Оо
-
Назвати предмет, визначити місце літери в слові, поділити слово на склади.
-
Опис правильної артикуляції при вимові звука [o]:
-
ротова порожнина напівзакрита;
-
губи округлені і витягнені наперед;
-
задня частина язика відсунена назад і трохи піднята догори;
-
струмінь повітря йде через рот.
-
Послухати слова – назви птахів. Що спільного почули у цих словах? Який птах зайвий? Чому? Оплесками «впіймайте звук [o].
Соловей, горобець, ворона, папуга, сорока, сова.
Оплесками подаліти слова на склади.
-
Вивчити скоромовку.
Хитру сороку спіймати морока.
А на сорок сорок – сорок морок.
-
Відгадати загадки.
-
Довгий , зелений, 2. Ой, великий упертюх
Добрий солений, Цей сіренький капловух,
Добрий і сирий – Кличе «і-я» до ясел,
Хто він такий? (Огірок) Називається…(Осел)
-
Поза сад-виноград
Сторожі стали в ряд.
Завше саду глядять,
А плодів не їдять. (Огорожа)
-
До відповідей з загадок доберіть ознаки: огірок - …(зелений), осел - … (упертий), огорожа – (дерев’яна).
-
Ознайомлення з літерою Оо.
-
Читання літер:
А о О у
А У а о
У а О у
-
У віршику знайти букву «О».
Буква «О» така от кругла,
Хто не бачив – подивись:
Наче сонце, наче бублик,
Мов обручик, - хоч котись!
-
Визначити в якому слові є буква «О», знайти відповідну схему.