8 клас. Односкладні речення. Тест

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Односкладні речення Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Односкладні речення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Знайдіть означено-особове речення. А. Хотіла б я піснею стати. Б. Щедро лило ясне сонце світло на лани, на сади і хати. В. Та ж і лило вчора. Г. Люблю життя у бо- ротьбі щоденній... 1. Знайдіть односклад-не речення. А. На кожну голову приходить своя хуртовина. Б. Ми — за сонце і за весни. В. А після прогулянки під дощем вона захворіла. Г Дишеш і не надише- шся тим чистим і пахучим повітрям. ІІ варіант І варіант Односкладні речення

Номер слайду 2

2. Знайдіть односклад-не речення. А. Мені зоря сіяла нині вранці. Б. Наші їдуть, ваші йдуть, наші ваших підве- зуть. В. Погасло літо. Г. Повіяло холодом. 2. Знайдіть означено-особове речення. А. Слово старше за гроші. Б. За правду, браття, єднаймося щиро. В. Людина без знань – босоногий мандрівник. Г. Під час канікул ми відпочивали в Карпатах.

Номер слайду 3

3. Знайдіть узагальне-но-особове речення. А. А щоб тобі копа літ! Б. За дурною головою і ногам нема спокою. В. Йому пальця в рот не клади. Г. Язик мій — ворог мій. 3. Знайдіть неозначено-особове речення. А. Скучив за степом, скучив за лугом. Б. Там зброю вміють у руках тримати. В. Город було заса- джено всякою всячиною. Г. Нікому нас не взяти у ярмо.

Номер слайду 4

4. Знайдіть неозначено-особове речення. А. Не радій чужій біді. Б. Про добрі вчинки треба говорити вголос. В. У тридцять третім розіп'яли Україну. Г. Тільки в праці невто- мній крилатим стаєш. 4. Знайдіть називне ре-чення. А. Небо покрито хма- рами. Б. Безперервно ллє дощ уже другий тиждень. В. Затопило поля, се- ла, дороги. Г. Страшна повінь.

Номер слайду 5

5. Знайдіть схему нази-вного речення. А. Б. В. Г. 5. Знайдіть речення, яке відрізняється від інших за видом. А. Ні за чим не шко- дую. Б. Поклич мене на свя- то. В. Цей крилатий вислів приписують Г.Сковороді. Г. У стремлінні до вла- ди й кар'єри губимо все святе.

Номер слайду 6

6. Знайдіть безособове речення. А. Весни такої не було й не буде.  Б. Двічі молодим не бути. В. Квітучий сад. В нім тиша залягла.  Г. Оживляєм гори, во-ди, вибудовуєм заводи. 6. Знайдіть узагальне-но-особове речення. А. Подаруй мені зу- стріч ясну. Б. Питай не старого, а бувалого. В. Стою, дивлюся на дніпровські схили. Г. Ви тепер мені зізна- йтеся.

Номер слайду 7

7. Знайдіть називне ре-чення. А. Вечоріє.  Б. Маленька хатинка біля річки.  В. Обличчя радісні, усміхнені, очі веселі. Г. Мені дуже весело. 7. Знайдіть схему нази-вного речення. А. Б. В. Г.

Номер слайду 8

8. Знайдіть речення, яке відрізняється від інших за видом. А. Учись не до старос-ті, а до смерті.  Б. Добре розумного вчити. В. Не вистачає клепки в голові. Г. Ні собі взяти, ні лю-дям показати. 8. Знайдіть безособове речення. А. Матір ні купити, ні заслужити. Б. Мати годує дітей, як земля людей. В. Батьківська хата усім багата.  Г. Як не навчиш дитину в пелюшках, то не навчиш і в подушках.

Номер слайду 9

9. Що таке односкладне речення? А. Речення з одним го-ловним членом. Б. Речення з двома граматичними основами. В. Речення з другоряд-ними членами. Г. Речення з однією граматичною основою. 9. Що таке просте ре-чення? А. Речення з одним го-ловним членом. Б. Речення з двома граматичними основами. В. Речення з другоряд-ними членами. Г. Речення з однією граматичною основою.

Номер слайду 10

10. Яке значення вира-жає граматична основа неозначено-особового речення? А. Дію виконує конкре-тна особа. Б. Дію виконує хтось із певного кола осіб. В. Дія стосується всіх і кожного. Г. Дію не може викону-вати жодна особа. 10. Яке значення вира-жає граматична основа узагальнено-особового речення? А. Дію виконує конкре-тна особа. Б. Дію виконує хтось із певного кола осіб. В. Дія стосується всіх і кожного. Г. Дію не може викону-вати жодна особа.

Номер слайду 11

11. Установіть відповід-ність. 1. Означено-особове. 2. Неозначено-особове. 3. Узагальнено-особове. 4. Безособове. А. Нема на світі України, немає другого Дніпра. Б. Не плюй у криницю: захочеш водиці. В. Люблю дивитися на захід сонця. Г. Я часто згадую свою домівку. Д. Полюють на зайців по-різному. 11. Установіть відповід-ність. 1. Означено-особове. 2. Неозначено-особове. 3. Узагальнено-особове. 4. Безособове. А. Багатій, розбрунько- вуйся, мово! Б. Друга шукай, а знай- деш — тримай. В. Нас зустрічають без особливої радості. Г. Без мови рідної, юна- че, й народу нашого нема. Д. Над Дніпром незви- чайна веселка.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степанова Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
9727
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку