3-4 клас Зошит спостережень учителя початкових класів ( Характеристика навчальної діяльності і результатів навчання учнів)

Про матеріал
3-4 клас Зошит спостережень учителя початкових класів ( Характеристика навчальної діяльності і результатів навчання учнів) до наказу №813
Перегляд файлу

 

image 

 

3-4 клас

Зошит спостережень учителя початкових класів

( Характеристика навчальної діяльності

 і  

результатів  навчання учнів)

 

_______________________________________________

___________н.р.

 

Список учнів 3-4 класу

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика навчальної діяльності

 

 

Сформовано

(√) 

/ формується

Проміжна (грудень)

 

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

 

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

 

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

 

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками 

 

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами,  пояснює їх

 

Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

 

 

 

 

Характеристика навчальної діяльності

 

 

Сформовано

(√) 

/ формується

Проміжна (травень (червень))

 

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

 

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

 

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

 

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками 

 

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами,  пояснює їх

 

Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

 

 

 

 

Характеристика навчальної діяльності

 

 

Сформовано

(√) 

/ формується

Підсумкова (річна)

 

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

 

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

 

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

 

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками 

 

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами,  пояснює їх

 

Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

Результати навчання учня/ учениці 3-4 класу

_______________________________________________

 

image

1

Визначає фактичний зміст, тему,основну думку, пояснює причинонаслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

Д/р1 (дата)

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Переказує усно й письмово прочитаний/ прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

 

5

 

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова як державна, мова відповідного корінного наро

 (мова вивчення)

ду/ національної меншини

 

1

Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсум кова

 

2

Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іноземна мова

1

Сприймає і розуміє іноземну мову на слух

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

2

Читає з розумінням іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново - наслідкові зв’язки між ними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА 

 ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

1

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

2

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій,

пояснює можливі наслідки

на свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайнвзаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсум кова

2

Створює варіанти запропонованих

художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсум кова

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Дотримуєтеся правил проведення

рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

1

 

Визначає фактичний зміст, тему,основну думку, пояснює причино-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

Д/р1 (дата)

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

Підсум кова

(річна)

2

 

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Переказує усно й письмово прочитаний/ прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсу мкова

Підсум кова

(річна)

 

5

 

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова як державна, мова відповідного корінного наро

 (мова вивчення)

ду/ національної меншини

 

1

Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсум кова

Підсумко

ва

(річна)

2

Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іноземна мова

1

Сприймає і розуміє іноземну мову на слух

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумко

ва

Підсумк ова

(річна)

2

Читає з розумінням іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумк ова

Підсумк ова

(річна)

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново - наслідкові зв’язки між ними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА 

 ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

1

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумк ова

Підсумк ова

(річна)

2

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій,

пояснює можливі наслідки

на свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумко

ва

 

Підсум кова

(річна)

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайнвзаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова  

Підсумко

ва

(річна)

2

Створює варіанти запропонованих

художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова  

Підсумко

ва

(річна)

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Дотримуєтеся правил проведення

рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сущенко Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
993
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку