Звіт самооцінювання педагогічної діяльності спільноти асистентів учителів за 1 семестр 2022-2023 н. р.
В Гімназії № 2 професійна спільнота налічує 8 асистентів учителів. Роботу організовуємо за нормативно-правовими документами, які є чинними в інклюзивній освіті. Складаємо річний план роботи, графік роботи на день, план консультацій батьків, маємо папку асистента вчителя.
Працюємо над такими проєктами:
Данилюк Н.В. – «Прийоми і методи роботи з дітьми з ООП»;
Донець Н.В. - «Особливі освітні потреби дітей з ООП»;
Кривозубова Т.А. – «Особливі освітні потреби дітей з РАС»;
Куделя Л.П. – «Обмежені можливості. Сутність та основні принципи МКФ»;
Олійник А.І. – «Особливі потреби дітей з ООП»;
Приходько Т.О. – «Підвищення якості навчання дітей з ООП»;
Хруленко К.Д. – «Прийоми і методи роботи з дітьми з ООП»;
Яковенко М.М. - «Підвищення якості навчання дітей з ООП».
У інклюзивному класі працює команда супроводу, яка на початку навчального року складає індивідуальну програму розвитку для здобувачів освіти, на кінець семестру і року обговорюємо результати роботи з дітьми з ООП: виконання навчальної програми, моніторинг досягнень, складаємо протокол.
За складеним і затвердженим планом працює педагогічна спільнота.
На засіданнях аналізуємо ефективність (досягнення, невдачі). Проведено 4 засідання педагогічної спільноти.
Забезпечуємо соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти з ООП. У роботі застосовуємо різноманітні технології, які допомагають дітям з ООП у навчанні, надаємо консультації дітям, батькам, проводимо індивідуальні заняття з дітьми.
Разом з учителями складаємо індивідуальні завдання для дітей з ООП, коригуємо обсяг завдань та проводимо консультації з батьками та індивідуальні заняття з дітьми.
Використовуємо різноманітні освітні ресурси, навчились працювати з програмою Learningapps, Classroom, Gmail, Google Meet, Jamboard Google, Google презентації тощо.
Маємо публікації на сайті «На Урок»:
Хруленко К.Д.- «Безпечний Інтернет для дітей з ООП».
Яковенко М.М.- «Документація асистента вчителя».
Данилюк Н.В.- «Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Систематично забезпечуємо власний професійний розвиток, підвищуємо кваліфікацію: дистанційне навчання в Дніпропетровській академії неперервної освіти за напрямами «Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП», «Рівні підтримки дітей з ООП, подолання труднощів», «Інклюзивна освіта:завдання і принципи», «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток».
Для самоосвіти обрали сайти «Прометеус», «На Урок», «Всеосвіта» де регулярно проходимо курси та переглядаємо вебінари.
Маємо сертифікати та свідоцтва :
Працюємо на засадах педагогічного партнерства, використовуючи форми роботи , спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти.
Беремо участь у батьківських зборах та заходах разом з класними керівниками.
Співпрацюємо з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, надаємо консультації за складеним планом та зверненням батьків.
Під час створення навчального матеріалу дотримуємося академічної доброчесності та інформуємо здобувачів освіти про правила дотримання академічної доброчесності.