звіт з проведення навчально-польових занять з предмету «Захист України » (Основи медичних знань) у 2021-20202 навчальному році (18 годин) з ученицями 11 класу Білозерської ЗОШ І

Про матеріал
План проведення триденних навчально-польових занять з предмету «Захист України»(основ медичних знань) з дівчатами 11 класу, а також звіт з проведення навчально-польових занять з предмету «Захист України » (Основи медичних знань) у 2021-20202 навчальному році (18 годин) з ученицями 11 класу Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18 Білозерської міської ради в дистанційному форматі 04-06 травня 2022 року у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24 лютого
Перегляд файлу

                                                     Звіт

з проведення навчально-польових  занять  з предмету «Захист Вітчизни» (Основи медичних знань)  у 2021-20202 навчальному році (18 годин) з ученицями 11 класу Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18  Білозерської міської ради  в дистанційному форматі 04-06 травня 2022  року  у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24 лютого

2022 року № 64/2022 та Указу Президента України від 18 квітня 2022 року          № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».

Згідно з наказом відділу освіти Білозерської міської ради  «Про організацію та проведення навчально-польових занять в загальноосвітніх навчальних закладах міста  у 2021-2022 н.р.» з метою практичного закріплення рівня знань, умінь, навичок учнів та підведення підсумків викладання навчальної програми предмета «Захист України» були проведені  навчально-польові заняття з предмету «Захист України» (Основи медичних знань)   з ученицями  11 класу  в дистанційному форматі 04-06 травня 2022  року, затверджено  план заходів з підготовки і проведення навчально-польових занять із зазначенням змісту занять, навчальної теми (додаток 1).                                                                                             

В ході організації  дистанційного  проведення  та оцінювання навчально-польових занять  було використано  ресурс Padlet (https://padlet.com/guingma7854/3mvgeovcv29eo3ba ), залучено  до проведення занять з дівчатами медичного працівника школи.

Дівчатам було запропоновано методичний кейс, в якому кожного дня надавалися покрокові інструкції щодо опрацювання та виконання завдань  , відеопрезентації , відеоуроки, майстер-класи, довідники, теоретичні матеріали. Для оцінювання роботи дівчат  їм пропонувались тестові завдання у форматі Документ Microsoft Word (docx), а опрацьовані тестові завдання і відповіді  вони  відсилали  вчителю на його електронну адресу ksilema@ukr.net , а також використовувався додаток  Google Форми  для анкетування, опитування, тестування, а також миттєвого оцінювання з можливістю встановлення балів за вірні відповіді. Результати зберігались  та опрацьовувались в таблиці Google. В процесі занять учениці проходили синхронне тестування на сайтах  «На урок»,  «Всеосвіта» (додаток 2), де в кабінеті вчителя зберігалися результати тестувань та рейтинг тих, хто проходив опитування. Учитель проводила онлайн-уроки в додатку   Google Meet.

Медичний працівник  школи проводив  майстер-класи , викладав  відеоуроки, а також проводив  тестування та опитування (результати були відправлені учителю для оцінювання).

 Свої роботи (презентації, практичні роботи ,фото робіт дівчата надсилали учителю на електронну скриньку (додаток 3), презентації викладалися на Padlet з метою взаємооцінювання.

Для роботи та зворотнього зв’язку використовувався ресурси для створення інтерактивних презентацій та формувального оцінювання https://www.mentimeter.com  .

В роботі з ученицями використовувалися документи хмарних сервісів (текстові, таблиці, презентації та ін.). Учнів запрошували до спільної роботи над документами, надаючи доступ до них для редагування, створювалися інтерактивні плакати.

Результати оцінювання  знань, вмінь та навичок дівчат (підсумкове оцінювання за навчально-польові   заняття:

№ з/п

ПІ дівчат

І день

ІІ день

ІІІ день

Підсумкова

  1.  

Бігдан Діана

10

10

10

10

  1.  

Дмитрієва Катерина

10

10

10

10

  1.  

ДятченкоАріна

11

11

11

11

  1.  

Лобода Єлизавета

11

11

11

11

  1.  

МагрельЄлизавтеа

9

9

9

9

  1.  

Мигович Дар’я

10

10

10

10

  1.  

Пилипенко Євгенія

8

8

8

8

  1.  

Подбуртна Софія

9

9

9

9

  1.  

Раленко Діана

9

9

9

9

  1.  

Сіліщук Мрина

8

8

8

8

  1.  

Терлецька Альбіна

11

11

11

11

  1.  

Тєлушко Євгенія

11

11

11

11

  1.  

Токарєва Орина

10

10

10

10

 

                                                                                       

 

 

                                                                                                    Додаток 1

 

Узгоджено:

Заст. Директора з НВР:

    Затверджую:

    Директор школи

___________О.М. Рєзнік

     ______________ТМ.Новомлинець

 

План

проведення триденних навчально-польових занять

з предмету «Захист України»

                                                      (основ медичних знань)

                                                          з дівчатами 11 класу

Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18

Білозерської міської ради

                                              2021-2022 навчальний рік

                                                     (дистанційний формат)

 

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

1 день - 04.05.2022р.

Розділ ІІІ. РОЗДІЛ «ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В БОЙОВИХ УМОВАХ»

Теми  6,7 «Основні принципи надання домедичної допомоги в умовах бойових дій.

Тактична медицина»

6 год.

Учениця (учень):

розуміє особливості та відмінності надання допомоги в цивільних і тактичних умовах.

розрізняє етапи надання допомоги в умовах бойових дій.

дотримується плану дій під час надання допомоги під активним вогнем супротивника.

вміє розпізнати ознаки кровотечі, що загрожує життю.

володіє методами виносу та переміщення поранених  та вміє зупинити кровотечу, що загрожує життю, на етапі надання допомоги під активним вогнем противника.

знає алгоритм дій на етапі допомоги в зоні тактичних умов.

володіє технікою зупинки кровотеч, що загрожують життю.

володіє маніпуляціями відновлення прохідності верхніх дихальних шляхів

вміє проводити повний огляд грудної клітки та використовувати оклюзійні наклейки.

вміє розпізнати ознаки напруженого пневмотораксу.

 

1.Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран.

2.Використання рекомендованих гемостатичних засобів.

3.Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану

4.Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового повітроводу.

5.Проникаючі поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок.

6.Поранення легень. Напружений пневмоторакс

 

 

2 день - 05.05.2022 р.

Розділ ІІІ. РОЗДІЛ «ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В БОЙОВИХ УМОВАХ».

Тема 8. «Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов».

6 год.

розуміє необхідність виявлення та зупинки інших зовнішніх  кровотеч.

вміє розпізнати дві головні ознаки геморагічного шоку в пораненого.

володіє технікою накладання шин та застосування жорсткого щитка при травмі ока, надання домедичної допомоги при переломах, опіках.

 

     1.Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених

 

2.Зупинка різних видів кровотеч. Накладання джгута.

 

3.Надання домедичної допомоги при переломах, опіках. Накладання шин.

 

4.Особливості накладання шин на верхню та нижню кінцівки.

 

5.Надання допомоги при відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин

 

6.Застосування жорсткого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок.

3 день - 06.05.2022 р.

Розділ ІІІ. РОЗДІЛ «ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В БОЙОВИХ УМОВАХ».

Тема 8. «Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов».

6 год.

визначає необхідність прийому набору пігулок для пораненого.

розуміє необхідність заходів з попередження гіпотермії.

вміє розпізнати ознаки черепно-мозкової травми, накладати турнікет  на верхні та нижні кінцівки, шити маски для індивідуального захисту.

розуміє важливість заповнення документації пораненого та підготовки до евакуації.

    1.Попередження гіпотермії та виявлення ознак черепно-мозкової травми

    2.Підготовка до евакуації. Документація.

       3.Відпрацювання техніки накладання пов’язок на різні частини тіла

       4.Відпрацювання техніки накладання турнікета  на верхні та нижні кінцівки.

       5.Практична робота «Виготовлення засобів індивідуального захисту»

 

       6.Підсумковий урок. Контрольна робота.

 

Всього 18 годин

                                                               

                                                                                                                                                                  Додаток 2

Приклад тестів (« Всеосвіта»).

Навчально-польові збори 11 клас ( дівчата)

Дистанційне онлайн опитування із захисту Вітчизни (медицина) для 11 класу( НПЗ)

Питання №1

Хто зобов'язаний надавати медичну допомогу в умовах бойових дій?

А) стрільці-санітари Б) фармацевтичні працівники

В) самі військовослужбовці в порядку

само- і взаємодопомоги Г) сінітарні інструктори

Питання №2

Інтенсивність кровотечі залежить від:

А) характеру рани Б) положення кровоточивої частини тіла

В) віку людини Г) виду та діаметру судин, які

пошкодженні

Питання №3

Який спосіб наближення до потерпілого є найкращим на відкритій місцевості під час бойових

дій:

А) пригинаючись Б) переповзання в положенні

попластунськи

В) здійснюючи короткі перебіжки Г) всі відповіді вірні

Питання №4

Переломи характеними ознаками яких є розтрощення кісток на великі і малі осколки,

розмічення м'язових тканини і відкриванням частин кінцівки, називають:

А) відкриті Б) закриті

В) зовнішні Г) вогнепальні

Питання №5

До поверхневих опіків відносяться:

А) опіки І-ІІ ступеню Б) опіки І ступеню

В) опіки І, ІІ, ІІІ ступеню Г) опіки ІІІ, ІV ступеню

Питання №6

На якій частині тіла можна зупинити кровотечу джгутом?

А) на животі Б) на кінцівках

В) на грудній клітці Г) на шиї

Питання №7

Що таке іммобілізація?

А) забезпечення нерухомості кісток у місці

перелому чи ввивиху Б)

повне зміщення суглобових кінців із

втратою нормального зіставлення

суглобових поверхонь

В) загрозливе для життя ускладнення

важких уражень

Питання №8

Оклюзійну герметичну пов'язку накладають:

А) для зупинки кровотечі на зап'ясті Б) для закриття проникаючого поранення

грудної клітки

В) для закриття рани на животі

Питання №9

Характерною особливістю різаної рани є:

А) краплинна кровотеча Б) нерівні краї рани

В) краї рани рівні, інтенсивна кровотеча

Питання №10

Основними показниками для проведення реанімаційних заходів є:

А) відсутність свідомості Б) відсутність дихання і пульсу

В) поява трупного заклякання Г) висихання рогівки очей

Питання №11

При якому виді кровотечі перша допомога полягає в пальцевому притисканні?

А) при артеріальній Б) при венозній

В) при капілярній

Питання №12

Рани, які завжди інфіковані слиною називають:

А) колоті Б) вкушені

В) рубані

 

                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                        

 

                                                                                           

 

                                                                                                       Додаток 3

 

   C:\Users\Belka\Desktop\захист\20200515_133800 (1).jpg  

   C:\Users\Belka\Desktop\захист\20200515_133922 (1).jpg      C:\Users\Belka\Desktop\захист\20200516_155118.jpg

 

C:\Users\Belka\Desktop\захист\20200507_152428.jpg                

 

 

 

      C:\Users\Belka\Desktop\захист\20200507_164329.jpg

   

   

 

 

 

        

 

 

 

 

                                                                                        

docx
До підручника
Захист Вітчизни (рівень стандарту, академічний, профільний, для дівчат – Основи медичних знань) 11 клас (Гудима А.А., Пашко К.О., Герасимів І.М., Фука М..М.)
Додано
27 липня 2022
Переглядів
2884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку