До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

5 клас Контрольна робота з української мови за темою "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія." (тестові завдання)

Про матеріал

Тестові завдання з української мови для визначення рівня знань , умінь і практичних навичок учнів 5 класу

за темою " Фонетика . Графіка. Орфоепія. Орфографія."

Перегляд файлу

 

5 клас                       Контрольна робота №5 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.» ( тестові завдання)

 

  1. Сполучення букв дж, дз позначають...

а) завжди один звук:[дж], [дз],[дз′];

б) завжди два звуки:[д] і [ж], [д] і [з],[д] і[з′];

в) [дж], [дз], [дз′] – коли вимовляються злито, і два звуки: :[д] і [ж], [д] і [з],[д] і[з′].

  1. М’якість приголосних звуків позначається на письмі:

а) буквами і, я, ю, є та апострофом;

б) буквами і, я, ю, є та  мяким знаком;

в) буквами я, ю, є, ї.

  1. Апостроф вживається для позначення на письмі:

а) помякшення попереднього приголосного звука;

б) наголосу;

в) роздільної вимови звуків.

  1. Апостроф ставиться перед буквами:

а) к, п, т, ф, х;

б) б, п, в, м, ф;

в) я, ю, є, ї. 

     5.Спишіть розкриваючи дужки

         (У, в)чись, дитино, бо (в, у)читися треба!

         (У, в)чися, голубко, бо розум не спить,

         Хай серце (і, й) воля, (і, й ) дух росте (у, в) силу,

         Хай книжка розкрита любові навчить.

        6.Записати слова, поділивши їх рисками на склади для переносу

     Льон, країна, рівний, озимина, лід, січень, йшов, розквіт, верба, дзьоб,      працьовитий, кільце, кран, затишний, урок, передати.

7. Запишіть по  п'ять слів із префіксами роз-, без-.

8. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом:

    а) пор…ядок, бур…я, п…ята;

    б) під…їхати, зв…язок, цв…ях;

    в) об…єм, подвір…я, в…ялий.

9. У якому рядку всі слова не можна переносити?

     а) пагорб, око, туга;

     б) учень, ромб, їжа;

     в) земля, уряд, оса.

10.Вставити де потрібно апостроф:

П…юре, під…їзд, духм…яний, торф…яний, св…ященник, в…язати, цв…ях, бар…єр, без…язикий, мавп…ячий, ад…ютант, морв…яний, сім…я .

11. За допомогою префіксів з-, (зі-), с- утворити нові слова.

Орієнтуватися, казати, бігати, кріпити, косити, лити, ховати, гнати, фотографувати, творити.

12. Відшукати слово без м'якого знака:

    а) обертаєт…ся;

    б) ховаєш…ся;

    в) співают… .

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. сосой олена
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
19 лютого
Переглядів
2268
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку