5 клас. Українська мова. НУШ. Комплексна підсумкова робота №3(4 групи результатів)

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота за темою "Фонетига.Графіка.Орфоепія.Орфографія"
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота №3

“Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія”

(4 групи результатів)

І. Усно взаємодіє (УВ ГР 1)

Завдання 1. Прослухайте текст та виконайте завдання до нього.

      Наш сьогоднішній герой – чотирилапий. Це – зірка у всіх значеннях слова – пес Патрон. Собака-сапер зараз б’є всі рекорди за популярністю, ним захоплюються не лише українці, але й європейці та американці. У чому секрет слави цього милого сапера?

     Нещодавно на аукціоні продали миску, з якої песик пив воду у Львові. Стартова ціна становила 15 тисяч гривень. Патрону подарували вишиванку і він заполонив інтернет "мімішними" фотосесіями. Господарі мріяли, аби їхній улюбленець став зіркою, але готували його не до служби з розмінування територій, бо на війну не сподівалися, а до звичайних виставок для чотирилапих. Але так сталося, що наразі джекрассел-тер’єр Патрон – талісман чернігівських піротехніків, який разом із ними розміновує деокуповані території.

       Господаря собаки звати Михайло Ільєв. Він – керівник групи піротехнічних робіт Управління ДСНСУ Чернігівської області. Патрон на розмінування виїжджає щодня. Його змалку привчали до вибухів та різних запахів пороху. Але, каже Михайло Ільєв, з Патрона ніхто не робив навмисне собаку-сапера. Пес із родоводом і його взагалі готували до виставок та змагань.

      Цікаво, що Патрон – це не бойовий позивний чотирилапого, а ім’я за паспортом, яким назвав його син піротехніка. «Син у мене теж розбирається у калібрах. Він довго-довго думав , приходить і каже: «Давай назвемо «Пуля», я кажу, що якось не звучить. Він ще думав пів дня і каже», що давай назвемо Патрон», – ділиться спогадами Михайло.

      Песик навіть не усвідомляє свою славу. Він працює не за гроші, не за зарплату, а безкорисно, як волонтер. Утім за працю отримує улюблені смаколики – твердий сир.

 

1. Пес Патрон:

а) собака- сапер;     б) собака-мінер;     в) собака-супер;       г) собака-снайпер.

2. На аукціоні продавали річ собаки:

а) будку;     б) миску;     в) повідок;       г) горщик.

3. Господарі готували свого улюбленця:

а) до конкурсів;    б) до розмінування ;   в) виставок чотирилапих;     г) до війни.

4.Господаря Патрона звати:

а) Ілько Михайлів;     б) Ілля Ільєв ;   в)  Михайло Михайлів;     г) Михайло Ільєв.

5. Хто назвав собаку Патроно?

а) син господаря собаки;     б) господар ;     в) піротехніки;       г) військові.

6. За свою працю Патрон отримує:

а) гроші;     б) твердий сир;     в) солодку воду      г) медалі і ордени.

 

ІІ.  Працює з текстом (ПТ ГР 2)

 

Прочитай  текст від пса Патрона та виконай письмово завдання до нього.

 

      Сьогодні я навчу тебе, як правильно поводитися з небезпечними та підозрілими предметами, які можуть трапитися навіть у знайомих місцях.

      На жаль, нині Україна – серед найбільш замінованих країн у світі. Часто-
густо міни і снаряди неможливо помітити, бо вони зеленого, сірого та коричневого кольорів, добре замасковані у землі, присипані листям або приховані у кущах чи гіллі. Тому запам’ятай три найважливіші правила безпеки: не підходь, не чіпай, 101 набирай!

        Заміновану територію позначають червоно-білою стрічкою або спеціальними знаками: червоними трикутниками чи квадратами. Якщо натрапиш на такий знак або напис “Обережно, міни!”, знай — там дуже небезпечно. Негайно повертайся назад тією ж дорогою.

      Але позначки є не скрізь. Тому якщо побачиш незнайомий предмет — не підходь до нього, відразу повідом дорослим і дзвони 101.
      Усім обережний лизь!

 

  1. Добери власний заголовок до тексту                                                     (2б.)

___________________________________________________________

  1. Чого навчає текст?                                                                                   (2 б.)

_________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Випиши три найважливіші правила безпеки                                          (2 б.)

__________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Випиши три  слова, де букви я, ю, є  позначають два звуки:                (2 б.)

____________________________________________________________

  1. Випиши чотири слова з м’якими приголосними:                                   (2 б.)

_____________________________________________________________

  1. Запиши у фонетичній транскрипції слово кущах

___________________________________________________________(2 б.)

 

 

ІІІ. Письмово взаємодіє (ПВ ГР 3)

Склади діалог з господарем пса Патрона (4 репліки).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    

  ІV. Досліджує мовлення (ДМ ГР 4)

Мовна тема “Фоне­тика. Графіка. Орфоепія. Орфографія” 

1.Установіть відповідність.(4 б)

1 День                                    а) 7 букв, 7 звуків

2 дощовий                             б) 4 букви, 3 звуки

3 сміх                                     в) 7 букв, 8 звуків

4 їдальня                                г) 4 букви, 4 звуки

                                               д) 9 букв, 10 звуків

 

2.  Укажи випадок, коли треба обрати прийменник у: (1 бал)

а) (у, в) океані;                                       б) викиди (у, в) атмосферу;
в) (у, в) обласному центрі;                    г) побував( у ,в) Львові.

 

3. Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка: (1 бал)

а) міц..ю, гордіст..ю;                            б) ціл..ю, недбаліст..ю;
в) тінню , мит..ю;                                  г) любов..ю, матір..ю.

 

4. Букву т на місці пропуску потрібно писати в обох словах рядка: (1 бал)

а) чес..ний, контрас..ний;                     б) кіс..лявий, шіс..надцять;
в) пес..ливий, радіс..ний;                      г) хвас..ливий, очис..ний.

 

5. Укажіть слово, у якому пишеться апостроф: (1 бал)

а) духм..яний;                                        б) св..ятковий;
в) кам..яний;                                           г) різдв..яний.

 

6.У поданих словах устав, де треба, м’який знак. Поділи слова для переносу. Постав наголос у словах. (4 бали)

 Калинон..ка, нен..ка, пал..чик, краплин..ка, рятувал..ник.

___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Іванівна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пашкова Мар'яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Марчук Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шимкова Ганна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Терпак Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
17 листопада
Переглядів
3822
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку