3. Урок - мандрівка у « Спортивне містечко »
Тема .Розв’язування задач . Задачі, що містять однакову величину (с. 32–33)
Презентація до інтегрованого уроку математики у 4 класі за підручником С.О.Скворцової )
« На гостини до Діда Мороза » . Урок - мандрівка у « Спортивне містечко »
Номер слайду 2
Презентація до інтегрованого уроку математики у 4 класі за підручником С. О. Скворцової )Тема . Розв’язування задач . Задачі, що містять однакову величину (с. 32–33)Вельможко Людмила Петрівна. Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР.
Номер слайду 3
Всі за парти ми сідаємо,До роботи приступаємо. Щоб помилок уникати,Треба пильність розвивати!
Номер слайду 4
Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас.
Номер слайду 5
Девіз уроку Горішок знань міцний—це знає кожен. Та нам — не відступать!Його нам розколоти допоможе Бажання наше все на світі знать!
Номер слайду 6
Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим
Номер слайду 7
ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯЩо ми очікуємо від уроку ?ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНОК РОБОТУ В ГРУПАХ ВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ
Номер слайду 8
МІЙ НАСТРІЙ
Номер слайду 9
Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.
Номер слайду 10
8 лютого Класна робота
Номер слайду 11
Математичний диктант.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.
Номер слайду 14
Тема наша непроста, та для всіх цікава,Будуть, діти, в ній слова, буде і забава.І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,Мовних скарбів пребагато ми з вами зберемо.
Номер слайду 15
У багатьох країнах світу вчені визнали, що вміння обчислювати є одним із найважливіших умінь людини, разом з уміннями читати, писати. Чи погоджуєтесь ви з цим твердженням? Спробуйте довести йоговажливість.
Номер слайду 16
Тема. Розв’язування задач . Задачі, що містять однакову величину (с. 32–33)