Звіт проведення Тижня англійської мови.

Про матеріал
Звіт проведення тижня англійської мови в школі. Проведення на високому рівні запланованих заходів надали здобувачам освіти можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а ,можливо, й визначити свою подальшу долю та усвідомлено вивчати англійську мову.
Перегляд файлу

       Ключовою метою всіх предметних тижнів , які проводяться в школі, є підвищення рівня мотивації учасників освітнього процесу до вивчення навчальних предметів.

         З 12 по 16 лютого 2024р.в нашій гімназії проходив тиждень англійської мови, який мав на меті не лише заохотити дітей до вивчення англійської мови, а й надати їм можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі  здібності, проявити себе у різних ситуаціях  та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися , а можливо, й визначити подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання та усвідомлено продовжувати вивчати предмет.

         Цьогорічний Тиждень  під гаслом “ Вивчай англійську- розумій світ!“відрізнявся нестандартністю та відходженням від стереотипів. Розпочався Тиждень екскурсією у світ цікавих фактів про англійську мову. Учні початкових класів мали можливість пофантазувати про те, які бувають фантастичні  монстрики, намалювати тварин  і навчитися розповідати про них. Кращі малюнки показали учні : Лук’яненко В.(2-А),Крисенко М.(2-Б) ,Макаров М.(2-Б) ,Катанова М.(4-Б), Маєр С.(5-А),Дем’ян І.(6-А),Сенчишак О.(6-А), Іванова М.(7-A), Арнаут К. (8-А).

           Урок у 9 класі у форматі розмовного клубу із використанням QR-codes та смартфонів спонукав до спілкування англійською навіть тих, хто вважав це не реальним для себе. Учні  гімназії виконували інтерактивні завдання, розгадували кросворди, ребуси та відкривали для себе нові факти і цікавинки про англомовний світ. Під час перерв дівчатка та хлопчики насолоджувалися англомовною музикою і оглядали виставку проектів та вітальних листівок до Дня Святого Валентина. Найкращими вітальними листівками журі визнало роботи Мальованої С.( 6-Акл.), Кавуненко В.( 6-А), Сенчишак О. (6-А),Шевченка Богдана(7-А),Тузик М. (9-A ), Арнаут К. ( 8-Акл ). 

        Учні початкових класів активно взяли участь у конкурсі “What do you know?” . Вони співали та онлайн інсценували дитячу англійську пісеньку  “АDC Song”, складали  пазли, розгадували сканворди.  Учні вдосконалювали знання ,вміння та навички отримані на уроках. Найактивнішими були учні 3-х класів.

            Для селфі та фото напам’ять було створену яскраву фотозону. Навчальні зони молодших класів перетворювалися на відеосалони, де діти із захопленням переглядали улюблені мультфільми англійською мовою.

           Акція “ Be aware of what you wear”зацікавила  багатьох дітей, вони читали надписи на своєму одязі  та разом з викладачами перекладали їх. Такий вид роботи підкреслив необхідність вивчення англійської мови.

        62учні  взяли участь в ХVIІ Всеукраїнській інтернет -олімпіаді “На урок”(Зима 2024).

        Гімназисти мали змогу віртуально відвідати столицю Великої Британії –Лондон, познайомитися з традиційними англійськими церемоніями, які століттями зберігаються і є надзвичайно цікавими для туристів, зустрілися з  королівською родиною ,відвідали музей Мадам Тюссо , а на кінець подорожі, дізналися, які ж страви полюбляють англійці під час різних свят. Найактивніших учасників  Тижня було нагороджено призами та хорошими оцінками.

    Тиждень закінчився, а ми і далі продовжуємо вивчати англійську  та шукати мотивацію до її вивчення .Адже, ’’Learn English- understand the world”.