ЕТАП 2
ЗАНЯТТЯ 2. «ЗОЛОТІ ПРАВИЛА»
Мета: обговорення й ухвалення правил занять; визначення «рукості».
Матеріали: ватман, кольорові маркери, пляшки різних розмірів із кришечками, мотузки.
Хід заняття:
1. Вступна бесіда (5 хв)
Вчитель повідомляє дітям мету і завдання заняття.
2 Вправа. «Обговорення та прийняття правил групи» (10 хв)
Повага до інших. Уважно слухайте того, хто говорить. Не перебивайте його ні словом, ні мімікою, ні жестом.
Тут і тепер. Говоріть по суті, не відволікайтесь.
Ухвалені правила записують і залишають на видноті.
3/ Вправа «Кришечки» (3 хв)
Мета: визначення провідної руки.
Дитині пропонують 2—3 пляшечки з кришками різних розмірів: «Відкрути і закрути кришечки». Провідною є та рука, яка здійснює активні рухи: відкручує, закручує.
4/Вправа «Розв’язування вузликів» (3 хв)
Мета: визначення провідної руки. Попередньо потрібно не надто міцно зав’язати кілька вузликів (на невеликій відстані) на не дуже товстій мотузці. Провідна рука — та, яка розв’язує вузлики.
5/Підсумок роботи (3 хв). Вчитель говорить слова подяки всім дітям. Запитує, що сподобалося, що запам`яталося.
6.Ритуал прощання «Кожне слово…» (2 хв)
Кожне слово, кожен погляд
Мають значення.
Попрощаємося з вами:
— До побачення!