11 клас. Рівень стандарту. Контрольна робота №2 Морфологічна норма

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу з морфології. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, одне - для власного висловлення учня. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

11 клас. Рівень стандарту. Контрольна робота №2

Морфологічна норма

І варіант

1.Прикметниками є всі слова рядка

А синій, денний, змокрілий, дерев’яний, степовий

Б квітневий, сьомий, глухуватий, жовтневий

В п’ятиповерховий, класний, звичайний, осінній

2.Присвійними є всі прикметники

А лікарів рецепт, батьківські збори, Тетянчина книга

Б Шевченкові заклики, неньчина порада, бабусина хустка

В шкільна їдальня, ранкові зустрічі, запланований похід

3. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

А світловолосий, написаний, маленький, глибокий

Б академічний, класичний, неперевершений, крихітний

В красивий,  важливий, приємний, дорогий

4.Граматично правильна відповідь на питання

А за чверть одинадцять  

Б пів дванадцятої  

В двадцять на сьому

5.Числівник з іменником є підметом у реченні

А Мер міста нагородив шістьох лауреатів.

Б Семеро дітлахів завзято працювали .

В Будівля зведена силами десятьох бригад.

6.Формами дієслова є всі слова рядка

А кричиш, покрикувати, крикливий, накричатися

Б переходячи, переходив би, перехідний, переходьте

В перемогти, перемігши, переможено, переможний

7.Неправильно вжито дієслівну форму в реченні

А Заспіваймо пісню веселеньку.

Б Віддай людині часточку себе.

В Гадаю, ти дасиш мені правильно відповісти.

8. Разом треба писати всі слова рядка

А на/вмисне, обі/руч, о/півночі, с/пересердя

Б до/віку, по/друге, в/основному, на/жаль

В на/відмінно, на/завжди, мимо/волі, до/віку

9.Помилку в написанні прислівника допущено в реченні

А Раджу вам час від часу перевіряти стан поточного рахунку.

Б Банки часто густо принаджують клієнтів високими відсотками.

В Гонорар за надруковану статтю виплатять не сьогодні-завтра.

10. Складіть і запишіть твір – розповідь з елементами роздуму на тему  «Що для мене найважливіше в житті».

 

 

 

 

 

11 клас. Рівень стандарту. Контрольна робота №2

Морфологічна норма

ІІ варіант

1.Прикметниками є всі слова рядка

А великий, зрозумілий, дев’ятий, зимовий

Б білий, вечірній,  залізний, річковий

Б травневий, написаний, веселий, батьківський

2.Присвійними є всі прикметники

А матусин голос, Іванків олівець, синові речі

Б зрозумілий рецепт, цікаве  зібрання, прочитана книга

В Шевченківські читання, неньчина порада, бабусина пісня

3.Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

А високий, дорогий, рідний, сміливий, широкий

Б гордовитий, історичний, радісний, класовий

В європейський, народний, міський, книжний

4.Одним словом пишуться слова рядка

А п’яти/тисячний, вісім/десятий, одно/разовий

Б триста/третій, мало/надійний, шістсот/десятий

В чотириста/двадцять/восьмий, сто/надцятеро

5.Помилку у відмінюванні числівників допущено в рядку

А двохсот шістдесятьох учнів

Б сімдесяти восьми гривень

В твір перекладений стома мовами

6.Інфінітив ужито в реченні

А Ні долі, ні волі у мене нема. 

Б Гуртом і батька добре бити. 

В Уряд шукає додаткові кошти.

7.Активні дієприкметники записані в рядку

А засмаглий, скреслий, сяючий,

Б змерзлий, обговорений, записаний

В позеленілий, вишитий, запізнілий

8.Прислівниками є всі слова рядка

А казна-коли, бозна-котрий, овва, опівдні

Б почасти, тут, перекричавши, ніжно

В збоку, ніде, на-гора, де-факто

9. Правильно утворено дієслівні форми в рядку

А могти -  можу, можеш, можите

Б текти - течеш, течете, течуть

В хотіти – хочу, хочеш, хотять

10. Складіть і напишіть твір-розповідь з елементами роздуму на тему                                                       «Про яку освіту я мрію».

 

 

docx
До підручника
Українська мова (академічний, профільний рівень) 11 клас (Шелехова Г.Т., Бондаренко Н.В., Новосьолова В.І.)
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
3302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку