11 клас. Рівень стандарту. Контрольна робота №2
Морфологічна норма
І варіант
1.Прикметниками є всі слова рядка
А синій, денний, змокрілий, дерев’яний, степовий
Б квітневий, сьомий, глухуватий, жовтневий
В п’ятиповерховий, класний, звичайний, осінній
2.Присвійними є всі прикметники
А лікарів рецепт, батьківські збори, Тетянчина книга
Б Шевченкові заклики, неньчина порада, бабусина хустка
В шкільна їдальня, ранкові зустрічі, запланований похід
3. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
А світловолосий, написаний, маленький, глибокий
Б академічний, класичний, неперевершений, крихітний
В красивий, важливий, приємний, дорогий
4.Граматично правильна відповідь на питання
А за чверть одинадцять
Б пів дванадцятої
В двадцять на сьому
5.Числівник з іменником є підметом у реченні
А Мер міста нагородив шістьох лауреатів.
Б Семеро дітлахів завзято працювали .
В Будівля зведена силами десятьох бригад.
6.Формами дієслова є всі слова рядка
А кричиш, покрикувати, крикливий, накричатися
Б переходячи, переходив би, перехідний, переходьте
В перемогти, перемігши, переможено, переможний
7.Неправильно вжито дієслівну форму в реченні
А Заспіваймо пісню веселеньку.
Б Віддай людині часточку себе.
В Гадаю, ти дасиш мені правильно відповісти.
8. Разом треба писати всі слова рядка
А на/вмисне, обі/руч, о/півночі, с/пересердя
Б до/віку, по/друге, в/основному, на/жаль
В на/відмінно, на/завжди, мимо/волі, до/віку
9.Помилку в написанні прислівника допущено в реченні
А Раджу вам час від часу перевіряти стан поточного рахунку.
Б Банки часто густо принаджують клієнтів високими відсотками.
В Гонорар за надруковану статтю виплатять не сьогодні-завтра.
10. Складіть і запишіть твір – розповідь з елементами роздуму на тему «Що для мене найважливіше в житті».
11 клас. Рівень стандарту. Контрольна робота №2
Морфологічна норма
ІІ варіант
1.Прикметниками є всі слова рядка
А великий, зрозумілий, дев’ятий, зимовий
Б білий, вечірній, залізний, річковий
Б травневий, написаний, веселий, батьківський
2.Присвійними є всі прикметники
А матусин голос, Іванків олівець, синові речі
Б зрозумілий рецепт, цікаве зібрання, прочитана книга
В Шевченківські читання, неньчина порада, бабусина пісня
3.Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
А високий, дорогий, рідний, сміливий, широкий
Б гордовитий, історичний, радісний, класовий
В європейський, народний, міський, книжний
4.Одним словом пишуться слова рядка
А п’яти/тисячний, вісім/десятий, одно/разовий
Б триста/третій, мало/надійний, шістсот/десятий
В чотириста/двадцять/восьмий, сто/надцятеро
5.Помилку у відмінюванні числівників допущено в рядку
А двохсот шістдесятьох учнів
Б сімдесяти восьми гривень
В твір перекладений стома мовами
6.Інфінітив ужито в реченні
А Ні долі, ні волі у мене нема.
Б Гуртом і батька добре бити.
В Уряд шукає додаткові кошти.
7.Активні дієприкметники записані в рядку
А засмаглий, скреслий, сяючий,
Б змерзлий, обговорений, записаний
В позеленілий, вишитий, запізнілий
8.Прислівниками є всі слова рядка
А казна-коли, бозна-котрий, овва, опівдні
Б почасти, тут, перекричавши, ніжно
В збоку, ніде, на-гора, де-факто
9. Правильно утворено дієслівні форми в рядку
А могти - можу, можеш, можите
Б текти - течеш, течете, течуть
В хотіти – хочу, хочеш, хотять
10. Складіть і напишіть твір-розповідь з елементами роздуму на тему «Про яку освіту я мрію».