Звіт про самооцінку асистентів учителів

Про матеріал
Самооцінка роботи асистентів учителів спільноти за 1 семестр 2022-2023 н.р.
Перегляд файлу

Звіт самооцінювання педагогічної діяльності спільноти асистентів учителів за 1 семестр 2022-2023 н. р.

 

В Гімназії № 2 професійна спільнота налічує 8 асистентів учителів. Роботу організовуємо за нормативно-правовими документами, які є чинними в інклюзивній освіті. Складаємо річний план роботи, графік роботи на день, план консультацій батьків, маємо папку асистента вчителя.

 

Працюємо над такими проєктами:

Данилюк Н.В. – «Прийоми і методи роботи з дітьми з ООП»;

Донець Н.В. -  «Особливі освітні потреби дітей з ООП»;

Кривозубова Т.А. – «Особливі освітні потреби дітей з РАС»;

Куделя Л.П. – «Обмежені можливості. Сутність та основні принципи МКФ»;

Олійник А.І. – «Особливі потреби дітей з ООП»;

Приходько Т.О. – «Підвищення якості навчання дітей з ООП»;

Хруленко К.Д. – «Прийоми і методи роботи з дітьми з ООП»;

Яковенко М.М. - «Підвищення якості навчання дітей з ООП».

 

У інклюзивному класі працює команда супроводу, яка на початку навчального року складає індивідуальну програму розвитку для здобувачів освіти, на кінець семестру і року обговорюємо результати роботи з дітьми з ООП: виконання навчальної програми, моніторинг досягнень, складаємо протокол.

 

За складеним і затвердженим планом працює педагогічна спільнота.

На засіданнях аналізуємо ефективність (досягнення, невдачі). Проведено 4 засідання педагогічної спільноти.

 

Забезпечуємо соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти з ООП. У роботі застосовуємо різноманітні технології, які допомагають дітям з ООП у навчанні, надаємо консультації дітям, батькам, проводимо індивідуальні заняття з дітьми.

 

Разом з учителями складаємо індивідуальні завдання для дітей з ООП, коригуємо обсяг завдань та проводимо консультації з батьками та індивідуальні заняття з дітьми. 

 

Використовуємо різноманітні освітні ресурси, навчились працювати з програмою Learningapps, Classroom, Gmail, Google Meet, Jamboard Google, Google презентації тощо.

 

Маємо публікації на сайті «На Урок»:

Хруленко К.Д.- «Безпечний Інтернет для дітей з ООП».

Яковенко М.М.- «Документація асистента вчителя».

Данилюк Н.В.- «Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

 

Систематично  забезпечуємо власний професійний розвиток, підвищуємо кваліфікацію: дистанційне навчання в Дніпропетровській академії неперервної освіти за напрямами «Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП», «Рівні підтримки дітей з ООП, подолання труднощів», «Інклюзивна освіта:завдання і принципи», «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток».

 Для самоосвіти обрали сайти «Прометеус»,  «На Урок»,  «Всеосвіта» де регулярно проходимо курси та переглядаємо вебінари.

Маємо сертифікати та свідоцтва :

  • Данилюк Н. В. – 208 г.
  • Донець Н. В. – 200 г.
  • Кривозубова О. М. – 301 г.
  • Куделя Л.П. – 251 г.
  • Олійник А. І. -160 г.
  • Приходько Т.О. – 236 г.
  • Хруленко К. Д. – 222 г.
  • Яковенко М.М. – 436 г.

 

Працюємо на засадах педагогічного партнерства, використовуючи форми роботи , спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти.

 

Беремо участь у батьківських зборах та заходах разом з класними керівниками.

Співпрацюємо з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, надаємо консультації за складеним планом та зверненням батьків.

 

Під час створення навчального матеріалу  дотримуємося академічної доброчесності та інформуємо  здобувачів освіти про правила дотримання академічної доброчесності.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
4 січня 2023
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку