Звук [х]. Букви Х х. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв письмо лівого півовала.

Про матеріал
Розробка уроку на тему "Звук [х]. Букви Х х. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв письмо лівого півовала."
Перегляд файлу

Тема. Звук [х]. Букви Х х. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала.

 

Мета навчальна:

-ознайомити учнів з новою буквою;

-формувати уявлення про її назву та звукове значення;

-виробляти навички читання прямих і зворотних складів, слів з буквою [Х] (ха).

Розвивальна:

-розвивати уміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів;

-збагачувати словниковий запас учнів;

-розвивати зорову, слухову, смислову пам'ять;

-активізувати пізнавальну діяльність учнів;

-формувати аудіативні навички, артикуляційний апарат дітей;

-залучати до вивчення рідної мови;

-розвивати мовлення і мислення дітей.

Виховна:

-виховувати бажання вчитися, самостійність;

-виховувати дбайливе ставлення до природи.

                                                    Хід уроку

  1. Організаційний момент.(1хв)

 Приготувалися до уроку. Сіли рівненько. Слухаєм гарненько.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності  (4хв)

Спершу хочу показати вам відео. (Слайд 2)

Хто співає у відео.

Дівчинка. Дівчинку звати Христинка.

Про що йдеться у пісні? (Про краплинку).

От і на урок української мови до нас завітала краплинка. Але вона не просто так прийшла, а принесла нам завдання, виконавши які ви побачите, де краплинка може жити.

Цікаво???

Ну що ж вирушаємо у подорож. Але чекайте!

А на чому можна подорожувати?

Молодці!

Відгадавши загадку, ви дізнаєтеся на чому будемо подорожувати ми від завдання до завдання.

Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний.
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах. Що це? (Слайд 3)

Молодці. Отже вирушаємо в подорож на потязі.

ІV.Повідомлення теми та мети уроку.

Щоб правильно та гарно відповідати на запитанння нам потрібно підготувати наш ротик до роботи. (1хв)

Надуваємо щічки.

Забиваємо язичком гол у щічку.

Чистимо зубки язичком.

Набираємо повітря і показуємо як .

Дзижчить комарик, ричить тигр, їде конячка.

Молодці. Гарно працювали. І краплинка до нас вийшла!

(Слайд 4)

 

Вирушаємо далі у путь.

Дивіться краплинка підготувала на нове завдання.(2хв) (Слайд 5)

 Подивіться на малюнок та скажіть, що спільного у всіх словах

Молодці! У всіх словах є спільним звук Х.

Сьогодні на уроці ми вивчимо букву «ха».

Отже буква «ха», звук х.

Звук х голосний чи приголосний?

Чому він приголосний?

Молодці!Завдання виконано, отримуємо краплинку.(Слайд 6)

V. Вивчення нового матеріалу

 Ми рухаємося далі і наше нове завдання прочитати склади.(1хв) (Слайд 7,8)

Молодці .Завдання виконано, отримуємо краплинку.(Слайд 9)

А зараз попрацюємо з підручником, щоб отримати наступну краплинку. Працюємо з підручником. Ст.58.(3хв) (Слайд 10)

А тепер час відпочити. Але краплинка уважно за вами спостерігатиме і з»явиться лише тоді, коли всі будуть вправно виконувати фізкультхвилинку. Фізкультхвилинка «Скік та скок».(3хв) ( Слайд 11)

Молодці!Отримали краплинку! (Слайд 12)

Продовжуємо працювати!

Подивіться уважно на малюнок та дайте відповідь на запитання: «Що відбувається?» (3хв) (Слайд 13)

Молодці. Гарно працювали і краплинку відшукали (Слайд 14)

Вирушаємо далі.

Краплинка хоче перевірити чи ви уважні.

Вказівним пальчиком правої руки ми торкаємося носика,  а лівою рукою показуємо який у нас настрій. Тепер змінюємо положення рук. Трішки швидше. Молодці!!!(1хв)

За гарну роботу  отримуємо краплинку!!! (Слайд 15)

Краплинка просить нас надрукувати лутеру Ха. Зараз будемо працювати в зошиті.

Розгортаємо зошит на ст.44 (12хв) (Слайд 16)

Літера Ха складається з двох похилих ліній.

Буква «ха» складається з двох елементів – це дві похилі прямі палички, що схрещені між собою. Велика буква «Х» пишеться на дві клітинки вгору і одну в сторону. Від лівого кутика ведемо похилу лінію до нижнього правого кута і так само ще одну похилу паличку, але починаємо від верхнього правого кута до нижнього лівого. Посередині ці лінії перетинаються. Так само друкуємо і маленьку літеру «х», тільки в одній клітинці.

Молодці. Всі гарно справилися з завданнями. (Слайд 17)

 Подивіться ми виконали всі завдання та зібрали всі краплинки. (Слайд 18)

Що в нас утворилося? Хмаринка.

То де може жити краплинка? У хмаринці.

Хмаринка складається з краплинок води. А як потрібно ставитися до води? Бережно, економно.

Молодці.

Підсумок  уроку. (2хв)

- Чи сподобався урок?

-Яку літеру вивчили?

- Який звук? Голосний чи приголосний?

- Як потрібно поводитися з водою?

Література:

- Українська мова ( І.О.Большакова) 1 клас

(підручник та зошит 1 Частина)

-         «ЗАКРІПЛЕННЯ   ЗВУКІВ [ К], [ К’] ВИВЧЕННЯ БУКВИ   К.»

         Підготувала Пилипчук Л.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку