57клас українська мова календарно- тематичне планування

Про матеріал

Календарно-тематичне планування

Українська мова

7 клас

3,5 год. / тиждень

Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Українська мова

7 клас

3,5 год. / тиждень

Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами)

Автори: Г.Т. Шелехова, М.І. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, Н.Б. Коржова, К.В. Таранік-Ткачук / К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.

У розвантаженні програми (2015 р.) брали участь: Шелехова Г. Т., Голуб Н. Б., Новосьолова В. І., Сидоренко В. В., Тарасенко О. О., Усатенко Г. О., Оперчук О. П., Мельник М. М., Ткачова Г. В., Глазова О. П., Панасенко Н. М.

В оновленні програми брали участь: Глазова О. П., Романенко Ю. О., Голуб Н. Б., Кондесюк Т. В., Котусенко О. Ю., Мельниченко О. М., Михайловська Н. А., Панченков А. О., Пчеляна Л. В

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Прим

  1.  

Вступ. Літературна норма української мови

 

 

  1.  

РМ. № 1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично).

 

 

  1.  

РМ. № 2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання тексту публіцистичного стилю.

 

 

  1.  

Повторення та узагальнення вивченого (3)

 

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях

 

 

  1.  

РМ. № 3. Написання есе («Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами

 

 

  1.  

Частини мови. Вивчені групи орфограм в іменниках і прикметниках

 

 

  1.  

РМ. № 4. Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом)

 

 

  1.  

РМ. № 5. Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

 

 

  1.  

Правопис та вживання числівників і займенників

 

 

  1.  

Морфологія. Орфографія.

Дієслово (18)

Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

 

  1.  

Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення).

 

 

  1.  

Неозначена форма (інфінітив) та особові форми.

 

 

  1.  

Правопис -ться, -шся в кінці дієслів

 

 

  1.  

РМ. №6. Аналіз письмового переказу Читання мовчки тексту, визначення вжитих у ньому дієслів, з’ясування їхньої ролі в мовленні.Читання й аналіз тексту інструкції з використання побутового приладу, яка містить дієслова в неозначеній формі.

 

 

  1.  

Не з дієсловами

 

 

  1.  

Доконаний і недоконаний види дієслів

 

 

  1.  

Часи дієслова. Теперішній час

 

 

  1.  

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

 

 

  1.  

Майбутній час дієслів

 

 

  1.  

РМ. №7. Складання есе про значення родинних традицій з використанням дієслів у різних часових формах.

 

 

  1.  

Повторення та узагальнення вивченого.

 

 

  1.  

Контрольна робота № 1. Дієслово. Тест.

 

 

  1.  

Дієслова І і ІІ дієвідмін

 

 

  1.  

Букви е, и в особових закінченнях дієслів І-ІІ дієвідмін

 

 

  1.  

Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу

 

 

  1.  

РМ. № 8-9. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту  художнього стилю про виконання певних дій.

 

 

  1.  
  1.  

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).

 

 

  1.  

Творення дієслів умовного й наказового способів.

Знак м’якшення у дієсловах наказового способу.

 

 

  1.  

РМ. №10. Аналіз письмового переказу.

Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів. Складання й розігрування  діалогів, які містять прохання про допомогу й висловлення порад щодо проблемної життєвої ситуації (з використанням дієслів наказового та умовного способів).

 

 

  1.  

Безособові дієслова

 

 

  1.  

РМ. №11. Виразне читання художніх текстів, у яких наявні описи стану природи, з коментуванням ролі в мовленні безособових дієслів (наприклад: хмариться, дощить, сутеніє, світає та под.).

Складання й розігрування діалогів  «Розмова з лікарем про стан здоров’я») з використанням безособових дієслів (наприклад: лихоманить, нудить, не спиться та под.).

 

 

  1.  

Способи творення дієслів

 

 

  1.  

Повторення та узагальнення вивченого.

 

 

  1.  

Контрольна робота №2. Дієслово. Тест.

 

 

 

  1.  

Дієприкметник (10)

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

 

  1.  

РМ. №11. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників

 

 

  1.  

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами

 

 

  1.  

РМ. №12.  Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники

 

 

  1.  

Активні і пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу

 

 

  1.  

РМ. №13. Особливості будови опису зовнішності людини.

Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом)

 

 

  1.  

Правопис відмінкових закінчень дієприкметників

 

 

  1.  

Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи їх заміни

 

 

  1.  

РМ.№14. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом)

 

 

  1.  

Контрольний диктант № 1.

 

 

  1.  

Безособові дієслівні форми на -но, -то

 

 

  1.  

РМ. №15.  Аналіз письмового твору. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т.ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то

 

 

  1.  

Правопис суфіксів дієприкметників

 

 

  1.  

-Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження

 

 

  1.  

Не з дієприкметниками

 

 

  1.  

Повторення та узагальнення вивченого.

 

 

  1.  

Контрольна  робота №3. Дієприкметник. Тест

 

 

  1.  

РМ. №16.  Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів (наприклад: не розв’язані вчасно; не виконані належним чином; не звірені за словником, не згаяний (час) та ін.).

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 вересня 2018
Переглядів
1599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку