5 клас Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками (конспект уроку - презентація, 1)

Про матеріал

Мета:

навчально-освітня:

встановити правила додавання і віднімання дробів з однаковими

знаменниками; формувати вміння застосувати правила додавання і

віднімання дробів з однаковими знаменниками для розв'язання

вправ на додавання і віднімання;

навчально-розвивальна: розвивати елементи творчої діяльності –

інтуїцію, уяву, кмітливість, логічне мислення;

навчально-виховна: виховувати вміння аргументувати свою

думку, наполегливість, працьовитість, активність, самостійність,

кмітливість, віру у власні сили, культуру математичного запису.

Мета:

навчально-освітня:

встановити правила додавання і віднімання дробів з однаковими

знаменниками; формувати вміння застосувати правила додавання і

віднімання дробів з однаковими знаменниками для розв'язання

вправ на додавання і віднімання;

навчально-розвивальна: розвивати елементи творчої діяльності –

інтуїцію, уяву, кмітливість, логічне мислення;

навчально-виховна: виховувати вміння аргументувати свою

думку, наполегливість, працьовитість, активність, самостійність,

кмітливість, віру у власні сили, культуру математичного запису.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками5 клас урок № 98

Номер слайду 2

Мета: навчально-освітня: встановити правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками; формувати вміння застосувати правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками для розв'язання вправ на додавання і віднімання;навчально-розвивальна: розвивати елементи творчої діяльності – інтуїцію, уяву, кмітливість, логічне мислення;навчально-виховна: виховувати вміння аргументувати свою думку, наполегливість, працьовитість, активність, самостійність, кмітливість, віру у власні сили, культуру математичного запису.

Номер слайду 3

Я дослідник. Побудуємо в зошиті прямокутник довжиною 12 клітинок і шириною 1 клітинка. Зафарбуємо 4/12 жовтим олівцем, а 7/12 синім. Яка частина прямокутника зафарбована?{B4 CB2375-E8 BD-48 EE-861 E-AAA2 C4356 E0 E}{B4 CB2375-E8 BD-48 EE-861 E-AAA2 C4356 E0 E}Яку дію треба виконати?

Номер слайду 4

Пошукова-індивідуальна робота Розглянь малюнки і виконай додавання:

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Висновок - сформулюй правило додавання дробів з однаковими знаменниками

Номер слайду 7

Означення. Щоб додати два дроби з рівними знаменниками, потрібно додати їх чисельники, а знаменники залишити без змін:

Номер слайду 8

Приклад 2. Знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками: Приклад 1. Знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками: Прокоментуй!

Номер слайду 9

Запишіть приклад та виконайте додавання дробів

Номер слайду 10

Піцу розрізали на 6 рівних частин. На тарілку поклали 4 частини і 3 з'їли. Скільки залишилося частин на тарілці?На тарілці залишилася 1 частина: 4−3=1,чи ⅙ піци. Яку дію треба виконати?

Номер слайду 11

Запишіть приклад та виконайте віднімання дробів. Висновок - сформулюй правило віднімання дробів з однаковими знаменниками

Номер слайду 12

Означення. Щоб отримати різницю дробів з однаковими знаменниками, необхідно відняти від чисельника першого дробу чисельник другого, а знаменник залишити без змін:

Номер слайду 13

Приклад 3. Знайди різницю двох дробів з однаковими знаменниками: Приклад 4. Знайди різницю двох дробів з однаковими знаменниками: Прокоментуй!

Номер слайду 14

Робота в парах.

Номер слайду 15

Колективна робота.

Номер слайду 16

Я дослідник Додавання звічайних дробів

Номер слайду 17

Сформулюйте правило. Підсумок

Номер слайду 18

Підсумок

Номер слайду 19

Завдання додому: §27 № 748, 750, 756

Номер слайду 20

Джерело: Підручник Математика (А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір) 5 клас. Я дослідник 5 клас. Математика Д. В. Васильєва. Зошит для тренувальних завдань. Г. М. Возняк. Геометричний інструмент Geo. Gebra Інтернет ресурс: Додавання і віднімання дробів. - Вивчення математики онлайн Додавання й віднімання звичайних дробів - Мій. Клас. Богданівський ліцей вчитель Шадько Олена

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Масинець Анжеліка Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Видиш Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
3863
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку