ЗВІТ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 10 КЛАСУ НІКОЛЕНКО В.С. ЗА 2021 -2022 н. р.

Про матеріал
Система виховної роботи у класі заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. В учнівському колективі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин. Основою виховного процесу є людина як найвища цінність. Виховна система - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.
Перегляд файлу

ЗВІТ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 10 КЛАСУ

НІКОЛЕНКО В.С.

ЗА 2021 -2022 н. р.

 

 

 

Система виховної роботи у класі заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. В учнівському колективі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

      Основою виховного процесу є людина як найвища цінність.

Виховна система - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

 

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:

 

  • системності;
  • національної спрямованості;
  • гуманізації та демократизації;
  • творчої діяльності;
  • самостійності і самореалізації;
  • врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.

 

 

ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :

 

  • освітньої  діяльності;
  • позаурочної та позакласної діяльності;
  • роботи органів учнівського врядування;
  • взаємодії з батьками.

 

       Виховна робота у 10 класі протягом 2021-2022 навчального року була спрямована на виконання завдань, поставлених Конвенцію про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства», Законом України «Про освіту», Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), концепцією програми «Школа доброзичливого ставлення до дитини», Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року, проєктом «Безпечна школа» (антибулінг), методичними рекомендаціями з деяких питань організації в закладах освіти виховної роботи.  Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:

         військово-патріотичне виховання;

         громадсько-правове виховання;

         екологічне виховання;

         художньо-естетичне виховання;

         родинно-сімейне виховання;

         моральне виховання;

         профорієнтаційне виховання;

         превентивне виховання

         формування здорового способу життя;

         розвиток творчих здібностей.

Та відповідно до основних орієнтирів виховання:

         ціннісне ставлення до себе;

         ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

         ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

         ціннісне ставлення до праці;

         ціннісне ставлення до природи;

         ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

        Основною метою у вихованні учнів у 2021-2022 навчальному році є продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

        Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

        Виховна робота в 2021-2022 навчальному році була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

       Педагогічний  колектив  створює  сприятливі  умови  для поліпшення  рівня  виховного  процесу,  плідно  працює  над  виховною  проблемою  «Становлення та розвиток особистості учня на основі національних цінностей та толерантності»

     Для  реалізації  проблемної  теми  було  розроблено  план  виховної  роботи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи. На  позакласних  заходах  я виховував  національну  самосвідомість,  патріотизм,  формував  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя, та створював умови для розвитку творчої особистості.

   

З метою поширення правових знань, підвищення рівня правової освіти, профілактичної та превентативної роботи, а також забезпечння повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості у 2021-2022 навчальному році було проведено такі заходи:

  • Тематична виставка у шкільній бібліотеці «Спорт для всіх» до Дня фізичної культури та спорту1-11 класи;
  • Змагання «Веселі старти» до Дня фізичної культури та спорту
  • Урок здоровʹ я «Молодь обирає здоровʹя» ;
  •   Виховна година до Дня миру «Під мирним небом»;
  • Тренінгове заняття «Викресли булінг»  10 клас;
  • Виховна година «Школа без булінгу»
  • Вікторина «Безпека руху пішоходів» в рамках Місячника безпеки руху                                     
  • Святковий концерт «Цей світлий день належить вам по праву» до Дня вчителя ;
  •  «Козацькі забави» до Дня українського козацтва
  • Виховна година «Козаки» до Дня українського козацтва ;
  • Акція «Оберіг українському війську» до Дня Збройних сил України 6 грудня;
  • Історичний екскурс «Шлях до свободи» до Дня вигнання нацистських окупантів з території України;
  • Година спілкування «Ми проти насильства. А ти?»;
  • Виховна година «Україна – територія гідності та свободи»;
  • Інформаційний дайджест «Безпека в інтернеті» та «#stop_sexing» до Європейського дня захисту дітей від насильства;
  • Акція «Запали свічку» до Дня памʹяті жертв голодоморів;
  • Тематичний урок до Дня гідності та свободи «Історична правда»;
  • Засідання членів МО «Академічна доброчесність» ;
  • Виховні заходи до Дня Соборності України ;
  • Заходи присвячені Міжнародному дню памʹяті жертв голокосту  та Дню памʹяті героїв Крут;
  • Свято до Дня закоханихг – організатор);
  • Виховний захід «Герої не вмирають» до Дня пам яті героїв Небесної Сотні;

 

 

 

 

За період карантину дистанційно здійснювалася виховна діяльність. Згідно плану виховної роботи школи  проводилися (по можливості) заплановані заходи. Для організації  заходів  було створено групи  у Times. Результати роботи публікувалися на сторінці нашої школи у Фейсбук.

 

У цьому навчальному році були проведені предметні тижні та відкриті виховні години.

Предметні тижні:

-Тиждень спорту та здоров’я ;

-Тиждень української писемності

-Тиждень історії та права ;

-Тиждень математики;

-Тиждень безпеки дорожнього руху;

-Тиждень рідної мови;

-Тиждень зарубіжної літератури

           Особливу увагу приділяли роботі з попередження шкільного булінгу. Дуже небезпечним та поширеним  стало явище цькування в  українських школах. За даними соціологічних опитувань 25% школярів зазнавали цькувань,67 % дітей були жертвами, кривдниками або свідками булінгу, 48 % дітей нікому не розповіли про пережите.

     Усі заходи сприяють поліпшенню умов навчання, розвитку та виховання дітей. З учнями школи, схильними до девіантної поведінки та пропусків навчальних занять без поважних причин, проводиться планомірна робота щодо охоплення їх навчанням та позаурочною діяльністю .

      Приділялася увага роботі з попередження наркоманії, алкоголізму, боротьбі з тютюнопалінням серед неповнолітніх. З метою профілактики та пропаганди здорового способу життя, боротьби з наркоманією та СНІДом, відповідно до річного плану роботи проводилися тематичні заходи.У класі розроблено наскрізну систему бесід та тематичних годин з морально- правового  виховання. Під час виховних годин застосовувались активні методи роботи, використовувались методики колективної творчої діяльності.

      Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування. Модель учнівського самоврядування нашої школи має цілеспрямовану, конкретну, систематичну, організовану і прогнозовану за наслідками діяльність. Робота самоврядування налагоджена таким чином, що кожен учень має доручення (постійні, тимчасові).          

        Попередження дитячого травматизму

        Головною метою державної політики у сфері профілактики дитячого травматизму є забезпечення умов реалізації конституційного права кожного громадянина на охорону життя та здоров'я, підвищення рівня безпеки життєдіяльності населення, особливо дітей, як передумови сталого соціально-економічного розвитку країни. Проблеми поліпшення умов навчання учасників навчально-виховного процесу, попередження їх травматизму стають надалі все більш актуальними і широко обговорюються на загальнодержавному та місцевому рівнях. Протягом року значна увага приділялась заходам з попередження дитячого травматизму.

     

   Тренінгове заняття «Викресли булінг»  10 клас;

Виховна година «Школа без булінгу»

 

C:\Users\user\Desktop\IMG-e744646319e8c7fd48ee97e14e9b4d8a-V.jpg

C:\Users\user\Desktop\IMG-ba9d47f0cc3a75b2d88f145e93c835a0-V.jpg

 

Година спілкування «Ми проти насильства. А ти?»;

Виховна година «Україна – територія гідності та свободи»;

 

C:\Users\user\Desktop\IMG-ac606f4ae8b1bb089a312e31557b97c4-V.jpg

 

C:\Users\user\Desktop\IMG-0bb26e0aaa19bd693e689458893d1a26-V.jpg

 

Засідання членів МО «Академічна доброчесність»

 

C:\Users\user\Desktop\IMG-0b3232304263e51dd87a8ad7404c35c8-V.jpg

 

Відкрита виховна година до Дня українського Добровольця

C:\Users\user\Desktop\IMG-669867e63f3b94cff83d4b77beaaa09e-V.jpg

 

«Козацькі забави» до Дня українського козацтва

Виховна година «Козаки» до Дня українського козацтва

 

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (4)\P01012-081649.jpgC:\Users\user\Desktop\Новая папка (4)\P01012-080837.jpgC:\Users\user\Desktop\Новая папка (4)\P01009-133638.jpgC:\Users\user\Desktop\Новая папка (4)\P01009-133627.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Змагання «Веселі старти» до Дня фізичної культури та спорту

 

C:\Users\user\Desktop\IMG-d3271e6962c8d5bdbd0d6e9b5b9d99e7-V.jpg

 

Виховний захід “Переведення до старшокласників”

C:\Users\user\Desktop\IMG-9beb642ce1005e333977e34895ca4bd6-V.jpg

 

C:\Users\user\Desktop\IMG-9b6a9a8890eef735c5f6f746bda6fc23-V.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докова Валентина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
7032
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку