17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Звіт про виконану роботу у режимі дистанційної роботи під час карантину

Про матеріал
Звіт про виконану роботу у режимі дистанційної роботи під час карантину (13.04. 2020 р.- 08.05. 2020 р.)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ

про виконану роботу

 

учителя зарубіжної літератури,

педагога-організатора, 

класного керівника

 

у режимі дистанційної роботи під час карантину

(13.04. 2020 р.- 08.05. 2020 р.)

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Дні тижня,

дата,

час роботи

Зміст

Примітка

1.

Понеділок

13.04. 2020 р.

08.00-17.00

 

  •                 Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань в умовах карантину.
  •                 Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт учнів 6, 8 класів (за 10.04. 2020 р.) та надання індивідуальних консультацій
  •      Пошукова робота/ ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога-організатора.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

Виконано

Посилання на вебінар

https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

Виконано

Мережа Viber, Classroom, мобільний зв'язок

Мережа інтернет

2.

Вівторок

14.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 6 класів:
  1.             5 кл. Прочитати повість «Чарлі і шоколадна фабрика» та скласти розповідь про Чарлі Бакета (за зразком).
  2.             6 кл. Виконати творче завдання №2 (ст. 216 підручника). ПИСЬМОВО скласти власне оповідання про пригоди Ліроя Кліві на іншій планеті. Створіть малюнки (за бажанням) до свого твору.
  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»
  •      Пошукова робота/ ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога-організатора.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Посилання на вебінар

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

Виконано

Мережа інтернет

3.

Середа

15.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 8 класу:

8 кл.

1. Опрацювати ст. 282-307, прочитавши казку-притчу «Маленький принц».

2. Виписати і знати напам’ять визначення термінів (казка, алегорія, притча)

3. Переглянути презентацію про життя і творчість А. де Сента-Екзюпері (виписати в зошит важливі події)

4. Прочитавши казку-притчу виконати тестові завдання.

  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Міжнародного дня довкілля.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Мережа інтернет

4.

Четвер

16.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 11 класів:

5 кл.

  1.             Охарактеризувати героїв повісті «Чарлі і шоколадна фабрика»                            (за поданим зразком).

11 кл.

  1. Розвиток зв’язного мовлення.

Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-ХХІ століття

(д/зопрацювати ст. 216-217 підручника і зробити конспект в зошиті!)

переглянути відео (експрес-урок)  

https://www.youtube.com/watch?time_continue=72&v=V8eMQC-QSVE&feature=emb_title

  1. Милорад Павич. Короткі відомості про сербського митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Варіанти фіналу твору як своєрідна ознака творчості М. Павича. Сенс центральної метафори у творі.

(д/з- опрацювати 1т.. 218-230, виконати тестові завдання в класрумі)

  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Міжнародного дня довкілля.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

Мережа інтернет

5.

Пятниця

17.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                   Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 6, 8 класів:

6 кл.

  •                   Прочитати оповідання  «Все літо в один день» Р. Бредбері.
  •                   Письмово в зошиті дати відповіді на тестові запитання (тести в документі, який було надіслано учням)

8 кл.

  1.               Написати есе за ОДНИМ із афоризмів А. де Сента-Екзюпері (перелік афоризмів в документі, який було надіслано учням)
  •                   Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом.
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Великодня.
  •                 Оформлення звіту про пророблену роботу за тиждень

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано, мережа інтернет

Виконано

6.

Вівторок

21.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                   Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 6 класів:

5 кл. Написати твір-фантазію «Про що мої мрії» (рекомендації щодо виконання роботи в документі, який було надіслано учням).

6 кл.

  1.             Опрацювати ст. 218-222 підручника.
  2.             Виписати і знати напам’ять визначення термінів (психологічна повість, повість-казка, фантастичний роман, фентезі (ст. 220))
  3.             Письмово в зошиті дати відповіді на запитання (запитання розміщено в документі, який було надіслано учням)
  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину»

 

 

 

  •                 Добір матеріалів до Всесвітнього дня Землі.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

 

Виконано, посилання на вебінар

https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-v-umovah-karantinu-166.html

 

Виконано, мережа інтернет

 

7.

Середа

22.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 8 класу:

8 кл.

1. Опрацювати с. 308-314, прочитавши повість «Чайка Джонатан Лівінгстон».

2. Виписати і знати напам’ять визначення термінів (метафора, алегорія, повість-притча)

3. Письмово в зошиті дати відповіді на запитання 2-8 (ст. 314)

- Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом

- Перевірка та аналіз виконаних робіт.

  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Всесвітнього дня книги та авторського права

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

Виконано

Мережа інтернет

8.

Четвер

23.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 11 класів:

5 кл.

  1. Опрацювати ст. 276-284 підручника.
  2. Прочитати казку Т. Янсок «Зима-чарівниця».
  3. Виконати тести (тести розміщено в документі, який було надіслано учням)

11 кл.

  •                 Виконати контрольну роботу (завдання розміщено в документі, який було надіслано учням)
  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом

- Перевірка та аналіз виконаних робіт.

  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до дня Чорнобильської трагедії (презентації, музичний оформлення, сценарії)

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Мережа інтернет

 

9.

Пятниця

24.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                   Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 6, 8 класів:

6 кл.

  •                   Опрацювати ст. 223-228 підручника, прочитавши повість-казку «Міо, мій Міо» А. Ліндгрен. 
  •                   Письмово в зошиті дати відповіді на запитання (завдання в документі, який було надіслано учням)

8 кл.

1. Опрацювати с. 308-314, прочитавши повість «Чайка Джонатан Лівінгстон»                Р. Баха.

2. Письмово в зошиті дати відповіді на запитання 10-15 (ст. 315 підручника)

- Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом

- Перевірка та аналіз виконаних робіт.

  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Перегляд матеріалів МОН України: Продовження карантину, рекомендації та анонси (лист №1)
  •                 Добір матеріалів до дня Чорнобильської трагедії (презентації, музичний оформлення, сценарії)
  •                 Оформлення звіту про пророблену роботу за тиждень

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Мережа інтернет

 

Виконано

Мережа інтернет

Виконано

 

10.

Понеділок

27.04. 2020 р.

08.00-17.00

 

  •                 Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань в умовах карантину.

- Перегляд вебінару «Стратегії вивчення сучасної зарубіжної літератури.                                  5-9 класи»

  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт учнів 6, 8 класів (за 24.04. 2020 р.) та надання індивідуальних консультацій

- Пошукова робота/ ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога-організатора.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

Виконано

Посилання на вебінар

https://www.youtube.com/watch?v=NAJIZ1h9-yQ

Виконано

Мережа Viber, Classroom, мобільний зв'язок

Виконано, мережа інтернет

11.

Вівторок

28.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 6 класів:

5 кл. Виконати завдання робочої картки уроку за творами Туве Янсон.

6 кл.

1. Опрацювати ст. 223-228 підручника, прочитавши повість-казку «Міо, мій Міо» А. Ліндгрен. 

  1.             Письмово в зошиті дати відповіді на запитання (завдання в документі, який було надіслано учням)
  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом.
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.

- Перегляд вебінару «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»

  •                   Пошукова робота/ ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога-організатора.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Посилання на вебінар

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=0X0dmyNJKBM&feature=emb_title

Виконано

Мережа інтернет

12.

Середа

29.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 8 класу:

8 кл.

Виконати завдання робочої картки уроку за творчість Р. Баха.

  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Міжнародного дня танцю.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

 

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Мережа інтернет

13.

Четвер

30.04. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 11 класів:

5 кл.

  1. Опрацювати ст. 285-289 підручника;
  2.             Прочитати казкову повість                       П. Маара «Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу» за посилання на електронний варіант книги (або прослухати аудіо книгу чи переглянути фільм)

11 кл.

1) Опрацювати матеріал, прикріплений до уроку (презентацію про життєвий і творчий шлях письменника Джона Майкла Гріна, літературно-художній аналіз твору) і зробити стислий конспект у зошиті.

2) Прочитати твір «Провина зірок» (прослухати аудіо книгу або переглянути фільм)

- Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом.

  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Міжнародного дня джазу.
  •                 Оформлення звіту про пророблену роботу за тиждень.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

Мережа інтернет

 

Виконано

14.

Понеділок

04.05. 2020 р.

08.00-17.00

 

  •                 Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань в умовах карантину.

- Перегляд вебінару «Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання»

  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт учнів 6, 8 класів (за 30.05. 2020 р.) та надання індивідуальних консультацій

 

  •      Пошукова робота/ ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога-організатора.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

Виконано

Посилання на вебінар

https://www.youtube.com/watch?v=xoXLRAvkriA&feature=emb_title

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom, мобільний зв'язок

 

Виконано, мережа інтернет

15.

Вівторок

05.05. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 6 класів:

5 кл.

  1. Опрацювати ст. 285-289 підручника.
  2.            Прочитати казкову повість                               П. Маара «Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу» (ссилку на електронний варіант книги, фільм, аудіо книгу розміщено в класрумі)

6 кл.

  • Розвиток мовлення №4.

Написати твір за повістю А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» (перелік тем у документі, який було надіслано учням)

  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.

- Перегляд вебінару «Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку»

  •                   Пошукова робота/ ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога-організатора.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

 

Посилання на вебінар

https://www.youtube.com/watch?v=ENbLTLfmWnc&feature=emb_title

Виконано

Мережа інтернет

16.

Середа

06.05. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 8 класу:

8 кл.

  •                 Виконати завдання робочої картки уроку за творчістю Барбари  Космовської.
  •                 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом
  •                 Перевірка та аналіз виконаних робіт.
  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Міжнародного дня Сонця.

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

 

 

 

Виконано

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Мережа інтернет

17.

Четвер

07.05. 2020 р.

08.00-17.00

  •                 Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 5, 11 класів:

5 кл.

  •                 Виконати тестові завдання до казкової повісті Пауля Маара «Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу».

11 кл.

1) Дати відповіді за запитання та виконати тестові завдання («Провина зірок» Дж. М. Грін)

- Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом

- Перевірка та аналіз виконаних робіт.

  •                 Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.
  •                 Добір матеріалів до Міжнародного дня пам’яті та примирення (презентації, музичний оформлення, сценарії)

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв’язок

 

Виконано

Мережа інтернет

18.

Пятниця

08.05. 2020 р.

08.00-17.00

  •                   Підготовка, розробка та розміщення матеріалів до уроків за розкладом для учнів 6, 8 класів:
  1. кл.
  1.             Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику ст. 229-231, скласти план прочитаного (знайомство з біографією Міхаеля Енде)
  2.             Прочитати роман М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» ст. 230-246 або прослухати аудіокнигу та переглянути фільм.
  3.             Письмово в зошиті написати риси характеру Джима Ґудзика.  
  1.                кл.
  •                 Виконати завдання робочої картки уроку за творчістю Барбари Космовської.

- Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі щодо виконання завдань за розкладом

- Перевірка та аналіз виконаних робіт.

- Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в класній групі.

- Добір матеріалів до Дня пам’яті та примирення (презентації, музичний оформлення, сценарії).

- Оформлення звіту про пророблену роботу за тиждень

Виконано

Мережа Viber, Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Виконано

Мережа Viber, Classroom

мобільний зв'язок

 

Виконано

Мережа інтернет

 

Виконано

 

 

docx
Додав(-ла)
Улініч Ірина
Додано
14 травня
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку