Звіт роботи асистента вчителя в 2 класі для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Звіт роботи асистента вчителя в 2 класі з інклюзивним навчанням для дітей з особливими освітніми потребами в закладі повної загальної середньої освіти.
Перегляд файлу

 Звіт роботи асистента вчителя

в 2 класі з інклюзивним навчанням

для дітей з особливими освітніми потребами в

__________________________закладі повної загальної середньої освіти

 

 

         У 2 класі навчаються 2 учні з особливими освітніми потребами - Руденко Денис – затримка психічного розвитку, _______– затримка інтелектуального розвитку.

        Типову освітню програму та навчальний план для учнів 2-го класу із затримкою психічного, та окремо інтелектуального розвитку  було розроблено відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти (2018 р.), з урахуванням Типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти, сучасних досягнень спеціальної педагогіки та психології щодо навчально-пізнавальних можливостей дітей.

 

           ____________(ЗПР)  має такі досягнення з  4 навчальних предметів за модифікованою програмою (українська мова, літературне читання, математика, англійська мова), та 1 предмет за адаптованою програмою ( Я досліджую світ):

                  Українська мова:

 повторює та самостійно пише елементи букв, деякі букви;

• з допомогою учителя та самостійно впізнає і називає за алфавітом малі і великі рукописні букви;

• самостійно  відповідає на запитання за ситуацією,     малюнком та невеличким описом;

 •знаходить малюнок, що схожий  за змістом до прочитаного вчителем речення чи абзацу тексту;

• знає найпростіші українські формули мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання, українські форми звертання до дітей і дорослих;

• уважно слухає і розуміє вчителя, приступає до роботи відразу після його настанови; слухає відповіді однокласників;

• відповідає на запитання окремими словами й короткими реченнями;

• продукує ідеї для медіа тексту;

• пише короткі слова на слух під диктовку;

                  Літературне читання:

• 3-4 реченнями висловлює співпереживання з діючими особами у прослуханому тексті;

• виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;

• промовляє вірші скоромовки, бере участь у розгадуванні загадок;

• частково чи повністю переказує сюжетний текст букварного типу;

• самостійно чи з допомогою учителя  будує зв’язне висловлювання за поданим початком і малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя;

• читає, правильно інтонує і усвідомлює зміст найпростіших текстів;

• з допомогою вчителя складає і записує  речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією;

• усвідомлює значення апострофу та мʼякого  знака, правильно читає слова з ними;

• має уявлення про текст, речення, правильно їх інтонує;

                  Математика:

  називає склад чисел у межах 20( з  частковою опорою на малюнки);

• розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, промінь, відрізок; куб, кулю, циліндр;

• визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації;

• зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану за допомогою учителя;

• позначає числа цифрами;

• лічить за правилами лічби предмети в просторі (розташовані послідовно, хаотично, по колу) (за допомогою вчителя);

• називає попереднє і наступне число до даного;

• пише цифри у зошитах у клітинку;

• розуміє зміст дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел;

• будує відрізок заданої довжини в зошиті у клітинку;

• розв’язує  проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) ;

• оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях (справжніх та уявних), продаж і покупки на шкільних ярмарках та ін.;

• розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа;

• розуміє різні способи утворення двоцифрових чисел;

• має уявлення про розряд десятків і розряд одиниць;    має уявлення позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа;

• розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...»;

• визначає прийом додавання залежно від випадку обчислення з опорою на зразок;

• з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування  проблемного завдання, в тому числі й сюжетних  задач (яка інформація наявна, якої  інформації немає і  яку треба знайти);

                  Я досліджую світ:

• наводить приклади тіл живої  та неживої природи; тіл, створених руками людини; природних матеріалів (2-3 ), з яких людина виробляє предмети вжитку;

• називає органи чуття людини;

• має уявлення про ознаки живих організмів; прилади, за допомогою яких досліджують природу;

• називає правила поведінки в природі;

• дотримується правил поведінки під час екскурсій;

• має уявлення  про значення Сонця,  води, повітря, ґрунту  для живої природи і  людини; що вода прозора, безбарвна, немає запаху, текуча; повітря прозоре, немає кольору, без запаху;

• спостерігає досліди, які демонструють властивості води, повітря;

• розповідає з допомогою вчителя: про значення повітря, води, ґрунту для життя рослин, тварин, людини; чому і як потрібно економити воду;

• під керівництвом дорослих дотримується основних правил безпечної поведінки;

• має уявлення про розпорядок дня, робоче місце школяра, правильну поставу;

• застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр;        

• наводить приклади небезпечних розваг на перерві та під час прогулянки (за наочною опорою);

• розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;

• називає  частини (квіткової) рослини; ознаки комах, птахів, звірів; правила поведінки в природі;

• розглядає ілюстрації підручника (дидактичних матеріалів)  і за допомогою вчителя здобуває з них необхідну інформацію;

• знає назву свого міста (села); домашню адресу;

• називає водойми рідного краю;

• 2-3 представники вивчених систематичних груп об’єктів живої природи своєї місцевості (дикорослі (лікарські рослини), культурні рослини;  дикі, свійські тварини);

• наводить приклади відпочинку влітку, взимку (за допомогою вчителя, з опорою на малюнки);

• має початкові знання про правила безпечного відпочинку біля води, в лісі (за наочною опорою);

• знає про існування рятувальних служб (за умови систематичного повторення);

• розрізняє фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел;

• пояснює, чому і як потрібно ощадно використовувати природні ресурси – воду, тепло, електроенергію;

• пояснює, як використовувати штучні матеріали (пластмасу, гуму, скло, метал, папір) на основі їхніх властивостей.

                  Англійська мова:

      За допомогою вчителя та з опорою на ілюстрації учень може:

• привітатися, попрощатися, представити себе, представити когось, познайомитися;

• називає слова-назви членів сім’ї, вік, іграшок, числа 1-10, кольорів, тварин;

• розрізняє і продукує незнайомі звуки;

• розуміє і зв’язує незнайомі звукові відрізки;

• уважно стежить за презентованою інформацією;

• реагує невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;

• демонструє розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами.

 

                  За результатами навчальних досягнень та спостережень Руденко Денис  засвоїв програмний матеріал на достатньому рівні. На заняттях потребує постійного підбадьорювання, тільки тоді займає активну позицію.  Хлопчик швидко виснажується, увага характеризується переключенням, важкістю зосередження. Виявляє розсіювання уваги на другорядне з втратою основного, спостерігаються незначні труднощі зосередження.   

     Встановлює причинно-наслідкові зв'язки; при виконанні завдання не завжди потребує постійної опори на зразок, допомогу; послідовність дій при виконанні завдання  встановлює з допомогою вчителя, інколи самостійно;

      Домінуючі захоплення та інтереси добре виражені. Взаємовідносини з оточуючими однолітками і старшими доброзичливі. Адекватно ставиться до рідних, однолітків.

       Самооцінка в учня адекватна, об’єктивна. «Я-концепція» сформована,  може самостійно вказати на власне місце у родині, класному колективі, тощо. До результатів власної діяльності виражає вимогливість та має сформульовані критерії. Самостійно може знайти помилку та виправити її. Зауваження та поради вчителя сприймає, погоджується з ними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

_____________(затримка інтелектуального розвитку) має такі досягнення з 3 навчальних предметів за модифікованою програмою (українська мова, літературне читання, математика), та 1 предмет за адаптованою програмою

( Я досліджую світ):

                  Українська мова:

  повторює та самостійно пише елементи букв, деякі букви;

• з допомогою учителя та самостійно впізнає і називає за алфавітом малі і великі рукописні букви;

• з допомогою вчителя  відповідає на запитання за ситуацією,   малюнком та невеличким описом;

• знає найпростіші українські формули мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання, українські форми звертання до дітей і дорослих;

• відповідає на запитання окремими словами й короткими реченнями;

• пише короткі слова на слух під диктовку;

                  Літературне читання:

• 1-2 реченнями з допомогою вчителя, висловлює співпереживання з діючими особами у прослуханому тексті;

• виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;

  з допомогою промовляє вірші скоромовки ;

• частково чи повністю переказує сюжетний текст букварного типу;

                  Математика:

  називає склад чисел у межах 10 ( з  частковою опорою на малюнки);

• розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, промінь, відрізок; куб, кулю, циліндр;

• визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації;

• зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану за допомогою учителя;

• позначає числа цифрами;

• називає попереднє і наступне число до даного;

• пише цифри у зошитах у клітинку;

• будує відрізок заданої довжини в зошиті у клітинку;

• оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях (справжніх та уявних), продаж і покупки на шкільних ярмарках та ін.;

• розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа;

                  Я досліджую світ:

• наводить приклади тіл живої  та неживої природи; тіл, створених руками людини; природних матеріалів (2-3 ), з яких людина виробляє предмети вжитку;

• називає органи чуття людини;

• має уявлення про ознаки живих організмів; прилади, за допомогою яких досліджують природу;

• називає правила поведінки в природі;

• дотримується правил поведінки під час екскурсій;

• спостерігає досліди, які демонструють властивості води, повітря;

• розповідає з допомогою вчителя: про значення повітря, води, ґрунту для життя рослин, тварин, людини; чому і як потрібно економити воду;

• під керівництвом дорослих дотримується основних правил безпечної поведінки;

• має уявлення про розпорядок дня, робоче місце школяра, правильну поставу;

• застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр;        

• наводить приклади небезпечних розваг на перерві та під час прогулянки (за наочною опорою);

• розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;

• називає  частини (квіткової) рослини; ознаки комах, птахів, звірів; правила поведінки в природі;

• розглядає ілюстрації підручника (дидактичних матеріалів)  і за допомогою вчителя здобуває з них необхідну інформацію;

• знає назву свого міста (села); домашню адресу;

• називає водойми рідного краю;

 

       За результатами навчальних досягнень та спостережень  Годунок Даниїл засвоїв програмний матеріал на середньому рівні. На заняттях займає пасивну позицію у зв’язку зі страхом дати неправильну відповідь.

      Хлопчик швидко виснажується, увага характеризується переключенням, важкістю зосередження. Виявляє розсіювання уваги на другорядне з втратою основного, спостерігаються значні труднощі зосередження, недостатній рівень довільності уваги. Дитина намагається сконцентрувати увагу на предметі протягом 1хв., що викликає великі зусилля з його боку.

       Не встановлює причинно-наслідкові зв'язки; при виконанні завдання потребує постійної опори на зразок, допомогу; послідовність дій при виконанні завдання не встановлює або встановлює за допомогою; непослідовний і нелогічний у своїх судженнях.

     Словниковий запас нижчий від вікової норми, проте сформовані основні категорії узагальнень, засвоєні прості (видимі) ознаки предметів, явищ – згідно інтелектуальних порушень.

   Мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, класифікації та групування сформовані на елементарному рівні. Може їх виконувати лише з опорами та допомогою вчителя. Потребує чітких інструкцій та постійного контролю з боку дорослих.

     Домінуючі захоплення та інтереси слабо виражені. Взаємовідносини з оточуючими однолітками і старшими доброзичливі. Адекватно ставиться до рідних, однолітків. Ніяковіє в незнайомій обстановці. Характер при цьому спокійний, не агресивний, достатньо обережний.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. фертак наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали для друку
Інкл
Додано
30 серпня 2021
Переглядів
29854
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку