19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

2 клас. Літературне читання. Тема. Лариса Денисенко « Як Шуша познайомився з Гагою» (с.76-78)

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з творчістю письменниці Лариси Денисенко, вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання творів; формувати в учнів уміння аналізувати прочитане, робити висновки, узагальнення; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати любов до художнього слова.
Перегляд файлу

                                                   2 клас.  Літературне читання

Тема Лариса Денисенко « Як Шуша познайомився з Гагою» (с.76-78)

Мета ознайомити учнів з творчістю письменниці Лариси Денисенко, вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання  творів; формувати в учнів уміння аналізувати прочитане, робити висновки, узагальнення;  розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати любов до художнього слова.

Тип уроку урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, завдання з розвитку навичок читання за методикою В.Едігея, портрет Лариси Денисенко, виставка книг, відеозапис фізкультхвилинки, презентація про життєвий та творчий шлях Лариси Денисенко, аудіохрестоматія . Твір «Як Шуша познайомився з Гагою»                                                                                                                  

                                                                                              Хід уроку:

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1.Вправи на розвиток дихання.                                                        

2.Читання текстів за методикою В. Едігея.

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ                                                         Метод «Ланцюжковий контроль».

Зачитавання учнями запитань за містом твору Всеволода Нестайка « Як ми літали в космос».

ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

  • Сьогодні ми продовжимо вивчати сучасну українську дитячу літературу та ознайомимося з творчістю Лариси Денисенко.

V. СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

1.Перегляд презентації про життєвий та тврчий шлях Лариси Денисенко з коментарем вчителя.

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "про ларису денисенко дітям" Результат пошуку зображень за запитом "про ларису денисенко дітям"

Денисенко Лариса - письменниця, адвокат, авторка та ведуча культурологічної п  рограми «Документ +» на телевізійних каналах «Студія 1+1» та «1+1 International». Має литовсько-грецьке походження з домішками угорської, польської, ромської та української крові. Закінчила юридичний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Фахівець із міжнародного публічного права. На «1+1» веде культурологічну програму «Документ +».

           Лариса Денисенко - авторка шістьох художніх романів. Має авторські колонки в «Жіночому журналі» та дитячому журналі «Соняшник». У 2006 році дебютувала як дитячий автор у видавництві «Грані Т» з книжкою «Ліза та Цюця П.»

          Мандрувала з виступами на конференціях по всіх континентах світу, крім Австралії, тому не переконана, що ця країна існує...

2. Перегляд відеорозповіді Лариси Денисенко http://old.grani-t.com.ua/

3. Опрацювання твору  Лариси Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою»

Результат пошуку зображень за запитом "Лариса денисенко " Як Шуша познайомився з Гагою""Сьогодні ми з вами познайомимось із  казкою  « Як Шуша познайомився з Гагою».

  • Як ви вважаєте, про що буде йти мова у цьому творі? Хто такі  Шуша та Гага ви дізнаєтесь, послухавши казку.

3.Слухання твору . Аудіохрестоматія (Казку озвучила постійна волонтерка проекту "Книги, що говорять" Поліна Ганноцька.)

4.Словникова робота

Транслювати – передавати інформацію.

Байдики бити – нічого не робити, байдикувати

                                                                     Фізкультхвилинка

.УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ.

1. Читання казки учнями самостійно.

2. Бесіда за змістом прочитаного

- Як звати героїв казки ? Хто такий Шуша ? Гага? Яка пригода трапилася із друзями ? Що можуть подарувати друзі ?

3. Вибіркове читання.

- Які рядки із твору підходять до ілюстрації, яку ви бачите  в підручнику ?

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ.

  • Чи сподобалась вам казка Лариси Денисенко ? Яка головна думка твору ? Якими є горої казки ?

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. (с. 76-78) Читати та переказувати оповідання.

 

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку