2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

8 клас Контрольна робота №1 " Словосполучення"

Про матеріал

Тематичні контрольні роботи з української мови для 8 класу, розроблені відповідно до програми поглибленого вивчення української мови.

Посібник адресовано вчителям української мови.

Матеріал подано для підручника Українська мова для 8 класу, автори: Авраменко О. М., Борисюк Т. В., Почтаренко О. М.

Перегляд файлу

8 клас

Контрольна робота №1

Словосполучення

1 варіант

 

1.У якому рядку правильно вказано всі ознаки  словосполучення?

 А  Словосполучення – це сполучення слів , одне з яких є головним.

Б поєднання двох чи більше  слів, поєднаних зв’язком узгодження.

В поєднання двох чи більше слів на основі сурядного та підрядного зв’язку.

                                                                                              1б.

2.Укажіть ряд, у якому записані всі словосполучення :

 А весняні квіти, розповідь про дідуся, пишатися сином.

 Б  ліс дрімає, лісові квіти, сміятися весело.

 В біля школи, навколо поляни, листочки шепочуть.                                                                       

                                                                                             1б.

3.Укажіть ряд із іменним словосполученням.

А мріяти про щастя, читання вголос, гаяти час.

Б думка про друга, мрія вчитися, соловїна пісня.

В доглядати хворого, сподіватися на краще, одержати перемогу.   

                                                                                              1б.

4.У якому рядку всі словосполучення однакові за    будовою?

А   керувати громадою, стріляти влучно, осіння пора.

Б   культура Греції, автор книги, художній стиль поета.

В   чистота дитячої душі, взірець моральної чистоти, милуватися  співом. 

                                                                                               1б.

5.Словосполучення якого ряду утворені способом керування?

А весела пора, розуміти зміст, розв’язати задачу.

Б говорити виразно, пісня про матір, працювати швидко.

В чекати брата, милуватися краєвидом, дякувати синові.                                                                 

                                                                                            1б.

6. Словосполучення якого ряду утворені способом прилягання?

А ходити повільно, стояти мовчки, надзвичайно красиво.

Б духовно багатий, вершина гори, зовсім по – дитячому..

В писати олівцем, сміятися голосно, рідні люди.

                                                                                            1б.

7.Словосполучення якого ряду утворені способом узгодження?

А захоплюватися краєвидом, рання весна, далекі небосхили.

Б ласкавому слову, грозова хмара, київське метро.

В кожний дім, доля дівчини, ніжне серце.                   

                                                                                                1б.

8.Утворіть словосполучення з поданих слів із різним підрядним зв’язком.

Хата, за сином,  стоїть, батьківська, мальви, сумує, дитинства, кучеряві, дні,

швидко, промайнули, шовком ,згадувати, поріг, сумно, вишивали.  

                                                                                    2б.

9.Виконайте повний розбір 2 словосполучень із поданого речення

Роздарує берізка золоте вбрання і засне , щоб скоріше весни діждатися.

                                                                                    1б.                       

10.Відредагуйте словосполучення.

Екзамен по англійській мові; працюють по зміненому графіку; відпустка по хворобі; дорожчий золота.                                                               

                                                                                      .

 

 

 

Словосполучення

  1. Варіант

 

1. У якому рядку правильно вказано всі ознаки словосполучення?

А.  поєднання двох чи більше слів, поєднання зв’язком узгодження.

Б.  поєднання двох чи більше слів на основі підрядного зв’язку.

В . поєднання двох чи більше слів на основі сурядного та підрядного

зв’язку.                                                          

                                                                                        1б.

2.Укажіть рядок, у якому записані всі словосполучення:

А. Море спить, золоті пелюстки, схожа на сонце.

Б. Називають соняшником, осінній день, сміятися весело..

В. На березі, батько і діти, високе стебло.

                                                                                            1б.

3.Укажіть рядок із дієслівним словосполученням.

А. мріяти про щастя, читання вголос, гаяти час.

Б.  думка про друга, мрія вчитися,  поглядати у вікно.

В.  доглядати хворого,сподіватися на краще, одержати перемогу.

                                                           1б.

 4.У якому рядку всі словосполучення однакові за будовою?

 А. віддати батькам, віддати життя за Вітчизну, цікава розповідь.

 Б. культура Античної Греції, автор книги,художній стиль поета.

 В. чистота дитячої душі, взірець моральної чистоти, милуватися

      моїм співом.                                                     

 1б.

  5.   Словосполучення якого ряду утворені способом керування?

 А. схожий на батька,  розуміти зміст, скласти план.

 Б.  говорити без пауз, пісня про матір, працювати швидко.

 В.  радіти літу, радісно дітям, кричати голосно.                                                          

                                                                                               1б.

 6.   Словосполучення якого ряду утворені способом прилягання?

 А. говорити тихо, гуляти ввечері, одягати пальто, мало часу.

 Б.  духовно багатий, жити в селі, зовсім по-дитячому.

 В.  дуже швидко, сміятися голосно, приїхати вчасно.     

                                                                                1б.

 7.    Словосполучення якого ряду утворені способом узгодження?

 А  батьківська земля, рання весна, далекі небосхили.

 Б.  грозова хмара, київське метро, вартий уваги.

 В.  кожний дім, доля дівчини, ніжне серце.                                                         

                                                                                              1б.

 8.   Утворіть словосполучення з поданих слів із різним підрядним  зв’язком.               

 Осінь, прийшла, золота, землі, вчасно, в небі, холодно, краса,                                                журавлі,  мріяти, чудово, настрій, надворі, сумний.

                                                                                               2б.                                                        

 9.   Зробіть повний розбір 2  словосполучень із поданого речення.

    А в дубовім  гаю тихо шурхотить під ногами зима. 

                                                                                                1б.                                                                                  

10.  Відредагуйте словосполучення.

       Думки співпадають, їхати на автобусі,  говорити на німецькій мові,    контрольна по математиці.                  

 2б.  

 

 

docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
3243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку