Звіт класного керівника
про результати виховної роботи
у класному колективі 10 класу
за І семестр 2019 – 2020 н.р.
Загальні дані про класний колектив
У 10 класі Херсонської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 35 Херсонської міської ради навчається 26 учнів. З них 11 дівчат і 15 хлопців. За станом фізичного розвитку майже всі учні класу входять до основної групи з занять фізичної культури, але Сташкевич Аліна має підготовчий рівень. Стан здоров’я дітей класу – різний. Найчастіше учні пропускають заняття з причини хвороби та спортивних змагань.
Майже всі учні проживають у благополучних сім’ях. Є діти, які проживають без батька (Румега К., Пластунова А., Беляєва К., Зиков О., Середенко Ю., Маловічко І.). Також декілька учнів проживають у багатодітних сім’ях (Мальована О., Пасько Є., Гаценко Д.). Ковичка Артем дитина позбавлена батьківського піклування, він перебуває під опікою бабусі, яка багато уваги приділяє вихованню та навчанню Артема. Загалом всі сім’ї учнів є функціонально-спроможними. Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховується у сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода.
За профілем навчання клас – суспільно - гуманітаний. Всі учні класу мають доволі непоганий потенціал, але не всім вдається показати себе в повній мірі.
Успішність учнів 10-го класу
Виховна мета класного колективу формувати правову поведінку, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість.
Виховні завдання класного колективу:
За 2019- 2020 н. р.(І семестр) з учнями 10 класу проведено значну виховну роботу.
На початку навчального року було заплановано продовжити роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжено роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.
Індивідуальна робота з активом классу:
1.Батьківські збори.
2.Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.
3. Відвідування сімей учнів.
4.Анкетування, тестування.
5.Залучення батьків до громадської - корисної роботи класу.
Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.
Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають. Клас брав участь у всіх громадських , шкільних заходах : прибирання території, акціях («Милосердя», «Збір макулатури», «Зовнішній вигляд», «Букет замість ялинки»)
Виховні години:
Перший урок :«Україна — моя Батьківщина!», “Страшна дорожня статистика”, Олімпійський урок
«Олімпійський рух в Україні», Рідне місто над Дніпром, До Дня народження В. О. Сухомлинського, до Міжнародного дня громадян похилого віку:«Старість. Самотність. А де милосердя?»,«Діти мають право на...» (до Місячника правових знань), до Дня захисника України, Дня Українського козацтва: «З відданістю Україні в серці», до зільнення України від німецько-фашистських загарбників, «Обираємо здоровий спосіб життя» (До місячника здорового способу життя), виховна година до дня некуріння, до Дня пам’яті жертв голодомору і політичних репресій, до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, до Міжнародного дня волонтерів, до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, день Святого Миколая Чудотворця, «Запобігання виникнення пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж».
Бесіди:
Бесіда «Правила поведінки на перервах», ознайомити учнів з порадами самовиховання, інструктаж з ТБ, бесіда «Обережно - гриби!», бесіда «Правила безпечної поведінки учасників дорожнього руху», день здоров’я, бесіда: «Як вести шкільний щоденник», диспут: « Чи потрібно рахуватись зі сторонньою думкою», бесіда « Формула здорового способу життя», бесіда: «Обережно, гриби!», бесіда "Культура мобільного зв’язку", бесіда "Способи утилізації листя дерев", бесіда «Право на навчання – головне для учня!».
Профорієнтаційна робота: відвідування Кооперативного коледжу, Херсонського Національно – Технічного Університету.
Проблеми та задачі над якими потрібно працювати:
2. Продовжити роботу по створенню згуртованого та працездатного колективу;
3. Забезпечити виховання позитивних рис характеру: доброта, скромність, правдивість, повага до старших, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки, дбайливість, організованість, старанність, рішучість, сміливість тощо;
4. Виявляти творчі здібності учнів та сприяти їх розвитку.
5. Розвивати життєві компетентності учнів
6. Здійснювати профорієнтаційну роботу шляхом проведення бесід, зустрічей із батьками - працівниками певних професій - , прищеплювати трудові навички шляхом залучення до праці у повсякденному житті.