конкурс до 20-ї річниці акції «День без мобільного телефона» та організувала виконання ними цікавих завдань конкурсу.
-
Індивідуально консультувала учнів та їхніх батьків щодо організації навчального процесу під час карантину, підвищення успішності учнів, відвідування ними синхронних уроків і виконання завдань асинхронно.
-
Працювала зі шкільною документацією (класний журнал, журнал інструктажів).
Робота вчителя української мови та літератури
-
Переглядала матеріали на різних інтернет-ресурсах для підготовки до онлайн-уроків.
-
Підсумовувала знання, розробляла інтерактивні (для спільної роботи вчителя й учнів, з можливістю переходу на інші сайти, онлайн-вправи, тестування) опорні конспекти у власному блозі, розміщеному за покликанням https://liubo4ka95.blogspot.com/ на платформі Blogger.
-
Проводила уроки в синхронному режимі за допомогою сервісу GoogleMeet.
-
Розробляла та розміщувала домашні завдання для учнів в онлайн-кабінетах української мови та української літератури GoogleClassroom.
-
Створила власний відеоурок, розміщений за покликанням https://youtu.be/SmzS83IolGg на платформі YouTube.
-
Підбирала цікаві інтерактивні вправи на сайті https://learningapps.org/
-
Систематично поповнювала власний блог новими матеріалами: розробками уроків, підбірками картинок і відео для унаочнення теоретичного блоку на онлайн-уроках, тестами, матеріалами для випускників, що готуються до складання ЗНО.
-
Перевіряла виконані учнями письмові завдання в GoogleClassroom. Переглядала й аналізувала статистику виконання таких завдань.
-
Перевіряла робочі зошити здобувачів освіти за допомогою GoogleClassroom та виставляла там оцінки за їх ведення.
-
Зареєструвала учнів на декілька всеукраїнських інтернет-конкурсів від платформи «На Урок». Серед них «150 імен Лесі Українки», «Лайфхаки з української мови».
-
Провела відкритий онлайн-урок з теми «Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» на платформі GoogleMeet.
-
Заповнювала класні журнали.
Самоосвіта
-
Брала участь в онлайн-нарадах та обговореннях відкритих уроків учителів ліцею на платформі GoogleMeet.
-
Відвідала відкритий онлайн-урок фізики у синхронному режимі на платформі GoogleMeet.
-
У форматі онлайн пройшла атестацію педагогічного працівника, підвищила кваліфікаційну категорію – спеціаліст другої категорії.
-
Додавала розробки на сайт «На Урок», від якого отримала грамоту «за участь у формуванні освітнього простору бібліотеки розробок».
-
Зареєструвалася на платформі «Мій клас», освоювала її, використовувала можливості платформи, наявних на ній матеріалів на уроках української мови та літератури в 6 і 12 класах, отримала сертифікат від сайту.
-
Переглянула й повторила матеріали пройденого раніше онлайн-курсу для вчителів та керівників шкіл «Про дистанційний та змішаний формати навчання», особливо актуальний під час каратину.
-
Переглянула вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» на сайті https://vseosvita.ua
-
Переглянула лекції курсу «Лайфхаки з української літератури».
-
Переглянула вебінар «Створюємо захопливий онлайн-урок» на сайті https://vseosvita.ua
-
Продовжила роботу над курсом «Бери й роби» на сайті https://www.ed-era.com/
-
Опрацьовувала підручники для підготовки до ЗНО. Систематично проходила тестування для перевірки власних знань .