У звіті викладено основні види діяльності роботи літнього мовного табору відповідно до плану., а також вказано основну мету створення табору на базі школи і принципи роботи табору, вікову категорію дітей.
Звіт роботи літнього мовного табору
З 29.05.2018 року по 08.06.2016 року на базі ЗОШ був створений літній мовний табір, до якого було зараховано12 учнів молодшої вікової категорії (1-5 клас).
Метою створення літнього мовного табору було: створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення іноземної мови.
Основні принципи діяльності літнього мовного табору:
- принцип зв’язку навчання з життям;
- принцип комунікативної активності учнів;
- принцип зв’язку позакласної роботи з уроками іноземної мови
Робота табору розпочалася вранці на шкільному подвір’ї із урочистої лінійки-відкриття. Було оголошено план роботи на два тижні, а також було зазначено, що робота в таборі буде проводитися за тематичними днями. З усіма учнями було проведено вступний інструктаж з техніки безпеки. .Перший день пройшов під гаслом «We are different». Під час цього дня діти знайомилися між собою, розповідали англійською мовою інформацію про себе, а також запитували інших. Також вони вивчили пісню- привітання «Hello! Nice Day».
А другий день був «English day» .День розпочався з лінійки, на якій діти ознайомилися з планом роботи. Впродовж дня відбулася конкурсна програма під назвою «Who knows English better». Діти із задоволенням приймали в ній участь. Питання стосувалися як і граматичного матеріалу так і лексичного. Далі діти виготовили книжечки «My first A B C book».
Третій день мав назву «Eating Day». Під час цього дня дітки вивчили пісеньку «healthy food that makes us happу», а також ознайомилися з традиційною українською та британською . їжею. Далі вони переглянули відео «About Typical British Food», «Everything the Queen eats and drinks for breakfast, lunch and dinner». Ці всі знання діти закріпили малюнками на асфальті на тему «Healthy and unhealthy food»
Четвертий день співпав з Міжнародним днем захисту дітей, тому він так і називався «World Children's Day». В цей день діти як завжди ознайомилися з планом роботи, танцювали і співали під англійські пісні , а також малювали малюнки на асфальті на тему «World Children's Day», грали в рухливі ігри.
П’ятий день табірної зміни пройшов під назвою «The place we live in». Вчитель разом з дітьми провели екскурсії рідним селом, збочуючи запас новими лексичними одиницями. Відбувалися рухливі ігри на свіжому повітрі, а також діти малювали постер на тему «Village with eyes of children».
Під час шостого дня, кий мав назву «Sport day» діти мали змогу вивчити пісню «My favorite sport is». Також, переглядаючи відео про британські популярні види спорту, діти збагатили свій лексичний запас новими видами спорту і правилами до них. День закінчився спортивними іграми на свіжому повітрі.
Сьомий день перебування в таборі мав назву «Nature day». В цей день діти мали змогу збагатити свій лексичний запас слів переглядаючи презентацію «ENVIRONMENTAL PROTECTION», далі діти співали і танцювали під пісню «Earth we’re in it together», малювали малюнки на тему «Let's keep the beauty of our nature»
Восьмий день перебування в таборі мав назву «Creativity Day». В цей день діти переглядали відео і читали англійські казки, після цього вони малювали малюнки до цих же казок.
Останній день в таборі мав назву «Fun day and camp closing». Діти згадували моменти, які запам’яталися, переглядаючи фото, ділилися враженнями, грали в рухливі ігри, на кінець зміни відбувала лінійка, на якій було відзначено найактивніших дітей.