8 клас. Календарно-тематичне планування уроків української мови на 2023-2024 н. р. до підручника О. Заболотного

Про матеріал
8 клас КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Складено відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. — К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804) За програмою 70 годин на рік (2 год на тиждень) Українська мова : підруч. для 8 кл. закл. заг. серед. освіти / О. В. Заболотний, В. В. Заболотний. — 2-ге вид., переробл. — Київ : Генеза, 2021. — 224 с.
Перегляд файлу

8 клас

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Складено відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи. 

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською

мовою навчання.  —  К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 

(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)

 

За програмою 70 годин на рік

(2 год на тиждень)

 

Українська мова : підруч. для 8 кл. закл. заг. серед. освіти / О. В. Заболотний, В. В. Заболотний. — 2-ге вид., переробл. — Київ : Генеза, 2021. — 224 с.

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 8 класі

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

2

2

Письмо:

переказ

 

1

 

1

твір

1

1

Правопис:

диктант

1

1

Говоріння:

діалог

1

усний переказ

1

усний твір

1

читання вголос

1

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

Параграф,

Сторінки в підручнику

І семестр

Вступ

1

Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.

01/09

с. 4-7.

2

Розвиток мовлення № 1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті.

06/09

Тема 1,

с. 181-184.

Повторення та узагальнення вивченого

3

Лексикологія. Фразеологія.

08/09

§1, с. 9-12.

4

Морфологія й орфографія. Основні правила правопису (за вибором учителя).

13/09

§2, с. 13-17.

5

Морфологія й орфографія. Основні правила правопису (за вибором учителя).

15/09

§2, с. 13-17.

Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення

6

Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова.

20/09

§3, с. 20-24.

7

Розвиток мовлення № 2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки.

22/09

Тема 2,

с. 185-187.

8

Розвиток мовлення № 3. Складання й розігрування діалогу — обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури. Контрольний діалог.

27/09

 

9

Речення. Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні. Граматична помилка та її умовне позначення (практично).

29/09

§4, с. 24-30.

Зошит

10

Розвиток мовлення № 4. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в публіцистичному стилі.

04/10

Тема 3,

с. 187-190.

Просте речення. Двоскладне речення. Підмет і присудок

11

Головні й другорядні члени речення. Підмет. Способи вираження підмета.

06/10

§5, с. 30-34.

12

Присудок. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка.

11/10

§6, с. 34-38.

13

Узгодження головних членів речення. Речення поширені і непоширені (повторення).

13/10

§7, с. 38-40.

14

Розвиток мовлення № 5. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом).

18/10

Тема 5,

с. 191-193.

15

Тире між підметом та присудком.

20/10

§8, с. 40-43.

16

Порядок слів у реченні. Логічний наголос.

25/10

§9, с. 43-47.

Повт. §§3-8.

17

Контрольна робота № 1. Словосполучення й речення. Просте речення. Двоскладне речення. Підмет і присудок. Форма перевірки — тестові завдання.

27/10

 

Зошит

Тематична

Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення (повторення)

18

Означення.

08/11

§10, с. 47-50.

19

Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок че­рез дефіс; прикладки, що беруться в лапки.

10/11

§11, с. 50-53.

20

Додаток.

15/11

§12, с. 53-55.

21

Обставина. Види обставин (за значенням), способи вираження їх.

17/11

§13, с. 55-60.

22

Порівняльний зворот. Ви­ділення порівняльних зворотів комами.

22/11

§14, с. 60-63.

23

Розвиток мовлення № 6. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення.

24/11

Тема 11,

с. 205-207.

Односкладне речення

24

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка.

29/11

§16, с. 72-75.

Зошит

25

Означено-особові речення. Неозначено-особові речення.

01/12

§17, с. 75-80.

26

Узагальнено-особові речення.

06/12

§18, с. 80-81.

27

Безособові речення.

08/12

§19, с. 82-85.

28

Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення.

13/12

§20, с. 86-89.

29

Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.

15/12

§21, с. 89-93.

Повт. §§10-20.

30

Контрольна робота № 2. Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення. Односкладне речення. Форма перевірки — тестові завдання.

20/12

 

31

Контрольний текстовий диктант.

22/12

 

32

Узагальнення вивченого за І семестр.

27/12

§15, с. 64-67.

§22, с. 94-98.

Зошит

Тематична

Говоріння

І семестр

Скоригована

ІІ семестр

Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами

33

Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком).

17/01

§23, с. 102-106.

34

Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові).

19/01

§23, с. 102-106.

35

Розвиток мовлення № 7. Ділові папери.

24/01

Тема 7,

с. 195-197.

36

Розвиток мовлення № 8. План роботи. Складання плану роботи над проєктом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності.

26/01

Тема 7,

с. 195-197.

37

Однорідні й неоднорідні означення.

31/01

§24, с. 107-110.

Зошит

38

Кома між однорід­ними членами речення.

02/02

§25, с. 110-115.

39

Розвиток мовлення № 9. Інтерв’ю в публіцистичному стилі.

07/02

Тема 13,

с. 209-211.

40

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення і поглиблення). Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

09/02

§26, с. 115-119.

41

Тренувальні вправи.

14/02

§27, с. 120-125.

42

Розвиток мовлення № 10. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі.

16/02

Тема 6,

с. 193-195.

43

Розвиток мовлення № 11. Контрольний усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

21/02

Тема 10,

с. 202-205.

Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)

44

Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки при звертаннях.

23/02

§28, с. 130-132.

45

Риторичні звертання.

28/02

§28, с. 132-134.

Зошит

46

Вставні слова (словосполучення, речення). Розділові знаки при вставних словах.

01/03

§29, с. 134-138.

47

Групи вставних слів і словосполучень за значенням.

06/03

§29, с. 134-138.

48

Розвиток мовлення № 12. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом).

08/03

Тема 9,

с. 200-205.

49

Тренувальні вправи.

13/03

§30, с. 139-141.

Повт. §§23-29.

50

Контрольна робота № 3. Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Форма перевірки — тестові завдання.

15/03

 

Тематична

Речення з відокремленими членами

51

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення (також уточнювальні).

20/03

§31, с. 144-146.

52

Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях.

22/03

§32, с. 147-152.

Зошит

53

Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях.

03/04

§32, с. 147-152.

54

Розвиток мовлення № 13. Контрольна перевірка читання вголос опису місцевості.

05/04

Тема 8,

с. 197-200.

55

Тренувальні вправи.

10/04

 

56

Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках.

12/04

§33, с. 153-157.

57

Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках.

17/04

§33, с. 153-157.

58

Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках.

19/04

§34, с. 158-160.

59

Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках.

24/04

§34, с. 158-160.

60

Розвиток мовлення № 14. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

26/04

Тема 14,

с. 212-213.

Зошит

61

Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах.

01/05

§35, с. 160-164.

62

Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах.

03/05

§35, с. 160-164.

63

Контрольний текстовий диктант.

08/05

 

64

Відокремлені уточнювальні члени речення.

10/05

§36, с. 165-169.

65

Відокремлені уточнювальні члени речення.

15/05

§36, с. 165-169.

66

Розвиток мовлення № 15. Аудіювання.

17/05

Тема 4,

с. 190-191.

66

Тренувальні вправи.

22/05

§37, с. 169-173.

Повт. §§31-36.

68

Контрольна робота № 4. Речення з відокремленими членами. Форма перевірки — тестові завдання.

24/05

 

Повторення в кінці року

69

Словосполучення. Просте речення.

29/05

с. 176-180.

70

Узагальнення вивченого за І семестр. Підсумок за рік.

31/05

 

Зошит

Тематична

Говоріння

ІІ семестр

Скоригована

Річна

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мусиенко Ольга
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
3287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку