Звіт роботи методичної комісії природничих дисциплін, математики та інформатики за 2019-2020н.р.

Про матеріал
Розробка звіту методичної комісії вчителів природничого циклу,математики та інформатики буде корисною в роботі голів методичних комісій
Перегляд файлу

Звіт роботи методичної комісії математики,фізики та інформатики за 2019-2020н.р.

Працюючи над проблемним питанням школи «Створення сприятливих умов розвитку компетенцій особистості учнів на засадах креативної освіти » методична комісія  поставила перед собою слідуючи задачі:                                                                                                                1.Впровадження активних методів навчання і виховання на уроках природничих дисциплін, математики, інформатики.                                                                                 2.Продовжити роботу по удосконаленню методів викладання математики, природничих дисциплін,  інформатики на підставі і з урахуванням особливостей учнів.                 3.Удосконалювати систему контролю знань,умінь,навичок учнів.                                                                4.Проводити роботу щодо забезпечення учнів підручниками, дидактичними матеріалами з метою поліпшення якості знань.                                                                                                                5.Поліпшення якості знань шляхом проведення позакласної роботи, підготовки учнів до олімпіад, конкурсів, розвивати творчий потенціал вчителя і учня.                                         6.Впроваджувати нові форми та методи сучасного уроку передового педагогічного досвіду.                                                                                                                                                                        7.Проблеми вивчення природничих дисциплін та математики в5-11класах                                  8.Підготовка учнів до ЗНО.                                                                                                                  9.Поліпшення роботи з обдарованими та творчо - працюючими учнями.                                        10.Впровадження нового Державного стандарту основної та старшої школи.                                    Протягом   навчального року проведено 4 засідання методичної комісії одне з них - дистанційно. На засіданнях розглядалися теоретичні аспекти проблемних питань:

  • Вивчення нормативних документів та інструктивно – методичних рекомендацій щодо вивчення математики,природничих дисциплін, інформатики в новому навчальному році в контексті оновлених програм та реалізації концепції «Нова українська школа».
  • Складання плану прведення тижня педагогічної творчості
  • Аналіз ЗНО. Рекомендації щодо підвищення знань учнів.
  • Типове положення про атестацію вчителів.

Вчителі ділилися досвідом з таких питань:                                                                                                                                                  •« Індивідуальні форми роботи на уроках математики.(Товстан О.В.)                                                                                                                       • « Веб-квест як спосіб активізації учбової діяльності учнів» (Макаренко С.Б.)                                                                                                                                                                                                         • «Фінансова грамотність. Розв'язування сюжетних задач»(Радута О. В. )                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       • «Метод проектів на уроках біології».(Самойлович Н.А.)                                                                                                                                                                                                                                                                                • «Роль учнівського проекту у формуванні уверсальних умінь».  (Кондратьєва І.П)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Вчителі Дубова А.В ., Бабич І.С., Жосан І.М.  відзвітували по роботі над проблемним питанням.                                                                                                                                                                                              Під час дистанційної роботи було проведено засідання методичної комісії в online – режимі  до Дня народження Я.Ф. Чепиги – Зеленкевича. Було  висвітлено основні принципи творчої педагогічної діяльності , ознайомлення з творами видатного педагога.

На кожному засіданні організований  розгляд нової педагогічної  та навчальної літератури, періодичних видань.  Крім цього ведеться позакласна робота і робота між засіданнями:

  • проведення шкільних олімпіад з математики, природничих дисциплін, інформатики;
  • проведення тематичних вечорів, конкурсів, виставок; 
  • участь в шкільних, міських, обласних, всеукраїнських конкурсах;
  • робота з обдарованими дітьми
  • для підвищення своєї кваліфікації вчителі відвідують уроки своїх колег, переглядають і аналізують відеоуроки вчителів з різних областей України.
  • Під час дистанційного навчання ознайомились з інтернет- платформами для навчання Classroom, Zoom, Naurok.  Активно використовували всі види інтернет -зв'язку і комунікації з учнями.

Товстан О.В. протягом року активно працювала  над проблемним питанням  «Розвиток критичного мислення на уроках математики». Олена Василівна дала відкриті уроки з математики в 5-А і в 6-А класах для молодих вчителів. Розробила і провела  математичні проекти «Відсотки навколо нас», «Мій режим дня в діаграмах» Постійно поповнює та оновлює  методичним та дидактичним  матеріалом кабінет.  Підготувала  учнів до олімпіади.  Підчас дистанційного навчання  активно працювала  в Classroom, Naurok. Пройшла online – курси на платформі ЕдЕра. Олена Василівна є керівником міського методичного об′єднання з математики . Неодноразово виступала  на шкільній і міський мк з доповідями з досвіду роботи. Олена Василівна постійно підвищує свій кваліфікаційний рівень.                                                                                                                                                          Проблемне питання Радути О.В. «Формування комунікативних компетентностей шляхом застосування інтерактивних технологій на уроках математики та інформатики».  З метою компетентнісного  підходу до навчання Оксана Вікторівна працювала і залучала учнів до створення  опорних конспектів, мнемонічних карт, формувала в учнів вміння організовувати взаємозв'язок своїх знань і впорядковувати їх. Підвищила  свій кваліфікаційний рівень на курсах МОІППО, де мала змогу зустрітись з автором підручників з інформатики, постійно  працює над самоосвітою. Під час дистанційного навчання ознайомилась з платформою для навчання Classroom. Активно використовувала всі функції  інтернет -  технологій, крім того, переглядала веб семінари різної тематики , відео уроки інших вчителів з різних областей України, аналізувала їх досвід, Виступила з доповідями на шкільній та міській м/к.  Підготувала учнів до олімпіади з математики. Опрацювала вимоги державних програм щодо формування основних компетенцій учнів.                                                                                                               Проблемне питання  Благодатських І. О. «Розвиток критичного мислення  учнів на уроках математики. Сукупність методів навчання як умова стимулювання  діяльності учнів». Ірина Олексіївна використовує на уроках різноманітні методи навчання і виховання. Частіше за все уроки проводить у формі обговорення , лекції , створює проблемні ситуації і вчить дітей аналізувати їх і знаходити рішення. Богато часу приділяє самоосвіті, засвоїла методи роботи  дистанційно, працювала на платформі Naurok, прийняла участь в online – семінарах, працювала з дітьми і батьками у Viber, вивчає теорію інклюзивного навчання. Підготувала і провела шкільну і міську  олімпіаду. Протягом року розробила проекти «Пропорції на кухні» ; «Світ трикутників» ;  «Раціоналізація обчислень за допомогою формул скороченого множення»; «Окружність і коло». Приймає участь в роботі шкільної і міської мк.                                                                                                                                                      В нашій школі плідно працюють  молоді спеціалісти Бабич І.С. і Дубова А.В.  Проблемне питання Ірини Сергіївни «Креативна освіта, як умова розвитку творчої особистості в процесі викладання інформатики». Ірина Сергіївна постійно підвищує свій професійний рівень. На уроках з успіхом впроваджує нові технології. Під час дистанційного навчання використовувала Classroom,  Naurok, впроваджувала проекти в online – режимі. Підготувала та провела шкільну і міську олімпіаду з інформатики. Постійно поповнює дидактичним матеріалом кабінет. Проблемне питання Дубової А.В. «Впровадження інтерактивних технологій  для стимулювання інтелектуального і творчого потенціалу учнів, їх життєвих компетентностей у процесі вивчення інформатики»   Арміне Варужанівна постійно підвищує свій професійний рівень. На уроках з успіхом впроваджує нові технології. Протягом року використовувала такі методи навчання: використання QR кодів на уроках математики та інформатики,використання online – тестувань(Classroom,  Naurok) Під час дистанційного навчання користувалась платформою  Zoom. Підготувала проект з 5-ти класниками «Відсотки навколо нас» та провела шкільну і міську олімпіаду з інформатики. Постійно поповнює дидактичним матеріалом кабінет.                                                                                                                                                  Жосан І.М. працює над проблемним питанням «Технологія формування пізнавальної діяльності учнів на уроках математики». Ірина Миколаївна постійно  підвищує свій кваліфікаційний рівень, працює над самоосвітою. Виступила з доповідями на шкільній  м/к. Провела майстер – класи  по темах «QR – код на уроках інформатики та математики», «Захист навколишнього середовища в 21 столітті» Підготувала і провела олімпіаду з математики в 11- х класах. Учні 8-х класів, під її керівництвом, створювали навчальні проекти з інформатики на тему «Веб – сайти майбутнього». Під час дистанційного навчання  для роботи використовувала такі платформи: Classroom, Zoom, Naurok. Впроваджує використання QR – кодів, online – тестувань. Поповнює методичним  та дидактичним матеріалом кабінет, постійно працює над самоосвітою.                                                                                                                                                                                                                                                                 