4. Презентація до інтегрованого уроку математики у 4 класі
за підручником С.О.Скворцової )
Урок – мандрівка у « Спортивне містечко »
Тема. Ділення з остачею
Презентація до інтегрованого уроку математики у 4 класі за підручником С. О. Скворцової )Вельможко Людмила Петрівна. Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР.
Номер слайду 2
« На гостини до Діда Мороза » . Урок – мандрівка у « Спортивне містечко »
Номер слайду 3
Всі за парти ми сідаємо,До роботи приступаємо. Щоб помилок уникати,Треба пильність розвивати!
Номер слайду 4
Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас.
Номер слайду 5
Девіз уроку Горішок знань міцний—це знає кожен. Та нам — не відступать!Його нам розколоти допоможе Бажання наше все на світі знать!
Номер слайду 6
Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим
Номер слайду 7
ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯЩо ми очікуємо від уроку ?ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНОК РОБОТУ В ГРУПАХ ВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ
Номер слайду 8
МІЙ НАСТРІЙ
Номер слайду 9
Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.
Номер слайду 10
4 лютого Класна робота
Номер слайду 11
Щоб цифри правильно писати,Хвилинку каліграфії треба почати!Цифри пишемо рівнесенько,Щоб було гарнесенько!
Номер слайду 12
Хвилинка каліграфії● 467 813● 942 1671. Охарактеризуйте кожне з цих чисел.ї2. Чому дорівнює сума цифр першого числа?
Номер слайду 13
У багатьох країнах світу вчені визнали, що вміння обчислювати є одним із найважливіших умінь людини, разом з уміннями читати, писати. Чи погоджуєтесь ви з цим твердженням? Спробуйте довести йоговажливість.
в Творча робота учнів.( Завдання підбирає учень за списком. ) Математичні диктанти на випадки усного виконання множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число.
Номер слайду 17
На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.
Номер слайду 18
Тема наша непроста, та для всіх цікава,Будуть, діти, в ній слова, буде і забава.І в скарбничку нашу цю, поки вивчим тему,арифметичних скарбів пребагато ми з вами зберемо.
Номер слайду 19
Тема Ділення з остачею
Номер слайду 20
Вправа « Мозковий штурм ».
Номер слайду 21
Як називають числа при діленні?Як називають числа при діленні з остачею?
Номер слайду 22
(Ділене, дільник, Неповна частка, остача.) Що можна стверджувати про величину остачі?
Номер слайду 23
(Остача має бути меншою від дільника; якщо остачабільша за дільник, то ділення можна продовжити.)
Номер слайду 24
Попрацюймо разом!» Завдання № 1, 2( діленні з остачею )
Номер слайду 25
Спортивне містечко
Номер слайду 26
Веслування на байдарках і каное — веслувальний вид спорту, в якому використовуються човни двох типів: байдарки та каное. Є олімпійським видом спорту з 1936 року (вперше був представлений на Олімпійських іграх 1924 року як неофіційний вид).
Номер слайду 27
Робота з підручником. № 5, с. 26 ( ч. 2. )
Номер слайду 28
Ключем до її розв’язання є значення однакової величини — швидкості руху; її знаходять за двома сумами.
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Які взаємопов’язані величини використали ?r
Номер слайду 31
. Музична фізкультхвилинка
Номер слайду 32
Самостійна робота № 3, (с.24)
Номер слайду 33
« Асоціативний кущ » Одиниці виміру маси, довжини, Вартості.
Номер слайду 34
Робота з підручником. № 4, с. 26 ( ч. 2. )
Номер слайду 35
Висновок: найпростішим способом обчислення в зазначених випадках єспосіб, який передбачає заміну складеного іменованого числа простимі виконання обчислень із простими іменованими числами.
Номер слайду 36
Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці? — Які цінні думки запам’ятали?
Номер слайду 37
Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати.
Література. Математика. 4 клас. ІІ семестр (за підручником С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко ). — Х. : Вид. « Ранок », 20152. О. Корчевська., Робота над завданнями підвищеної складності з математикм в початкових класах.- Тернопіль. ,20013. П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.