Програма Історія України (Вступ до історії) 5 клас (13 год.). Розробка мое бути використана для індивідуального навчання з історії України (Всуп до історії) 5 клас.
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (13 год.)
К-сть год. |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Розділ І. Звідки і як історики довідуються про минуле |
||
4 |
|
Учень/ учениця: •розповідає про те, як історики довідуються про минулі часи на основі археологічних розкопок, писемних і речових джерел, монет і грошей, назв населених пунктів; про діяльність українських істориків (дватри на вибір), історію сім’ї та родинне дерево; •коментує текст підручника під час читання і складає запитання до нього; •пояснює, що таке історія, хто такі історики, як відбувається відлік часу в історії, що таке історичні джерела та які вони бувають; •добирає інформацію про минуле з сімейних фотографій; •наводить приклади історичних пам’яток, писемних і речових джерел, слів, прислів’їв, казок про минуле, історичних назв своєї місцевості, з яких можна довідатися про давні часи; |
Розділ ІІ. Про і про кого розповідає історія |
||
4 |
|
Учень/ учениця: •розповідає про історичну подію чи явище, історичних діячів на основі тексту підручника та використання матеріалу практичної роботи; •виокремлює в тексті головне й другорядне, складає простий план тексту підручника, зокрема у формі запитань; •зіставляє окремі події з історії родини й рідного краю та України; •висловлює власне ставлення до історичних подій, явищ і діячів, що пропонуються для вивчення
|
Розділ ІІІ. Що історичні пам’ятки розповідають про минуле |
||
4 |
|
Учень/ учениця: •установлює хронологічну послідовність створення зазначених пам’яток; • •називає, розпізнає та описує пам’ятки на основі вивченого матеріалу і практичної роботи; •пояснює історичні поняття на основі тексту підручника та застосовує їх під час виконання пізнавальних завдань; •складає план розповіді про пам’ятку і розповідає за планом, уживаючи історичні поняття і терміни; •наводить приклади пам’яток свого краю та описує їх; •висловлює власне ставлення до цих пам’яток і необхідності їх збереження
|
1 |
Узагальнення курсу: «Роль громадян, історичної наук, музеїв та архівів у збереженні минулого України» (контроль знань за курс к-р) |
Учень/ учениця: •пояснює, що таке історія і що є предметом вивчення історії як науки; •висловлює судження щодо важливості історичних знань та ролі громадян, історичної науки, музеїв, архівів у збереженні минулого
|