Проблемне питання Макаренко С. Б. «Розвиток навчально – пізнавальної компетенції учнів на уроках фізики». Світлана Борисівна постійно виступає зі змістовними цікавими доповідями на шкільній і міській м/к. Провела відкритий урок в 10-му класі з теми «Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси в газах» Прийняла участь в міському семінарі учителів природничих дисциплін.  Під час дистанційного навчання  працювала у Classroom і Viber,  пройшла online – курси  на платформі ЕдЕра.  Підготувала і провела олімпіади з фізики. Її учні прийняли участь  в міській олімпіаді, Гришин Кирило зайняв третє місце. Поповнює дидактичним матеріалом кабінет, працює над самоосвітою.                                                                                                                                    Проблемне питання Самойлович Н.А. «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології через впровадження інтерактивних технологій». Ніна Анатолівна постійно підвищує свій кваліфікаційний рівень, працює над самоосвітою. Прийняла участь разом з ученицею 10 – А класу  в міському конкурсі «Влада, це – я». Виступила з доповідями з досвіду роботи на шкільній та міській м/к. Підготувала учнів до олімпіади з біології та екології, де її учениця Андрєєва Софія зайняла на міський олімпіаді з екології друге місце. Намагається охопити всіх учнів, залучаючи їх в дослідницьку і проектну діяльність. Прийняла участь в міському семінарі учителів природничих дисциплін. Під час дистанційного навчання  пройшла online – курси на платформі ЕдЕра, для роботи використовувала такі платформи: Classroom, Naurok. Постійно виступає зі змістовними цікавими доповідями на шкільній і міській м/к., поповнює та оновлює  методичним та дидактичним  матеріалом кабінет.                                                                                  Проблемне питання  Савіної Т. Г. «Прийом інтерактивного навчання на уроках біології». Тетяна Григорівна постійно виступає зі змістовними цікавими доповідями на шкільній і міській м/к. На уроках  впроваджує нетрадиційні методи навчання. Активно  використовує проектну діяльність під час уроків і в позакласний час. Прийняла участь в міському семінарі учителів природничих дисциплін.  Підготувала і провела олімпіаду з біології. В міський олімпіаді її учениця 9-го класу Коломієць Валерія зайняла 3 місце. Пройшла online – курси на платформі ЕдЕра.  Постійно поповнює та оновлює  методичним та дидактичним  матеріалом кабінет.                                                                                                              Проблемне питання  Кондратьєвой  І.П. «Використання інформаційних технологій при вивченні хімії». Ірина Петрівна постійно  підвищує свій кваліфікаційний рівень, працює над самоосвітою. Пройшла  курси вчителів хімії МОІППО. Виступила зі змістовними доповідями на шкільній та міський  м/к.  Підготувала і провела олімпіади з хімії. В міський олімпіаді її учень 11-го класу Бабіков Денис зайняв 3 місце. Використовувала інтернет ресурси, платформу Naurok. .Поповнює методичним  та дидактичним матеріалом кабінет.                                                                                                                                  Леменчук Л.О. є керівником шкільної м/к . Проблемне питання «Впровадження технології розвитку креативного мислення на уроках фізики». Лариса Олександрівна підготувала і провела олімпіади з фізики. Її  учні   працюють  в дослідженнях і проектах. Учень 9го класу Куропаткін Олександр зайняв призове місце на обласному фестивалі «Моя STEM-ідея», прийняв участь  в обласному конкурсі  юних шанувальників фізики та астрономії. Пройшла  курси підвищення кваліфікації вчителів МОІППО,  online – курси на платформі ЕдЕра, на платформі Рrometheus. Під час дистанційного навчання засвоїла і працювала на платформах Classroom, Naurok. Використовувала всі форми інтернет зв'язку при роботі з учнями. Прийняла участь в міському семінарі учителів природничих дисциплін  Постійно поповнює та оновлює  методичним та дидактичним  матеріалом кабінет, розміщує свої розробки в освітньому проекті «На урок». Постійно  підвищує свій кваліфікаційний рівень, працює над самоосвітою.                                                                                                                                             Ефективність професійного зростання залежить від ставлення самого педагога до вдосконалення своєї майстерності, що спонукає до самоосвіти. Вчителі м/к невтомно працюють над своїм саморозвитком, відкривають для себе нові горизонти в удосконаленні методів і засобів у навчанні та вихованні учнів.                                                                                             Прошу роботу методичної комісії  вважати задовільною.

 

docx
Додано
23 червня 2020
Переглядів
1089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку