Дана публікація містить звіт з навчально-виховної роботи вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, мистецтва за 2022-2023 навчальний рік. Матеріал може бути зразком для створення власного звіту виконаної роботи за рік вчителям з різних дисциплін, допоможе логічно, чітко та структуровано оформити вищезазначений документ
Звіт з навчально-виховної роботи
вчителя української мови та літератури,
зарубіжної літератури, мистецтва
Качури Анни Володимирівни
за 2022-2023 навчальний рік
Протягом 2022-2023 н.р. працювала над науково-методичною темою «Використання ігрових технологій навчання для формування ключових компетентностей».
Актуальність і перспективність теми полягає у:
Згідно навчального плану було проведено необхідну кількість уроків для учнів 5-9 класів з дисциплін, що викладаю. На уроках словесності активно застосовую інтерактивні методи та прийоми, серед яких літературне лото, хмаринки слів, рольова гра, асоціативний кущ, гронування, робота в групах. мікрофон, метод Блума, панбук, сенкан, кросворд, подорож тощо. Використання інтерактивних методів подекуди сприяє втіленню цілей, які я ставлю перед собою як педагог.
Було організовано та проведено позаурочні заходи:
У період з 2022-2023 навчальний рік виконувала обов’язки класного керівника учнів 7 класу, з якими систематично проводилися різноманітні виховні бесіди та заходи: «Вільні творять майбутнє» до Дня Гідності та Свободи, «Поки пам`ятаємо – доти будемо жити» до Дня пам`яті жертв Голодомору, «Знати, щоб жити» до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, «Збережемо пам`ять про подвиги» до Дня пам’яті та примирення, інформаційні години «Герої Крут», «10 безпечних правил інтернету», «Безпека на дорозі – безпека в житті», «Правила дорожнього руху велосипедистів» тощо. Проведено заходи щодо питань мінної безпеки і вибухонебезпечних предметів, дій в надзвичайних ситуаціїх та в разі виявлення підозрілих вибухонебезпечних предметів та інші заходи, що допоможуть зберегти життя та здоров’я учнів. Учні 7 класу брали участь у всіх виховних та спортивних заходах ліцею, демонстрували свою творчість, наполегливість та неабиякі таланти. У роботі з батьками використовувала індивідуальні бесіди та колективні збори.
Разом з семикласниками та учнями інших класів ліцею долучалися до участі у Всеукраїнській доброчинній акції «Новорічна листівка на передову», акціях «Букет замість ялинки», «Яким я бачу майбутнє України після перемоги» (за темами «Моє село після перемоги», «Місця, які я обов’язково відвідаю після перемоги», «Україна – це Європа»), виготовляли патріотичні іграшки для прикрашання ялинки з учнями 8-9 класів на уроках мистецтва
Протягом 2022-2023 навчального року брала участь у важливих для педагогічної діяльності онлайн-зустрічах, вебінарах та конференціях, серед яких: онлайн-консультування «Ефективне онлайн-навчання в умовах воєнного стану» для вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти Кролевецької міської ради, Всеукраїнський освітній марафон «Сучасна українська: ефективна комунікація», онлайн-зустріч з презентації досвіду для вчителів української мови та літератури (у рамках Марафону педагогічних ідей), Всеукраїнський вебінар «Українська для кожного», івент «Зміни в програмах зарубіжної літератури в середній і старшій школі (6 – 11 класи)», конференція «Особливості проведення літературно-образотворчого конкурсу, присвяченого пам’яті Т.Г.Шевченка тощо.
06.04.2023 року була доповідачем на засіданні професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури закладів загальної середньої освіти Кролевецької міської ради «Сучасний урок зарубіжної літератури в контексті компетентнісного підходу». Мною було презентовано доповідь на тему «Інтерактивні методи на уроках зарубіжної літератури у 5 класі» та висвітлено власний досвід проведення занять зарубіжної літератури з п’ятикласниками в умовах НУШ у Спаському ліцеї.
Було пройдено курси підвищення кваліфікації «Сучасні технології організації освітнього процесу на уроках української мови та літератури»(№ ПК 02139771 29831-22; 12.09.2022-14.09.2022; 30 годин) «Інклюзивна компетентність сучасного вчителя Нової української школи» (№ ПК 02139771 38217-23; 10.05.2023.-12.05.2023; 30 годин). Пройшла онлайн-курс «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!» (Сертифікат № 9748c831e93c41bca472f799cca4ab9b від 25.02.2023), що спрямований підкріпити знання щодо мінної безпеки та плану дій при надзвичайних ситуаціях, пов’язаних із виявленням вибухонебезпечних предметів; передачі набутих знань та умінь учням.
Протягом навчального року постійно займалась професійною самоосвітою, створювала дидактичний матеріал, який висвітлювала на освітніх сайтах «На урок» та «Всеосвіта», поширювала власні здобутки та поетичну творчість на даних сайтах. Нагороджена подякою (Подяка № П-1298680) за поповнення бібліотеки проекту «На урок» авторськими розробками. Серед даних розробок:
За темами Редьярд Кіплінг "Мауглі" , Ернест Сетон-Томпсон "Лобо - володар Курумпо" на сайті «На урок» створено тестові завдання, що дає змогу не лише перевірити знання учнів Спаського ліцею з даних тем, але й дозволяє використовувати подані матеріали іншим здобувачам освіти українських шкіл у своїй навчальній та професійній діяльності. На сайті «Всеосвіта» висвітлила презентацію власного досвіду на тему "Інтерактивні методи на уроках зарубіжної літератури у 5 класі" (Сертифікат № PX965544 від 23.05.2023).
Продовжую самоосвітню роботу на вищезазначених платформах. Проводжу індивідуальні бесіди очно та дистанційно з учнями та батьками Спаського ліцею.