Контрольна робота за темою «Додатні і від’ємні числа. Модуль числа»
Варіант 1
1. (0,5 б) Виберіть пару протилежних чисел. А. 5 і−5. Б. 4 і 0,4. В. . Г.12 і −21.
2. (0,5 б) Між якими сусідніми цілими числами знаходиться число −0,7 ?
А. −2 і −1. Б. 1 і 2. В. 0 і 1. Г. −1 і 0.
3. (1 б) Яке з чисел ціле? 3,2; ? А. −2,7. Б. . В. 3,2. Г..
4. (1 б) Розв’яжіть рівняння |х| = −6. А. 6. Б. Немає розв’язків. В. −6. Г. −6 і 6. 5. (1 б) Позначіть на координатній прямій точки А(−3), В( 3,5), К(−6), F( −9). Знайдіть модулі їх координат.
6. (1 б) Знайдіть усі цілі значення х такі, що −7,6 < x < 6,7.
7. (1 б) Обчисліть значення виразу 43−3,5|х|, якщо х= −4.
8. (2 б) Розмістіть числа в порядку зростання : 13; −4,5; 1,2; .
9. (2б) Розв’яжіть рівняння а) |х| +2 = 4,6; б) .
10.(2 б) Дано точки А(−2) і В(4). Побудуйте на координатній прямій точку С, симетричну А відносно В. Знайдіть координату точки С і відношення довжин відрізків АС і СВ.
Варіант 2
1. (0,5 б) Виберіть пару протилежних чисел. А. 2 і 1. Б. 8 і 0,84. В. 2 і-−. Г. 34 і −43. 2
2. (0,5 б) Між якими сусідніми цілими числами знаходиться число −4,3 ? А. −5 і −4. Б. −6 і −5. В. −4 і −3. Г. −2 і −1.
3. (1 б) Яке з чисел ціле? 4,7; ? А. −6,2. Б.
4. (1 б) Розв’яжіть рівняння |х| = 4. А. −4. Б. 4. В. −4 і 4. Г. Немає розв’язків.
5. (1 б) Позначіть на координатній прямій точки А(−4), L( 2,5), K(−5), R( −10). Знайдіть
модулі їх координат.
6. (1 б) Знайдіть усі цілі значення а такі, що −2,6 < а < 6,5.
7. (1 б) Обчисліть значення виразу 25−0,5|х|, якщо х= −8.
8. (2 б) Розмістіть числа в порядку спадання : 21; 0,98; .
9. (2 б) Розв’яжіть рівняння а) |х| +3 = 7,4; б).
10. (1 б) Дано точки А(−3) і В(2). Побудуйте на координатній прямій точку С, симетричну В відносно А. Знайдіть координату точки С і відношення довжин відрізків АС і СВ.
Контрольна робота за темою «Додатні і від’ємні числа. Модуль числа»
Варіант 3
1. (0,5 б) Виберіть пару протилежних чисел. А. 4 і 1. Б. 15 і 0,15. В. 13 і −31. Г. 6 і−6. 4
2. (0,5 б) Між якими сусідніми цілими числами знаходиться число −3,4 ?
А. −5 і −4. Б. −4 і −3. В. 1 і 2. Г.3 і 4.
3. (1 б) Яке з чисел ціле? 3,3; ? А. -5,8. Б. −. В. 3,3. Г.
4. (1 б) Розв’яжіть рівняння |х| = 5. А. Немає розв’язків. Б. 5. В. −5. Г. 5 і −5.
5. Позначіть на координатній прямій точки B(−1), L( 5,5), M(−4), N( −8). Знайдіть модулі їх
координат.
6. (1 б) Знайдіть усі цілі значення х такі, що −4,3 < х < 3,4.
7. ( 1б) Обчисліть значення виразу 34+2,5|х|, якщо х= −6.
8. (2 б) Розмістіть числа в порядку зростання : −2; 3,7; ; 10,3; .
9. (2 б) Розв’яжіть рівняння а) |х| −5 = 9,1; б).
10.(2 б) Дано точки А(4) і В(−1). Побудуйте на координатній прямій точку С, симетричну А відносно В. Знайдіть координату точки С і відношення довжин відрізків АС і СВ.
Варіант 4
1. (0,5 б) Виберіть пару протилежних чисел. А. 1,5 і 1,5. В.−4,58 і 4,85. Г. 43 і −34. 2. (0,5 б) Між якими сусідніми цілими числами знаходиться число −7,6 ?
А. −6 і −5. Б. −8 і −7. В. −9 і −8. Г. −7 і −6.
3. (1 б) Яке з чисел ціле? 1,8; ? А. −5,2. Б. .1,8. Г..
4.(1 б) Розв’яжіть рівняння |х| = −8. А. 8. Б. Немає розв’язків. В. −8. Г. −8 і 8.
5. (1 б) Позначіть на координатній прямій точки А(−2), D( 8,5), K(−6), S( −4,5). Знайдіть
модулі їх координат.
6. (1 б) Знайдіть усі цілі значення а такі, що −1,5 < а < 7,2.
7. (1 б) Обчисліть значення виразу 12+1,5|х|, якщо х= −8.
8. (2 б) Розмістіть числа в порядку спадання : 13; −0,8; 5,6; 0,89; .
9. (2 б) Розв’яжіть рівняння а) |х| +5 = 12,9; б) .
10. (2б) Дано точки А(1) і В(−3). Побудуйте на координатній прямій точку С, симетричну В відносно А. Знайдіть координату точки С і відношення довжин відрізків АС і СВ.