8 клас. Леся Українка. Тест за підручником Коваленко
8 клас. Леся Українка. Тест за підручником Коваленко
8 клас. Леся Українка. Тест за підручником Коваленко
1. Що заборонив Емсь-кий указ? А. Ставити вистави ук-раїнською мовою. Б. Друкувати книги ук-раїнською мовою. В. Друкувати шкільні та релігійні книги українською мовою. Г. Навчати дітей укра-їнською мовою. 1. Що заборонив Валу-євський циркуляр? А. Ставити вистави ук-раїнською мовою. Б. Друкувати книги ук-раїнською мовою. В. Друкувати шкільні та релігійні книги українською мовою. Г. Навчати дітей укра-їнською мовою. ІІ варіант І варіант Леся Українка
Номер слайду 2
2. Яке справжнє ім’я Олени Пчілки? А. Олена Косач. Б. Леся Українка. В. Ольга Драгоманова. Г. Ольга Кобилянська. 2. Біля витоків якої ук-раїнської літератури стояла Леся Українка? А. Модерної. Б. Реалістичної. В. Романтичної. Г. Фантастичної.
Номер слайду 3
3. Який був фах батька Лесі Українки? А. Правник. Б. Лікар. В. Учитель. Г. Науковець. 3. Яке справжнє ім’я Ле-сі Українки? А. Олена Косач. Б. Лариса Косач. В. Лариса Драгомано-ва. Г. Ольга Косач.
Номер слайду 4
4. Який підручник Леся Українка написала для се-стри? А. З географії. Б. З історії. В. З української мови. Г. З латини. 4. Яке навчання дітей переважало в родині Коса-чів? А. Домашнє. Б. Гімназійне. В. Церковне. Г. У приватній школі.
Номер слайду 5
5. У якому місті були вперше опубліковані вірші Лесі Українки? А. У Києві. Б. У Полтаві. В. У Петербурзі. Г. У Львові. 5. Для кого Леся Україн-ка написала свій перший вірш? А. Для мами. Б. Для тітки. В. Для батька. Г. Для брата.
Номер слайду 6
6. Де померла й похова-на Леся Українка? А. У Петербурзі. Б. У Києві. В. У Грузії. Г. У Криму. 6. Як називається пер-ша поетична збірка Лесі Українки? А. “Думи і мрії”. Б. “Відгуки”. В. “На крилах пісень”. Г. “Давня казка”.
Номер слайду 7
7. Який прийом засто-совує авторка, зображую-чи весну? А. Паралелізм. Б. Багато дієслів. В. Багато порівнянь. Г. Багато гіпербол. 7. Який основний мотив вірша «Давня весна»? А. Мрія про волю. Б. Прагнення одужати. В. Єдність людини й природи. Г. Заклик до боротьби.
Номер слайду 8
8. До якого жанру лірики належить вірш “Давня весна”? А. Філософська. Б. Громадянська. В. Інтимна. Г. Пейзажна. 8. Який настрій передає друга змістова частина вірша “Давня весна”? А. Радісний. Б. Сумний. В. Байдужість. Г. Оптимізм.
Номер слайду 9
9. Який основний мотив вірша “Хотіла б я піснею стати”? А. Заклик до боротьби за волю. Б. Радість на волі. В. Мрія про волю. Г. Сум у неволі. 9. До якого жанру лірики належить вірш “Хотіла б я піснею стати”? А. Філософська. Б. Громадянська. В. Інтимна. Г. Пейзажна.
Номер слайду 10
10. Яка ідея вірша “Хоті-ла б я піснею стати”? А. Треба боротися за волю. Б. Тільки вільна люди-на є щасливою. В. Тільки в праці люди-на стає щасливою. Г. Людина ніколи не може стати вільною. 10. Яка ідея вірша “Дав-ня весна”? А. Заклик радіти жит-тю. Б. Життя несправедли-ве. В. Треба боротися з недугою, не здаватися. Г. Заклик жити повно-кровно.
Номер слайду 11
1. “Зелений шум, весе-лая луна!”. 2. “Мене забула … вес-на”. 3. “Весни такої не було й не буде”. 4. “Співало все, сміялось і бриніло, а я лежала хво- ра й самотна”. А. Протиставлення. Б. Гіпербола. В. Метафора. Г. Епітет. Д. Порівняння. 1. “Вона летіла хутко, мов стокрила”. 2. “У вікно до мене за- глянули від яблуні гілки”. 3. “…і в тісній хатині він про весняну волю заспі- вав”. 4. “Була весна весела, щедра, мила, промінням грала, сипала квітки”. А. Гіпербола. Б. Епітет. В. Порівняння. Г. Уособлення. Д. Метафора. 11. Установити відповідність.